tuomaril kirjoitti:70 cm lunta.Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Korkee on Tuomaril:n Volvo...
Viesti Kirjoittaja hatey »
tuomaril kirjoitti:70 cm lunta.Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kertoihan tuo setäkin tuossa videossa, että Volvo oli testin huonoin.Jussi68 kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Perillä asti pääsee. Takaahan tuon kulun älykäs neliveto ja kehittynyt DSTC-järjestelmä. 8)![]()
http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc
JL
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei. Meillä on tälläinenhatey kirjoitti:tuomaril kirjoitti:70 cm lunta.Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Korkee on Tuomaril:n Volvo...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Pääseekö tuolla edes viiden sentin lumikasassa eteenpäin?tuomaril kirjoitti:Ei. Meillä on tälläinen
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hyvin on päässyt paksummassakin hangessa.Mailia kirjoitti:Pääseekö tuolla edes viiden sentin lumikasassa eteenpäin?tuomaril kirjoitti:Ei. Meillä on tälläinen
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Minulle umpihanki on vähintään 1,2 m. Tule käymään sillä volvolla.tuomaril kirjoitti:70 cm lunta.Hieno kirjoitti:Kerro mikä on sinulle umpihanki? Se 10 cm lunta?tuomaril kirjoitti: Kulkeehan tuo meidän Volvo vaikka umpihangessa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ymmärrän että kun räpellät citikkaa niin se noituu tuollalailla. 8)darthmother kirjoitti:Vaihdoin Citikkaan ajovalopolttimon kolmen paholainen ja yhden saakutti kera.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mikä Citikka sullon? Mun klasikkokaunottariin vaihtaa hooneloset pimeässä kädet selän takana puolessa minuutissadarthmother kirjoitti:Vaihdoin Citikkaan ajovalopolttimon kolmen paholainen ja yhden saakutti kera.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kaikkia citikoita tulee kohdella ystävällisesti ja hellästiCarde kirjoitti:Ymmärrän että kun räpellät citikkaa niin se noituu tuollalailla. 8)darthmother kirjoitti:Vaihdoin Citikkaan ajovalopolttimon kolmen paholainen ja yhden saakutti kera.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Myös Volvoja!Citruuna kirjoitti:Kaikkia citikoita tulee kohdella ystävällisesti ja hellästiCarde kirjoitti:Ymmärrän että kun räpellät citikkaa niin se noituu tuollalailla. 8)darthmother kirjoitti:Vaihdoin Citikkaan ajovalopolttimon kolmen paholainen ja yhden saakutti kera.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Tämähän tarkoittaa että molemmat autot ovat paskoja ja herkkiä jos niitä pitää hellästi käsitellä..tuomaril kirjoitti:Myös Volvoja!Citruuna kirjoitti:Kaikkia citikoita tulee kohdella ystävällisesti ja hellästiCarde kirjoitti:Ymmärrän että kun räpellät citikkaa niin se noituu tuollalailla. 8)darthmother kirjoitti:Vaihdoin Citikkaan ajovalopolttimon kolmen paholainen ja yhden saakutti kera.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei. Volvon osalta tämä tarkoittaa sitä että Volvo on niin arvokas ja kunniallinen auto että sitä olisi suotavaa käsitellä hellästi. Toki Volvot ovat niin laadukkaita että ne kestäisivät jonkun pönttöpään kohtelua myös.Hieno kirjoitti: Tämähän tarkoittaa että molemmat autot ovat paskoja ja herkkiä jos niitä pitää hellästi käsitellä..
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heh. Meni väärään ketjuun. Tuomarilin olisi pitänyt laittaa tuo vitsi-topiciin.tuomaril kirjoitti: Volvon osalta tämä tarkoittaa sitä että Volvo on niin arvokas ja kunniallinen "auto"...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tämä tarkoittaa, että Citroën on sielukas ja tunteikas perheenjäsen, ystävä ja rakastettu (ainakin muutamille), ja siksi ansainnut hellän kohtelun!Hieno kirjoitti: Tämähän tarkoittaa että molemmat autot ovat paskoja ja herkkiä jos niitä pitää hellästi käsitellä..
