TR8 kirjoitti:
Edittinä perään: IntelliScreenX on kyllä mahtava!
Mitenkäs tuon IntelliScreenX:n asennus oikein menee ? Olen ladannut sen, ja kun yritän käynnistää, tulee ilmoitus "Trial period is expired", vaikka latasin sen 30 minuuttia sitten. Kun yritän maksaa (PayPal -tilin kautta), tulee aina ilmoitus "Internal server error" tms. Pattitilanne siis. Onko ainut keino siis warettaa tuo ?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
TR8 kirjoitti:
Mitenkäs tuon IntelliScreenX:n asennus oikein menee ? Olen ladannut sen, ja kun yritän käynnistää, tulee ilmoitus "Trial period is expired", vaikka latasin sen 30 minuuttia sitten. Kun yritän maksaa (PayPal -tilin kautta), tulee aina ilmoitus "Internal server error" tms. Pattitilanne siis. Onko ainut keino siis warettaa tuo ?
Kyllä minulla toimi aktivointi ihan normaalisti. Kokeile buutata luuri tai respringata, ja jos ei vieläkään toimi, poista ja asenna uudelleen.
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
TR8 kirjoitti:
Kyllä minulla toimi aktivointi ihan normaalisti. Kokeile buutata luuri tai respringata, ja jos ei vieläkään toimi, poista ja asenna uudelleen.
Nyt on tuo poistettu, respringattu, hard rebootattu, uudelleenladattu ja asennettu. Edelleen sama juttu. Kun painan nyt "Trial", tulee ilmoitus "Daemon connection failed!". Kun yritän ostaa tuon, ja kirjaudun käyttäen Googlea (ei ole Facebook -tiliä), pääsen sivulle, jossa voi valita maksun joko Amazonin kautta (ei käytössä Suomessa, koska tarjoaa maaksi vain USA:ta). PayPalia käytettäessä tulee vain tuo sama "Internal server error". Pitää siis warettaa tuo vissiin.
Onkos jotain keinoa selvittää mikä ohjelma syö iPhonen akkua?
Tuntuu, että nyt tänään on kasvanut toi virran kulutus ihan silmissä, mutta kun en mielestäni oo tänään kauheesti muuta tehnyt kun säätänyt SBSettingsin kohdalleen.
Sen jälkeen reilussa 4 tunnissa kadonnut 30 % akusta. Eilen melestäni illalla kun aloitin leikkimisen oli jäljellä yli puolet.
Ohjelmat joita oon asentanut:
SBSetting (päiväys näkyviin, akku näkyy prosentteina, piilotettu reilu 10 kuvaketta)
InfiniDock
iGotYa
Activator
biteSMS
GeniusDialer
Facebook+Messanger (nääkään ei oo tainnu olla ees päällä?)
Viber
WhatsApp
Week Cal
HS.fi, Bloomberg, mutta noistakin pushit pois päältä.
Tähän en laskenu mukaan esim. SoundHoudia, FonectaCalleria yms joita en oo käyttäny.
Wi-Fin oon ottanut pois päältä, samoin kuin Bluetoothin.
Viimeksi muokannut SetTainte, 30.1.2012 klo 23.44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SetTainte kirjoitti:Onkos jotain keinoa selvittää mikä ohjelma syö iPhonen akkua?
Tuntuu, että nyt tänään on kasvanut toi virran kulutus ihan silmissä, mutta kun en mielestäni oo tänään kauheesti muuta tehnyt kun säätänyt SBSettingsin kohdalleen.
Sen jälkeen reilussa 4 tunnissa kadonnut 30 % akusta. Eilen melestäni illalla kun aloitin leikkimisen oli jäljellä yli puolet.
Ohjelmat joita oon asentanut:
SBSetting (päiväys näkyviin, akku näkyy prosentteina, piilotettu reilu 10 kuvaketta)
InfiniDock
iGotYa
Activator
biteSMS
GeniusDialer
Facebook+Messanger (nääkään ei oo tainnu olla ees päällä?)
Viber
WhatsApp
Week Cal
HS.fi, Bloomberg, mutta noistakin pushit pois päältä.
Tähän en laskenu mukaan esim. SoundHoudia, FonectaCalleria yms joita en oo käyttäny.
Wi-Fin oon ottanut pois päältä, samoin kuin Bluetoothin.
Taskit näkee muutamilla ohjelmilla, ems. System Activity Monitor. Siinä näkee mikä taski vie kuormaa eniten, jne. Sellaiset killaa pois, niin voi arvioida. Noista sun ohjelmista, kaikki on aika normaaleja, joita itsekin pyörittelen, ei pitäisi viedä akkua. Paitsi, että joskushan nämä iphonet ihan muuten vaan alkaa viedä akkua. Siihen auttaa hard Reset !
TR8 kirjoitti:
Mulla ilmoitti samaa, mutta tämän korjasi uusin corona.. Ja jos ei se auta, niin odota ja yritä uudelleen..
en tiedä kuuluuko tämä tähän aiheeseen mutta heitänpä nyt tänne väliin. Jailbreakasin iPhone 3gs:ni ja avasin cydian. No nyt se kysyy et kuka mä oon ja siin on ne kolme vaihtoehtoo: user, hacker ja developer. Mikä noista kannattais valita?
