Löytyykö macille ohjelmaa, jolla tuon voisi tehdä yhtä helposti kuin win-puolella?
Popcorn Hour A-110 on päivitetty viimeisimpään firmwareen, mutta ei suostu millään pitämään .sub päätteisiä synkassa ja olen aina win puolella muuttanut tekstit subtitleworkshopilla .srt päätteiseksi.
Nyt taloudessa ei ole enää win konetta, joten tämänkö takia joudun asentamaan windowssin macciini?
Miten tolla jublerilla pitäs saada sub tiedostot srt-muotoon? mitään ei tapahdu kun avaan netistä haetun tekstitiedoston, avaan jublerilla ja koitan tallentaa (painan sitä disketin kuvaa) minkä jälkeen pitäs tulla se kohta kun pystyy päättään mihin muotoon tallentaa jne.. Mulla sitä diskettinappulaa voi kyllä rynkyttää, mutta mutta mitään ei tapahdu.. auttakaa joku tyhmää hädässä:?
jaffassa_kärpänen kirjoitti:Miten tolla jublerilla pitäs saada sub tiedostot srt-muotoon? mitään ei tapahdu kun avaan netistä haetun tekstitiedoston, avaan jublerilla ja koitan tallentaa (painan sitä disketin kuvaa) minkä jälkeen pitäs tulla se kohta kun pystyy päättään mihin muotoon tallentaa jne.. Mulla sitä diskettinappulaa voi kyllä rynkyttää, mutta mutta mitään ei tapahdu.. auttakaa joku tyhmää hädässä:?
Sen disketin kuva on katos se normaali "save" tai "tallenna". Jos haluat tallentaa toisella nimellä tai toiseen muotoon, niin valikosta "save as" tai "tallenna nimellä"...
Itsellä jubler sotkee sub -> srt muunnoksessa yleensä ajastuksen pieleen vaikka minkä fps:n koittais valita, niin lisäksi vedän subfixillä ekan ja vikan tekstin aikaan, joilloin se ajastaa koko leffan matkalta oikein kunhan versiot leffasta ja tekstistä muuten täsmää..
jaffassa_kärpänen kirjoitti:Miten tolla jublerilla pitäs saada sub tiedostot srt-muotoon? mitään ei tapahdu kun avaan netistä haetun tekstitiedoston, avaan jublerilla ja koitan tallentaa (painan sitä disketin kuvaa) minkä jälkeen pitäs tulla se kohta kun pystyy päättään mihin muotoon tallentaa jne.. Mulla sitä diskettinappulaa voi kyllä rynkyttää, mutta mutta mitään ei tapahdu.. auttakaa joku tyhmää hädässä:?
Sen disketin kuva on katos se normaali "save" tai "tallenna". Jos haluat tallentaa toisella nimellä tai toiseen muotoon, niin valikosta "save as" tai "tallenna nimellä"...
Itsellä jubler sotkee sub -> srt muunnoksessa yleensä ajastuksen pieleen vaikka minkä fps:n koittais valita, niin lisäksi vedän subfixillä ekan ja vikan tekstin aikaan, joilloin se ajastaa koko leffan matkalta oikein kunhan versiot leffasta ja tekstistä muuten täsmää..
Juu kyllä tähän asti ymmärrys pelaa, mutta tästä jublerista ei oo noita file ym. valikoita tos ton ylimmän paneelin ja noiden kolmen pallon (x + -) välissä kuten yleensä kaikessa. Sama juttu vlc:n kanssa. Voi olla että vuoden puusilmäpatsas kuuluu meikäläiselle.. ei vaan löydy
edit. Vähän offtopic mutta esim PC:llä vlc oli ihan normaali, valikot ja kaikki siinä ylhäällä.. Nyt kun macciin latasin vlc:n ja tän jublerin ni kummastakin puuttuu ne.
Viimeksi muokannut jaffassa_kärpänen, 11.2.2012 klo 2.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.