Macco kirjoitti:Jos ei 30 astetta pakkasta, niin metrinen hanki Kyllä talvi on ahterista.
Onneksi kaupunki vetää lumet pois teiltä niin ei tarvitse kovin kamalassa lumikinoksessa tallustaa.
Keskellä kaupunkia, mutta silti metrisessä hangessa minä polkupyörää poljin... Oulun kaupunki saa mitään aikaiseksi... No jaa, jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin jyristelevät ikkunan alla pitkin yötä, ettei varmasti saa nukuttua
Viimeksi muokannut Macco, 6.2.2012 klo 23.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Macco kirjoitti:Jos ei 30 astetta pakkasta, niin metrinen hanki Kyllä talvi on ahterista.
Onneksi kaupunki vetää lumet pois teiltä niin ei tarvitse kovin kamalassa lumikinoksessa tallustaa.
Keskellä kaupunkia, mutta silti metrisessä hangessa minä polkupyörää poljin... Oulun kaupunki saa mitään aikaiseksi... No jaa, jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin jyristelevät ikkunan alla pitkin yötä, ettei varmasti saa nukuttua
Arvasin oikein. Ja seuraavaksi sitten viiden aikaan aamulla, kunhan tämän alku-yön/aikaisen aamun urakan saavat päätöksen.
hatey kirjoitti:^Ensin kauhumarinaa kun ei on aurattu ja sitten taas kitinää kun aurataan...
Ja kaiken marinan ja kitinän aiheuttaa talvi ja lumi. Olis niin paljon helpompaa ilman lunta.
Ja mitä hemmettiä täällä tapahtuu ensi yönä? Ajattelin pyöräillä töihin, kun ei ole pahista pahin ulkoilma. Mutta kahdelta yöllä on jo pirskatin kylmä ja kamala. Eikä silloin bussitkaan enää kulje.
Kuvankaappaus 2012-2-7 kello 10.57.42.PNG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Katsos noita nuolia! Ensin tulee Ruotsista tai Ahvenanmaalta ystävällisiä nuolia, jotka lämmittävät ilmanalamme nippanappa siedettäväksi. Mutta annas olla, kun nuolet tulevat Tampereelta ja Porista päin, heti vetää inhimillisen sietokyvyn äärirajoille.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Tarkenee täällä kämpässä munasillaankin, joten ei tässä kylmä nyt voi olla. Ikkuna toki vetää ja patterit pitäisi ilmata, mutta ei sitä turhia kannata palella.
Peitsamo kirjoitti:Tarkenee täällä kämpässä munasillaankin, joten ei tässä kylmä nyt voi olla. Ikkuna toki vetää ja patterit pitäisi ilmata, mutta ei sitä turhia kannata palella.
Karaistu hyvä neiti
Kuulemani mukaan mercuryn kämpän sisälämpötila on sellaiset huimat 15-16 astetta että eiköhän se ole ihan riittävän karaistunut...
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Minä heräsin viimeyönä kolme kertaa siihen, että en saanut henkeä ja luulin tukehtuvani. Viimeisen kerran jälkeen kävin jo vähän epäillen nukkumaan, mutta loppuyö menikin sitten nukkuessa. Mitenkähän tänä yönä käy...?
Tauvo kirjoitti:Minä heräsin viimeyönä kolme kertaa siihen, että en saanut henkeä ja luulin tukehtuvani. Viimeisen kerran jälkeen kävin jo vähän epäillen nukkumaan, mutta loppuyö menikin sitten nukkuessa. Mitenkähän tänä yönä käy...?
On muuten upea avatar Mailia:lla. Mie tykkään tuosta nykyisestä.
Makaroonit on taas vähissä ja kohta tässä näkee nälkää. Minua myös paleltaa ja mietinkin, että pitääkö minun pukeutua muka kotona. Kaiketi kohta lämpöiset makaroonit lämmittäisivät, mutta en usko niidenkään toimivan. Lumityöt odottavat, mutta en jaksa näin yötä vasten alkaa lapioimaan tai linkoamaan. Tässä olisi kätevälle emännälle paikka, mutta mistäs sellainen? Ei auta kuin ottaa hanskat karvaisiin käsiin ja aloittaa kotityöt heti huomenna kun herään. Pyykit ainakin on kuivat kun ovat kuivaneet telineessä jo toistapäivää. Että mie vihaan pyykki ja astianpesu askareita.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:Joo, täällä on niin kuiva ilma, että kohta ihokin lohkeilee. En tiedä millä tänne kosteutta saisi lisää.
Koneellinen poisto pariksi päiväksi seis, älä tuuleta kovalla pakkasella, suihkusta kuumaa höyryä ja yöksi pari koneellista pyykkiä ja/tai muuten vaan kasteltuja pyyheliinoja kuivumaan.
Noita märkiä riepuja täällä roikkuukin joka paikassa, lisäksi vedenkeittimestä on orjuutettu ilmankostutin (joutuu vaan koko ajan napsutteleen päälle).
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot