Hatey on vaan kateellinen.hatey kirjoitti:Pöh.. katokset ja tallit ovat nössöjä varten. Minä en tarvitse sellaista..tai siis... eikun...öh.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hatey on vaan kateellinen.hatey kirjoitti:Pöh.. katokset ja tallit ovat nössöjä varten. Minä en tarvitse sellaista..tai siis... eikun...öh.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Se on LAPSI, ei saa ajaa vielä moneen vuoteenCarde kirjoitti:Vai niin tekee, tuuppas käväseen sillä volvolla kun menen taas pistäytymään tuolla työmaalla. Saat ajaa sillä edellä umpihankeen niin katsotaan mihin asti sillä pääsee.tuomaril kirjoitti: Mekin pidämme Volvoa autokatoksessa. Pelkkä muodollisuushan tuo on, kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa. 8)
Toisin kuin Skodat...
Saan ajaa 3 vuoden päästä. Vielä pitää porskutella skoballa.Jussi68 kirjoitti:Se on LAPSI, ei saa ajaa vielä moneen vuoteenCarde kirjoitti:Vai niin tekee, tuuppas käväseen sillä volvolla kun menen taas pistäytymään tuolla työmaalla. Saat ajaa sillä edellä umpihankeen niin katsotaan mihin asti sillä pääsee.tuomaril kirjoitti: Mekin pidämme Volvoa autokatoksessa. Pelkkä muodollisuushan tuo on, kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa. 8)
Toisin kuin Skodat...![]()
JL
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä en ole kateellinen kellekään, minun ei tarvitse.tuomaril kirjoitti:Hatey on vaan kateellinen.hatey kirjoitti:Pöh.. katokset ja tallit ovat nössöjä varten. Minä en tarvitse sellaista..tai siis... eikun...öh.
Ainakin Hateyllä on itsevarmuus kohdallaan.hatey kirjoitti:Minä en ole kateellinen kellekään, minun ei tarvitse.tuomaril kirjoitti:Hatey on vaan kateellinen.hatey kirjoitti:Pöh.. katokset ja tallit ovat nössöjä varten. Minä en tarvitse sellaista..tai siis... eikun...öh.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei neliveto mitään älyä tarvitse. Riittää, kun kaikki pyörät pyörii niin maan paholainen.tuomaril kirjoitti:Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)
Viesti Kirjoittaja Carde »
Just just, pitää vissiin vaihtaa noi normaali maasturit sitten tuollaisiin kun niitä kiskottiin taas tieltä pois parikin kappaletta että pääsi menemään. On ne volvot kyllä uskomattomia.tuomaril kirjoitti:Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)Carde kirjoitti:Vai niin tekee, tuuppas käväseen sillä volvolla kun menen taas pistäytymään tuolla työmaalla. Saat ajaa sillä edellä umpihankeen niin katsotaan mihin asti sillä pääsee.tuomaril kirjoitti:Mekin pidämme Volvoa autokatoksessa. Pelkkä muodollisuushan tuo on, kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa. 8)Tauvo kirjoitti: Olisit ajanut sen eilen katokseen tai talliin. Niin minä tein. Ei ollut yhtään lumitöitä.
Toisin kuin Skodat...
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
tuomaril kirjoitti: Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)
Epäluotettava testi.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc
JL
Jaa, en ehkä sittenkään suostu vaihtamaan noihin volvoihin.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc
JL
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja redhat »
tuomaril kirjoitti:Mekin pidämme Volvoa autokatoksessa. Pelkkä muodollisuushan tuo on, kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa. 8)Tauvo kirjoitti:Olisit ajanut sen eilen katokseen tai talliin. Niin minä tein. Ei ollut yhtään lumitöitä.hatey kirjoitti:Koska autoni on edelleen lumen peitämä ja olen siis kotini vanki, niin suihkussakäynnin jälkeen pukeuduin jo yöasuun. En kuitenkaan enää poistu rakennuksesta.
Toisin kuin Skodat...
Notta siinä sen verran hankea, ettei espoossa ikinä tuota määrää ole.Carde kirjoitti:^missäs kohtaa tuolla tulee se hanki?
Meidän pihalla on paksumpi kerros lunta.redhat kirjoitti:Notta siinä sen verran hankea, ettei espoossa ikinä tuota määrää ole.Carde kirjoitti:^missäs kohtaa tuolla tulee se hanki?
Jaa, no sitten ymmärrän sen väitteen että volvollakin pääsee aina perille. Meillä on monesti pihalla tuonverran lunta eikä sitä kutsuta vielä hangeksi.redhat kirjoitti:Notta siinä sen verran hankea, ettei espoossa ikinä tuota määrää ole.Carde kirjoitti:^missäs kohtaa tuolla tulee se hanki?
Niin siinä kohtaa missä ei ole aurattu.tuomaril kirjoitti:Meidän pihalla on paksumpi kerros lunta.redhat kirjoitti:Notta siinä sen verran hankea, ettei espoossa ikinä tuota määrää ole.Carde kirjoitti:^missäs kohtaa tuolla tulee se hanki?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viisas auto tuo Skoda on. Osaa huoltaakin itsensä. Tänään tuli näytölle ilmoitus, että "DPF-suodatin täytyy putsata, paas ajellen tasaisesti 1700-2500 kierroksilla 3-5 vaihteella 10-15 min, niin minä putsaan itse sen." Valmista tuli.redhat kirjoitti:Notta siinä sen verran hankea, ettei espoossa ikinä tuota määrää ole.Carde kirjoitti:^missäs kohtaa tuolla tulee se hanki?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Carde kirjoitti:Ei se satu vaihtaan öljyjä ja suodattimia vaihtaan kanssa ite, kuten jakohihnoja yms. säästäs huoltokuluissa jos laittas sellasen itellekkin
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei Volvon maavara riitä kuin 5 senttiin...Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
70 cm lunta.Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Kyllä siinä meidän Volvossa on enemmän maavaraa kuin siinä sinun Fordissasi.hatey kirjoitti:Ei Volvon maavara riitä kuin 5 senttiin...Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.