Macco kirjoitti:Kävin äänestämässä. Joku siinä pihalla huikkasi minulle, että "anna Haavistolle!" En jäänyt siihen selvittämään, että mitä pitäisi antaa...

Viesti Kirjoittaja iDock »
Macco kirjoitti:Kävin äänestämässä. Joku siinä pihalla huikkasi minulle, että "anna Haavistolle!" En jäänyt siihen selvittämään, että mitä pitäisi antaa...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kävin kyläkoululla äänestämässä ja pienempi numero siihen tuli piirrettyä. Itse en tuossa kyläkoulussa ole koskaan opiskellut ja olen aina todennut kyläkoulun olevan lapselle parempi kasvuympäristö kuin isot koulut. Itse kävin koulua keskustassa aikoinaan ja epäilen, että olisin ollut onnellisempi kyläkoulussa, mutta mennyttä ei voi muuttaa. Äänestäminen on ihan turhaa, mutta tulipa sekin tehtyä ja näin sain omatunnolleni oikeuden valittaa asioista taas seuraavat 6 vuotta. Ennen äänestystä piti käydä munkilla huoltoasemalla ja taas sain pettyä, koska ei ollut yksikään tytöistä töissä. Siellä vaan istuttiin karvaisten äijien kanssa juttelemassa pakkasesta. Toisilla on putket jäässä ja osalla ei lähtenty auto käyntiin pakkasen takia.iDock kirjoitti:Macco kirjoitti:Kävin äänestämässä. Joku siinä pihalla huikkasi minulle, että "anna Haavistolle!" En jäänyt siihen selvittämään, että mitä pitäisi antaa...Täällä oli tyttöjen keskellä kauhea kohu kun kävivät kuuntelemassa sitä "niin ihanaa Haavistoa" ja otattamassa yhteiskuvia...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eihän tuolla ole tullut lunta yhtään moneen päivään. Mitä ne turhaan siellä ajelee? Vai onko sieltä lumisade tulossa? Pitää laittaa sitten traktori lohkolämmittimeen, että pääsee lingottamaan urakalla.mercury kirjoitti:Katselin kun ulkona tehtaan ympärillä oleville teille on vihdoinkin saatu ajettua useammalla aura-auton kierroksella yksi kaista, keskelle tietä. Siinä sitten näkyy ajelevan auto pari kertaa tunnissa sellasta suunnilleen pyöräilyvauhtia.
Eiku täällä Ranskassa tuli yön aikana ihan oikea talvi.M.P.T kirjoitti:Eihän tuolla ole tullut lunta yhtään moneen päivään. Mitä ne turhaan siellä ajelee? Vai onko sieltä lumisade tulossa? Pitää laittaa sitten traktori lohkolämmittimeen, että pääsee lingottamaan urakalla.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Taas uuden lipun jenkkilään? Juurihan tulit sieltä pitkältä reissulta.amanita kirjoitti:Tulin lenkiltä, jäälläkin jo voi lampsia, sitä ennen ostin lentolipun Jenkkilään, sitä ennen sulatin pakastimen, pesin sen ja tuossa se vieläkin kylmyttelee isompia lukemia sisäänsä. Kohta on duunien vuoro, nyt kahvia. Harmittaa kun langaton tulostus lakkasi toimimasta AP Exressin viimeisen päivityksen jälkeen, enkä millään löydä viestejä, joissa asiasta puhuttiin. Jos joku löytää, laittakaa linkki.
Kas, tässä tuli kuitattua aika monen ketjun asiat.
Hörps.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onko sen pysyvämmän vuoteenlämmittimen hankinta yhtään edistynyt?mercury kirjoitti: Eiku täällä Ranskassa tuli yön aikana ihan oikea talvi.
Se on niin kovin vaikeeta. Täällä oleva ehdokas lähti viikonlopuksi pois, eikä sitä ole muutenkaan ehtinyt nähdä paljoa. Sitten toisaalta tuollanen 2500 km päässä oleva vuoteenlämmitin on hiukka kyseenalainen valinta, vaikka olisikin äärettömän söpö malli.KunkkuJ kirjoitti:Onko sen pysyvämmän vuoteenlämmittimen hankinta yhtään edistynyt?mercury kirjoitti: Eiku täällä Ranskassa tuli yön aikana ihan oikea talvi.
