Viimeviikollakin tuli jonkun haastemies S........n kirje, v'ttu tää mikään oikeusvirasto ole

Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mailia kirjoitti:Tuntuu ihan kuin minun pitäisi tehdä jotain, mutta en muista mitä minun pitäisi tehdä, jos siis pitäisi edes tehdä jotain.
Molemmille tiedoksi, että toivoa on:Carde kirjoitti:^Sullon selvästi atsalea!
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ei koske minua.arisel kirjoitti:Mailia kirjoitti:Tuntuu ihan kuin minun pitäisi tehdä jotain, mutta en muista mitä minun pitäisi tehdä, jos siis pitäisi edes tehdä jotain.Molemmille tiedoksi, että toivoa on:Carde kirjoitti:^Sullon selvästi atsalea!
Alzheimerin taudin tutkimuksessa läpimurto: mahdollinen hoitokeino löytyi
Viesti Kirjoittaja iMies »
Totta - 80-luvun saksalaisen syntikkapopin kuunteluun tuskin löydetään hoitoa.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tämähän olisi helppo testata myös ihmisillä. Kouluruokaloiden keittäjäthän tietävät tasan, mitä vessapaperisilpulla kuuluu tehdä. Se sekoitetaan veteen, ja näin saadaan aikaan perunamuusia. Alzheimer-keittäjä ei enää osaa tehdä perunamuusia, mutta kenties tämän lääkkeen avulla keittäjä muistaisi, mitä sille kylmiöön säilötylle vessapaperisilpulle kuuluu tehdä.arisel kirjoitti:Mailia kirjoitti:Tuntuu ihan kuin minun pitäisi tehdä jotain, mutta en muista mitä minun pitäisi tehdä, jos siis pitäisi edes tehdä jotain.Molemmille tiedoksi, että toivoa on:Carde kirjoitti:^Sullon selvästi atsalea!
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Vaikka tuo 80-luvun syntikkapoppiin hurahtaminen olisikin sairaus, niin on vaikea väittää vastaan todellisuutta: se tuntuu ja kuulostaa päivänkakkaran hyvältä.iMies kirjoitti:Totta - 80-luvun saksalaisen syntikkapopin kuunteluun tuskin löydetään hoitoa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Täällä eivät vaivaudu edes kävelemään ilman tietokonetta. Kerran murisemalla sain niihin liikettä. Tulisipa näitä kaappiposteja lisää. Mikäs sen nimi olikaan? Jokainen voi itse hakea paketit koodia vastaan ja lähettää myös. Posti hukkaa noin 2pakettia vuodessa ainakin minun kohdalla. Paketit jää liikkumaan minne sattuu ja 5pv voi kestää paketin saapuminen. Maanantai aamuna paketti helsingistä tänne ja perjantaina täällä. Juu. Hidasta on.mercury kirjoitti:^ Riippuu varmaan aika paljon toimipaikasta, paikkakunnasta ja jopa päivästä. Mun lähipostissa katsotaan kyllä hyllystä, eikä haittaa vaikka menisi vähän aikaakin. Joskun kun oon halunnut paketin viikonlopuksi, mutta se ei ole ehtinyt toimipaikkaan asti, oon saanut aina järjestettyä noudon lajittelukeskukselta, joka on mulla ihan pikkumatkan päässä. Mulla ei ole moittimista Itellan toiminnasta.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Se ruoka maksaa sen 85c/ per kärsä päivässä. Voithan hakea itse orgaanisen luomuruokasi jostain jos ei silppu maistu.Lihapipo kirjoitti:Tämähän olisi helppo testata myös ihmisillä. Kouluruokaloiden keittäjäthän tietävät tasan, mitä vessapaperisilpulla kuuluu tehdä. Se sekoitetaan veteen, ja näin saadaan aikaan perunamuusia. Alzheimer-keittäjä ei enää osaa tehdä perunamuusia, mutta kenties tämän lääkkeen avulla keittäjä muistaisi, mitä sille kylmiöön säilötylle vessapaperisilpulle kuuluu tehdä.arisel kirjoitti:Mailia kirjoitti:Tuntuu ihan kuin minun pitäisi tehdä jotain, mutta en muista mitä minun pitäisi tehdä, jos siis pitäisi edes tehdä jotain.Molemmille tiedoksi, että toivoa on:Carde kirjoitti:^Sullon selvästi atsalea!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Meillä oli kotona -22 astetta, mutta täällä töissä -28 astetta...kyseessä taitaa olla pieni mittarivirhe toisessa päässä? Mitähän matkan varrella oli? Kamalaa se joka tapauksessa oli.tuomaril kirjoitti:Ulkona on -27 astetta!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Johtuu ihan missä sinä sitä mittaria pidät.Citruuna kirjoitti:Meillä oli kotona -22 astetta, mutta täällä töissä -28 astetta...kyseessä taitaa olla pieni mittarivirhe toisessa päässä? Mitähän matkan varrella oli? Kamalaa se joka tapauksessa oli.tuomaril kirjoitti:Ulkona on -27 astetta!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitämitä? Vinoiletko? Ärh!Citruuna kirjoitti:^ On vaikea kuvitella, että sinä mykistyt
Tarkoitit kai tätä.arisel kirjoitti:Mailia kirjoitti:Tuntuu ihan kuin minun pitäisi tehdä jotain, mutta en muista mitä minun pitäisi tehdä, jos siis pitäisi edes tehdä jotain.Molemmille tiedoksi, että toivoa on:Carde kirjoitti:^Sullon selvästi atsalea!
