johannesw kirjoitti:Anselmi kirjoitti: Enkä ole myöskään soundeihin ihastunut kun on omaan korvaan jotenkin 'muovisen' kuuloisia. Mutta makuja on monia joten kannattaahan tuo kokeilla. Tämä on vain minun mielipiteeni.
En tosin itekkään sitä ekas rumpusoftaks ostas, mutta musta se on mainio luonnosteluun ja ideointiin, kuten myös ne logicin 4000 looppia. Ja toki ihan riippuu mitä musaa tekee... mainittiinkos tää Groove Agentti jo ...
http://www.youtube.com/watch?v=jt0UW9DMX_E
No eihän tää sentään ole "meidän Äidin rumpusofta on parempi kuin teidän Äidin rumpusofta" skaba;). Kattelin noita RMX:n filkkoja läpi ja kyllähän tuo on varmaan kykenevä jos jonkinlaisiin juttuihin. Itsellä haussa on kuitenkin niin sanotusti ensimmäinen rumpupalikka (jos Logicin omaa ei lasketa ja jota en ole koskaan sellaisenaan käyttänyt vaan kaikki on hakattu omin pikku kätösin raita kerrallaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) jolta odotan hyviä perussoundeja, ehkä hieman muokattavuutta + helpoutta jos mahdollista.
Jonkin aikaa kelailtuani läpi Gearslutzia ja valmistajien sivuja, päädyin NI:n Studio Drummeriin joka juuri par'aikaa latautuu NI:n sivuilta (n. 7GB). Vaikutti mun silmissä juuri tuollaiselta mitä oon hakemassa ja tälä hetkellä -50% halvennuksessa eli jää hintaan 74,50 e. Stylus on kyllä kiinnostava, etenkin kun tuli hommatua tuo Omni niin sen kaveriksi, mutta mulle jäi noista filkoista mielikuva, että tuollainen perusbiisin rakenteeseen tarvittava muokailu eri osien, fillien yms. osalta on hieman haastavampaa. Tiedä sitten?
Varmaankin kakkos softaksi vois olla paikallaan kuten Johannesw totesikin.
BTW. Laittakees poijaat nyt noi Rhodesit järjestykseen!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)