Tuskin kannattaa. Oman kokemukseni mukaan turkulaisen vuoteenlämmittimen saamiseksi joutuu tekemään kohtuuttoman paljon työtä.mercury kirjoitti:Oulussa hankinnat jatkuvat ens viikolla, ja suunnitelmissa on myös ihan uusille markkinoille siirtyminen. Turkuun vaikka.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Se johtuu sun lärvistäs vaan. Itse kun olin viimeksi turussa ei ollut minkäänlaisia ongelmia sängynlämmityksen kanssa. 8)KunkkuJ kirjoitti:Tuskin kannattaa. Oman kokemukseni mukaan turkulaisen vuoteenlämmittimen saamiseksi joutuu tekemään kohtuuttoman paljon työtä.mercury kirjoitti:Oulussa hankinnat jatkuvat ens viikolla, ja suunnitelmissa on myös ihan uusille markkinoille siirtyminen. Turkuun vaikka.
En minä nyt just lähde, liput kuitenkin kannattaa ostaa niin aikaisin kuin vain voi, saapi edullisemmin, Matkani maksoi nyt 541 euroa.Thoth kirjoitti:Taas uuden lipun jenkkilään? Juurihan tulit sieltä pitkältä reissulta.amanita kirjoitti:...., sitä ennen ostin lentolipun Jenkkilään, .
Minun lärvistä?Carde kirjoitti:Se johtuu sun lärvistäs vaan. Itse kun olin viimeksi turussa ei ollut minkäänlaisia ongelmia sängynlämmityksen kanssa. 8)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mitään pattereita ollut, ihan elävä nainen oli, tissit ja kaikki. Eikös Amis ollutkinKunkkuJ kirjoitti:Minun lärvistä?Carde kirjoitti:Se johtuu sun lärvistäs vaan. Itse kun olin viimeksi turussa ei ollut minkäänlaisia ongelmia sängynlämmityksen kanssa. 8)Minun lärvini ei sentään aiheuta mitään paniikkireaktiota naisihmisissä niin kuin sinun! Enkä nyt tarkoittanut vuoteenlämmittimellä sitä sinun aina mukanasi raahaamaa sähköpatteria, vaan sellaista elävää mallia.
AMIS?!Carde kirjoitti: Mitään pattereita ollut, ihan elävä nainen oli, tissit ja kaikki. Eikös Amis ollutkin
Meillä oli sovitut treffitKunkkuJ kirjoitti:AMIS?!Carde kirjoitti: Mitään pattereita ollut, ihan elävä nainen oli, tissit ja kaikki. Eikös Amis ollutkinMitä tekemistä Ama-neidolla sinun kanssasi on?
![]()
VALEHTELET KURJA!Carde kirjoitti:Meillä oli sovitut treffit
Empäs valhettele, läl läl lää 8) Amis tuli itse luokseni kun hänelle soitin. Kuten sanoin, tällä uljaalla ulkomuodolla ja loistavalla käytöksellä on uskomaton vetovoima kauniisiin naisiin. 8)KunkkuJ kirjoitti:VALEHTELET KURJA!Carde kirjoitti:Meillä oli sovitut treffit![]()
![]()
Ei varmasti ollut, eihän Ama?
Oli meillä sovitut treffit, Carceen vuoteenlämmittimenkin tapasin, vaikutti toisi eläväiseltä symppikseltä.Carde kirjoitti:Meillä oli sovitut treffitKunkkuJ kirjoitti:AMIS?!Carde kirjoitti: Mitään pattereita ollut, ihan elävä nainen oli, tissit ja kaikki. Eikös Amis ollutkinMitä tekemistä Ama-neidolla sinun kanssasi on?
![]()
Vai sillä tavalla. Tämä ei voi olla vaikuttamatta meidän yhteiseen tulevaisuuteemme.amanita kirjoitti: Oli meillä sovitut treffit
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja hatey »