Ehkä sinun kannattaisi muuttaa Ruotsin sijasta itänaapuriin, siellä se aate on paljon lähempänä omaasi.M.P.T kirjoitti:Kuuluisi ehkä vuodatus topic alueelle.
Kyllä Suomalaiset on todellakin hulluja kun tuota vaalitulosta katsoo ja tässä varmaan pitää muuttaa Ruotsiin. Itse en hyväksy tälläistä demokratiaa ja en todellakaan aio kunnioittaa tuota voittajaa. Olen todellakin huolestunut seuraavasta kuudesta vuodesta. Eihän tästä maasta pääse edes pois lähtemään. Kyllä kommunismikin olisi paljon parempi järjestelmä kuin tämä meidän demokratia. Tästä maasta ei vaan pääse pois.Muuttaisin heti pois, jos se vaan olisi mahdollista.
ÄÄNESTYS: Presidentinvaalit, kierros 2
-
Re: ÄÄNESTYS: Presidentinvaalit, kierros 2
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei taida putin myöntää mulle passia tai oleskelulupaa.KunkkuJ kirjoitti:Ehkä sinun kannattaisi muuttaa Ruotsin sijasta itänaapuriin, siellä se aate on paljon lähempänä omaasi.M.P.T kirjoitti:Kuuluisi ehkä vuodatus topic alueelle.
Kyllä Suomalaiset on todellakin hulluja kun tuota vaalitulosta katsoo ja tässä varmaan pitää muuttaa Ruotsiin. Itse en hyväksy tälläistä demokratiaa ja en todellakaan aio kunnioittaa tuota voittajaa. Olen todellakin huolestunut seuraavasta kuudesta vuodesta. Eihän tästä maasta pääse edes pois lähtemään. Kyllä kommunismikin olisi paljon parempi järjestelmä kuin tämä meidän demokratia. Tästä maasta ei vaan pääse pois.Muuttaisin heti pois, jos se vaan olisi mahdollista.
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Etkä nuorihatey kirjoitti: Minä en ole pullamössö.
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Minä olen kyllä ymmärtänyt MPT:n puheista että hän ei ole oikeiston ylin ystävä, ja Kokoomuksen veljespuoleen kannatus on Venäjällä paljon suurempi kuin Ruotsissa ja linjakin on puhtompi.M.P.T kirjoitti:Ei taida putin myöntää mulle passia tai oleskelulupaa.KunkkuJ kirjoitti:Ehkä sinun kannattaisi muuttaa Ruotsin sijasta itänaapuriin, siellä se aate on paljon lähempänä omaasi.M.P.T kirjoitti:Kuuluisi ehkä vuodatus topic alueelle.
Kyllä minä olen pettynyt, vaikka vihreitä en yleensä äänestäkään. Yli 40 % olis tullut saada tuon pankkiiripahvin vastustuksen.Mikael K kirjoitti:Hei, ottakaas nyt rennosti! Presidentin asema on muuttunut huomattavissa määrin eikä valta ole sellaista kuin Kekkosella.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kaikkien oikeistonvihaajienkin kannattaa muistaa, että oikeistoa kannattavat kuitenkin perustavat monet niistä työpaikoista, joista vasemmistolaiset saavat leipänsä ja elantonsa.eskofot kirjoitti: Minä olen kyllä ymmärtänyt MPT:n puheista että hän ei ole oikeiston ylin ystävä, ja Kokoomuksen veljespuoleen kannatus on Venäjällä paljon suurempi kuin Ruotsissa ja linjakin on puhtompi.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Järjestelmähän on täydellinen, mutta ihmiset eivät. Siksi tämä ei toimikkaan aina, mutta tietokone toimii juuri tähän tyyliin mukisematta kunnes tulee viruksia jotka on kuin oikeistolaisiaarttula kirjoitti:Kaikkien oikeistonvihaajienkin kannattaa muistaa, että oikeistoa kannattavat kuitenkin perustavat monet niistä työpaikoista, joista vasemmistolaiset saavat leipänsä ja elantonsa.eskofot kirjoitti: Minä olen kyllä ymmärtänyt MPT:n puheista että hän ei ole oikeiston ylin ystävä, ja Kokoomuksen veljespuoleen kannatus on Venäjällä paljon suurempi kuin Ruotsissa ja linjakin on puhtompi.Pelkkää vasemmistolaisuutta on kokeiltu vuosikymmenien ajan monissa maissa, eikä se ole oikein toiminut.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
Olen samoilla linjoilla. En hyväksy demokratiaa, jossa 89% äänestäjistä ei omaa riittävä tietoa tehdä valideja ja vastuullisia päätöksiä. Heidät tulisi terminoida vaaleista.M.P.T kirjoitti:..pitää muuttaa Ruotsiin. Itse en hyväksy tälläistä demokratiaa.... Eihän tästä maasta pääse edes pois lähtemään....Tästä maasta ei vaan pääse pois. >:( Muuttaisin heti pois, jos se vaan olisi mahdollista.