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Carde »
En kyllä ymmärrä sitä ollenkaan. Käyttö kalujahan noi on kaikki miksi siis suhtautua johki työkaluun tunteellisesti?Maza kirjoitti:En ole koskaan kuvitellut kenenkään suhtautuvan Volvoon tuomarilin kaltaisella tunteella. Siis Volvoon. Ymmärrän sen Citroënistä ja Saabistakin. Mutta että Volvo, ylistys tylsyydelle ja sosiaalidemokratialle, herättäisi tunteita.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Volvo kestää runtua kunnolla ja volvo ei tarvitse helliä otteita. Sen voi siirtää toisella volvolla työntämällä. Aina kun ei jaksanut ajaa kahta autoa pihan toiseen nurkkaan niin tuli työntämällä siirrettyä. Tiedä sitten miten ovat 245 ajoista muuttuneet. Se oli pipari magneetti. 5 tyttöä monesti kyydissä viikonlopuisin. Se johtui autosta eikä miehestä.tuomaril kirjoitti:Ei. Volvon osalta tämä tarkoittaa sitä että Volvo on niin arvokas ja kunniallinen auto että sitä olisi suotavaa käsitellä hellästi. Toki Volvot ovat niin laadukkaita että ne kestäisivät jonkun pönttöpään kohtelua myös.Hieno kirjoitti: Tämähän tarkoittaa että molemmat autot ovat paskoja ja herkkiä jos niitä pitää hellästi käsitellä..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
M.P.T kirjoitti: Se oli pipari magneetti. 5 tyttöä monesti kyydissä viikonlopuisin. Se johtui autosta eikä miehestä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Meillä on ollut melkein aina joku Volvo, niin kai mulle ja Volvoille on kehittynyt jonkinasteinen parisuhde.Maza kirjoitti:En ole koskaan kuvitellut kenenkään suhtautuvan Volvoon tuomarilin kaltaisella tunteella. Siis Volvoon. Ymmärrän sen Citroënistä ja Saabistakin. Mutta että Volvo, ylistys tylsyydelle ja sosiaalidemokratialle, herättäisi tunteita.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minusta yksi kivoimmista ajamistani autosista oli kahdeksankymmentäluvun kaksilitrainen yksikaasarainen Volvo 240. Siinä oli mukava ja rauhallinen auto. Aina minuutin parin valein voi tarkistaa kaasun asennon, ettei tule ajettua ali- tai ylinopeutta. Jos sattui pientä pidon menetystä tapahtumaan, niin ennen panikointia pystyi juomaan kahvit ja sitten perusteellisesti harkita, että todellako se perä nyt luistaa ja että pitäisikoö nyt tilata toinen kahvi vai tarksitaako että luistaako se todella.Maza kirjoitti:Mutta että Volvo, ylistys tylsyydelle ja sosiaalidemokratialle, herättäisi tunteita.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Auto on auto, läjä yhteenhitsattua, valettua, metallia, muovia ja lasia. MIkään Christie oleCitruuna kirjoitti:Tämä tarkoittaa, että Citroën on sielukas ja tunteikas perheenjäsen, ystävä ja rakastettu (ainakin muutamille), ja siksi ansainnut hellän kohtelun!Hieno kirjoitti: Tämähän tarkoittaa että molemmat autot ovat paskoja ja herkkiä jos niitä pitää hellästi käsitellä..
Viesti Kirjoittaja Carde »
Käy tuo samallalailla nykykotteroihinkin. Olenkin aina ihmetellyt tuossa vainon ranskiksessa että mihin siinä tarvitaan selkänojia ja keksinhän sen viimeinkin. Niihin on mukava nojailla kun painaa lapun lattiaan ja odotella kun se koittaa kelata vauhtia. Perän irtoaminen noissa ranskiksissahan tarkoittaa sitä että takaripustukset irtosivat, tai sitten tehdään mercuryt ja löydetään ranskalainen nainen, siis tissit ja kaikki. Kahviahan siellä on pakko nauttia näin talvella, muutenhan siellä ei siis tarkene ollenkaan...Jamac kirjoitti:Minusta yksi kivoimmista ajamistani autosista oli kahdeksankymmentäluvun kaksilitrainen yksikaasarainen Volvo 240. Siinä oli mukava ja rauhallinen auto. Aina minuutin parin valein voi tarkistaa kaasun asennon, ettei tule ajettua ali- tai ylinopeutta. Jos sattui pientä pidon menetystä tapahtumaan, niin ennen panikointia pystyi juomaan kahvit ja sitten perusteellisesti harkita, että todellako se perä nyt luistaa ja että pitäisikoö nyt tilata toinen kahvi vai tarksitaako että luistaako se todella.Maza kirjoitti:Mutta että Volvo, ylistys tylsyydelle ja sosiaalidemokratialle, herättäisi tunteita.Kyllä kelpas ajaa silä.