Jens3gs kirjoitti:en tiedä kuuluuko tämä tähän aiheeseen mutta heitänpä nyt tänne väliin. Jailbreakasin iPhone 3gs:ni ja avasin cydian. No nyt se kysyy et kuka mä oon ja siin on ne kolme vaihtoehtoo: user, hacker ja developer. Mikä noista kannattais valita?
Riippuu, millaiseksi koet itsesi. Useimmille riittää "user"
Jens3gs kirjoitti:en tiedä kuuluuko tämä tähän aiheeseen mutta heitänpä nyt tänne väliin. Jailbreakasin iPhone 3gs:ni ja avasin cydian. No nyt se kysyy et kuka mä oon ja siin on ne kolme vaihtoehtoo: user, hacker ja developer. Mikä noista kannattais valita?
Riippuu, millaiseksi koet itsesi. Useimmille riittää "user"
Barrel ( kuvakkeet liikkuvat eri tavalla )
BlurriedNCBackground ( notificationssille teema, todella hyvä )
CallBar ( kun joku soittaa niin se ei häiritse jos selailet esim fb)
Color Keyboard ( vaihtaa värin "näppäimistöön" )
Bytafont ( voit vaihtaa puhelimesi fontteja)
AndroidLockXT (Vähän kivempi lukitus kun applen oma )
tossa ny jtn aika perus ohjelmia
Jailbreikkasin oman iphone4 pari päivää sitten ja olen säätänyt kaikkea pientä puhelimessa. Haluaisin kuitenkin nyt vaihtaa lockscreenin teemaa, mutta se ei millään onnistu.
Haluaisin siis tämän.
Latasin DiskAidin ja siirsin sitä kautta tiedoston Winterboardiin ja laitoin sen siihen ylimpään palkkiin. Sitten painoin respring mutta uudelleenkäynnistämisen jälkeen lockscreen ei ole millään tavalla muuttunut. Sama koskee muihin lataamiini teemoihin. Mitä olen tenhyt väärin? Voisiko joku paremmin asiaan perehtynyt hieman avittaa.
Viimeksi muokannut They2, 7.4.2012 klo 12.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
They2 kirjoitti:Jailbreikkasin oman iphone4 pari päivää sitten ja olen säätänyt kaikkea pientä puhelimessa. Haluaisin kuitenkin nyt vaihtaa lockscreenin teemaa, mutta se ei millään onnistu.
Haluaisin siis tämän.
Latasin DiskAidin ja siirsin sitä kautta tiedoston Winterboardiin ja laitoin sen siihen ylimpään palkkiin. Sitten painoin respring mutta uudelleenkäynnistämisen jälkeen lockscreen ei ole millään tavalla muuttunut. Sama koskee muihin lataamiini teemoihin. Mitä olen tenhyt väärin? Voisiko joku paremmin asiaan perehtynyt hieman avittaa.
Heletee kirjoitti:Mites teemoja te käytätte ipadissa?
Kun pitäis kokeilla jotain hienoa, eikä cydiassa näy niistä kuvia.
MacThemes-foorumilta löytyy monia teemoja kuvineen ja yksityiskohtineen.
Kaikki ei tietenkään istu iPadiin, mutta yleensä erikseen mainitaan jos istuu.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Heletee kirjoitti:Mites teemoja te käytätte ipadissa?
Kun pitäis kokeilla jotain hienoa, eikä cydiassa näy niistä kuvia.
MacThemes-foorumilta löytyy monia teemoja kuvineen ja yksityiskohtineen.
Kaikki ei tietenkään istu iPadiin, mutta yleensä erikseen mainitaan jos istuu.
Okei, miten noi asennetaan, vai löytyykö ihan cydiasta?
Sitten, millä konstilla saan toimimaan flashin ipadin safarilla?
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
arttula kirjoitti:jossa voi valita maksun joko Amazonin kautta (ei käytössä Suomessa, koska tarjoaa maaksi vain USA:ta)
Kyllä minä olen ihan sujuvasti omaa Amazonin accounttia käyttänyt tuohon maksamiseen ja kyllä, olen Suomessa.
Amazonista tulee tilattua jatkuvasti, valikoimassa on melkeen kaikkea mitä voi kuvitella haluavansa plus että hinnat useinmiten hyvin kilpailukykyisiä sekä toimitus halpaa/ilmaista riippuen tilauksesta.
Yleisin virhe on mennä Amazon.commiin ihmettelemään kun ei toimita jenkeistä suomeen, mutta se suuri tarkkaan varjeltu salaisuus että YLLÄTYS YLLÄTYS - Amazonilla on euroopassa usea piste eli testaas:
Amazon.co.uk
Amazon.de
Jälkimmäisestä en ole tilannut vissiin kun kerran mutta tosiaan sieltäkin saa saksakamaa edukkaasti... Amazonin kauneus oikeesti on että sieltä löytyy melkeen mitä vain.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 27.5.2012 klo 10.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.