Sääli, että passisi on otettu pois. No, kunhan saat tuomiosi lusittua, niin eiköhän sen saa takaisin ja pääset muuttamaan Ruotsiin. Noin etukäteen, tervemenoa, en jää kaipaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Vaan onneksi riittävän moni suomalainen nimenomaan vastusti Haavistoa ja hänen edustamaansa aatemaailmaa.eskofot kirjoitti:Kyllä minä olen pettynyt, vaikka vihreitä en yleensä äänestäkään. Yli 40 % olis tullut saada tuon pankkiiripahvin vastustuksen.
Vihreät voivat nousta tulevissa kunnallisvaaleissa Helsingin suurimmaksi puolueeksi, mutta Niinistö valitaan koko maan presidentiksi myös 2018.
-
Viesti Kirjoittaja ER »
En tiedä estääkö lähtösi pakkohoito vai alaikäisyys, mutta kumpikin ongelma voi aikanaan korjautua. Kerro toki sitten uudessa ihannemaassasi kuinka menee.M.P.T kirjoitti:Muuttaisin heti pois, jos se vaan olisi mahdollista.
-
Passi meni umpeen juuri tammikuussa. Toiseksi rahatta et voi muuttaa. Kolmanneksi en osaa muita kieliä kuin Suomea, koska tänne olen syntynyt. Vaikka nyt saisi 30 tonttua käteen talon myynnin ja velkojen jälkeen niin sillä ei pitkälle pötki edes thaimaassa.ER kirjoitti:En tiedä estääkö lähtösi pakkohoito vai alaikäisyys, mutta kumpikin ongelma voi aikanaan korjautua. Kerro toki sitten uudessa ihannemaassasi kuinka menee.M.P.T kirjoitti:Muuttaisin heti pois, jos se vaan olisi mahdollista.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Valitan, että tämä tuli sinulle järkytyksenä.KunkkuJ kirjoitti:Ettei vaan se sakeus olisi sinun päässäsi? Puoli miljoonaa homoa Suomessa? Tuota ei kyllä pääsisi ulos kenenkään aivoista, jos ne toimisivat edes joten kuten normaalisti.Le Corbusier kirjoitti:Juu, Suomen noin puolesta miljoonasta homosta on noin kolmesataa kuollut aidsiin.
Voitko vielä selventää aivopieruasi? On niin sakeaa, etten näe..
Selvennän koska et itse selvästikään ymmärrä:
Aids tappaa yhtälailla heteroja, kuin homoseksuaaleja, joten alkuperäinen lauseesi on pelkkä vitsi.
Toisaalta, koska mainitsemasi aids on homoseksissä erityisessä riskissä tarttua, niin Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja - ja erityinen riski saada hiv-aids.
Eli kuten väheksyvästi sanoit, homoja.
Näistä noin kolmesta sadasta aidsiin kuolleistakin vain osa on homoja, loput piikittäjiä tai heteroita.
Ehkä nyt osaat tarkentaa meille mikä ratkaisu sisältyy lauseeseesi:
KunkkuJ kirjoitti:
Onneksi homot kuolevat keskimääräistä nuorempana, ellei aidsiin löydy uusia lääkkeitä.
-
- Porttikiellossa
Myös Ruotsissa on taikaseinä, eli ei hätää. Hae turvapaikkaa poliittisena pakolaisena.M.P.T kirjoitti:Toiseksi rahatta et voi muuttaa. Kolmanneksi en osaa muita kieliä kuin Suomea, koska tänne olen syntynyt.
Katselin Viking-Linen huomisia lähtöjä. 1 henkilö c-luokan hytissä maksaa 53€. Voin maksaa matkasi, jos lupaat olla tulematta takaisin.
-
Viesti Kirjoittaja ER »
M.P.T kirjoitti:Kolmanneksi en osaa muita kieliä kuin Suomea, koska tänne olen syntynyt.