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Tuttu tunne. Toinen, vielä ärsyttävämpi juttu on se että on unohtanut että bussikortti menee vanhaksi ja ei ole käteistä..Kain kirjoitti:No voi perjantai.
Unohdin jonnekkin bussikortin.![]()
Pitänee maksaa käteishellä.
Vielä ärsyttävämpää, jos opiskelijakortti on mennyt vanhaksi ja lipuntarkasta kävelee kohti.Antiwäkki kirjoitti:Tuttu tunne. Toinen, vielä ärsyttävämpi juttu on se että on unohtanut että bussikortti menee vanhaksi ja ei ole käteistä..Kain kirjoitti:No voi perjantai.
Unohdin jonnekkin bussikortin.![]()
Pitänee maksaa käteishellä.
Jee, laitoin Find My iPhonen -palvelun kautta viestiä puhelimen eturuutuun. Nyt sain taksikuskilta emailia. Puhelin on löytynyt. Mahtava asia tuo Find My iPhone!Thoth kirjoitti:Voi päivänkakkara. Eilen tulin taksilla kotiin ja jätin ilmeisesti iPhone 4S:n taksiin. Nyt kun katsoo Find My iPhonella, niin se puhelin on jossain Rastilassa. Eli jonkinlaisen yhteyden saan siihen, mutta kukaan ei vastaa esimerkiksi puheluihin siihen. Päivänkakkara. Pitäisiköhän mennä tuonne Find My iPhonen osoittamaan paikkaan ihmettelemään, jos siellä vaikka näkyisi taksiautoja, tms.
Minun ei tarvitse mennä kuin naapuriin niin ulkolämpötila heittää. Korkeus vaikuttaa ja myös se, että onko tontti matalemmalla. Heitto voi olla paljo jo 500-800m sisällä ja naapurilla on muutenkin aina se 3-4 astetta kylmempää. Vaikka mitattaisiin samalla mittarilla niin tuo ero tulee esille. 6 asteen erokin on mahdollista ainakin jos vertaan keskustan ja minun pihan lämpötilaa. Välimatkaa kun on se noin 10km.Kain kirjoitti:Johtuu ihan missä sinä sitä mittaria pidät.Citruuna kirjoitti:Meillä oli kotona -22 astetta, mutta täällä töissä -28 astetta...kyseessä taitaa olla pieni mittarivirhe toisessa päässä? Mitähän matkan varrella oli? Kamalaa se joka tapauksessa oli.tuomaril kirjoitti:Ulkona on -27 astetta!
Tottakai se näyttää vähemmän jos pidät sitä ikkunan vieressä,
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Niin ja heittoon voi vaikuttaa myös itse mittari. Osa niistä mittareista on tarkkoja ja toiset epätarkkoja.M.P.T kirjoitti:Minun ei tarvitse mennä kuin naapuriin niin ulkolämpötila heittää. Korkeus vaikuttaa ja myös se, että onko tontti matalemmalla. Heitto voi olla paljo jo 500-800m sisällä ja naapurilla on muutenkin aina se 3-4 astetta kylmempää. Vaikka mitattaisiin samalla mittarilla niin tuo ero tulee esille. 6 asteen erokin on mahdollista ainakin jos vertaan keskustan ja minun pihan lämpötilaa. Välimatkaa kun on se noin 10km.Kain kirjoitti:Johtuu ihan missä sinä sitä mittaria pidät.Citruuna kirjoitti:Meillä oli kotona -22 astetta, mutta täällä töissä -28 astetta...kyseessä taitaa olla pieni mittarivirhe toisessa päässä? Mitähän matkan varrella oli? Kamalaa se joka tapauksessa oli.tuomaril kirjoitti:Ulkona on -27 astetta!
Tottakai se näyttää vähemmän jos pidät sitä ikkunan vieressä,