-
- Porttikiellossa
Tulee kuitenkin huomata, että meillä on 82,5 miljoonaa suomalaista, joilla ei ole kontakteja. Tämmöisessä määrässä puoli miljoona on vähän, eli se 0,6% jotka tutkimuksen mukaan ovat homoseksuaaleja.Le Corbusier kirjoitti:...Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Heh heh...ER kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Kolmanneksi en osaa muita kieliä kuin Suomea, koska tänne olen syntynyt.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Vuodelta seiväs ja kirjapaino.adele kirjoitti:Tulee kuitenkin huomata, että meillä on 82,5 miljoonaa suomalaista, joilla ei ole kontakteja. Tämmöisessä määrässä puoli miljoona on vähän, eli se 0,6% jotka tutkimuksen mukaan ovat homoseksuaaleja.Le Corbusier kirjoitti:...Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Luuletko, että lähtisin kinaamaan kanssasi idioottimaisista väitteistäsi? Kun vähennetään suomalaisista alle kahdeksantoista vuotiaat ja yli 55-vuotiaat, siihen väliin jäävästä ryhmästä lähes puolet on harrastanut homoseksiä mielestäsi, niinkö?Le Corbusier kirjoitti:Toisaalta, koska mainitsemasi aids on homoseksissä erityisessä riskissä tarttua, niin Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja - ja erityinen riski saada hiv-aids.
Eli kuten väheksyvästi sanoit, homoja.
Näistä noin kolmesta sadasta aidsiin kuolleistakin vain osa on homoja, loput piikittäjiä tai heteroita.
Suomen kansa antoi juuri selvän vastauksen siihen, mitä se ajattelee homoista. Kakkonen ei ole ykkönen. Toivottavasti tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun julkihomo yrittää päästä presidentiksi tässä maassa.
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
Vitsailet?adele kirjoitti:Tulee kuitenkin huomata, että meillä on 82,5 miljoonaa suomalaista, joilla ei ole kontakteja. Tämmöisessä määrässä puoli miljoona on vähän, eli se 0,6% jotka tutkimuksen mukaan ovat homoseksuaaleja.Le Corbusier kirjoitti:...Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja
Ei elämänmittaisella homoseksuaalisuudella ole mitään yksinoikeutta aidsiin.
Sen saa yhtälailla kerralla myös homokokeilijat, heterot ja piikittäjät.
-
- Porttikiellossa
.... ei ole argumentti.Mailia kirjoitti:Vuodelta seiväs ja kirjapaino.adele kirjoitti:Tulee kuitenkin huomata, että meillä on 82,5 miljoonaa suomalaista, joilla ei ole kontakteja. Tämmöisessä määrässä puoli miljoona on vähän, eli se 0,6% jotka tutkimuksen mukaan ovat homoseksuaaleja.Le Corbusier kirjoitti:...Suomessa lienee puolen miljoonan luokkaa ihmistä, joilla on ollut homoseksuaalisia kontakteja
Jos on linkki ajantasaisempaa tutkimukseen, niin laita se tähän.
Jos tietoa ei ole, niin kehun sinua asenteestasi. Hienoa, hyvin tehty! Mutta muista, että liike ei ykain riitä, pitäisi myös olla suunta. Tuosta on kyllä hyvä jatkaa.
-
Juu, et näköjään pysty puollustelemaan mitenkään alkuperäistä aivopieruasi - mutta vastataan sitten tähän pieruun:KunkkuJ kirjoitti:
Luuletko, että lähtisin kinaamaan kanssasi idioottimaisista väitteistäsi? Kun vähennetään suomalaisista alle kahdeksantoista vuotiaat ja yli 55-vuotiaat, siihen väliin jäävästä ryhmästä lähes puolet on harrastanut homoseksiä mielestäsi, niinkö?
18-55 vuotiaat? Oletko ihan viisas? Ei ikähaarukalla ole mitään tekemistä sen kanssa monellako suomalaisella on ollut homokokeiluja, joissa on erityinen riski saada hiv.
Muutenkin valistan sinua asiaanliittymättömästi, että seksikokeilut aloitetaan paljon aikaisemmin kuin kahdeksantoistavuotiaina ja 55-vuotta olisi joku yläraja!!!
Todella hupaisat rajat, et ilmeisesti miettinyt asiaa?
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
... ja itä-suomalaiset.KunkkuJ kirjoitti: Onneksi homot kuolevat keskimääräistä nuorempana...
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No, elinaikanasi tästä on ehkä jopa toivoa.KunkkuJ kirjoitti:
Suomen kansa antoi juuri selvän vastauksen siihen, mitä se ajattelee homoista. Kakkonen ei ole ykkönen. Toivottavasti tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun julkihomo yrittää päästä presidentiksi tässä maassa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka