![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nimmerkki kolmet kaupat missattu laatikon puuteeseen

Viesti Kirjoittaja esumac »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä ihmisellä kuuluu olla sen kokoinen koti, että sinne pystyy säilömään pakkauslaatikot kaikista ostoksistaan koko elämän ajalta.iPadi kirjoitti:Ei ole oikeasti tilaa jemmata noita laatikoita.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mulla on sitten varmaan liian pieni kotiKunkkuJ kirjoitti:Kyllä ihmisellä kuuluu olla sen kokoinen koti, että sinne pystyy säilömään pakkauslaatikot kaikista ostoksistaan koko elämän ajalta.iPadi kirjoitti:Ei ole oikeasti tilaa jemmata noita laatikoita.
Ei kun sinä olet ostanut liikaa tavaraa varallisuuteesi nähden.iPadi kirjoitti: Mulla on sitten varmaan liian pieni koti
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Siellä Landella ehkä, tulee mieleen sarja Hoarders.KunkkuJ kirjoitti:Kyllä ihmisellä kuuluu olla sen kokoinen koti, että sinne pystyy säilömään pakkauslaatikot kaikista ostoksistaan koko elämän ajalta.iPadi kirjoitti:Ei ole oikeasti tilaa jemmata noita laatikoita.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja full »
Itse ostan harvoin mitään uutta mutta jos ostan niin kyllä elektroniikkaan liittyvien tavaroiden laatikot säilötään ainakin takuuajan verran. Applen pahvilootat kyllä tuo omasta mielestäni lisäarvoa laitteelle mutta ei kaupatbkyllä nurin mene vaikka laatikkoa ei olisi.MasBe kirjoitti:Kyllä mä ainakin tykkään säilyttää tallessa ainakin isompien ostoksieni hankintalaatikot (esim TV, Mac, iPhone, iPad, aTV).
Tällöin niiden myyntikin on mukavampi, kun voi täydellisen myyntipaketin laitteen mukana toimittaa. Koen tuotteen henk koht arvokkaammaksi.
Television laatikko jo siitäkin syystä, ettei kaikki valmistajat (esim. Samsung, Sony) kuljetuslaatikoita toimita jos laite pitää hoitaa huoltoon.
Viesti Kirjoittaja Sherman »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Juu tuommoseenhan pakkaa kätevästi vaikka mitä, sen telkkarin lisäksi.jjari kirjoitti:Muuttohommatkin onnistuu huomattavasti helpommin kun esimerkiksi 55" taulutelevision laatikko on tallessa.
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä ainakin muutan niin usein, että en tulisi toimeen ilman telkkarin pahvilaatikkoa. Viime muutosta on vasta 16 vuotta.darthmother kirjoitti:Juu tuommoseenhan pakkaa kätevästi vaikka mitä, sen telkkarin lisäksi.jjari kirjoitti:Muuttohommatkin onnistuu huomattavasti helpommin kun esimerkiksi 55" taulutelevision laatikko on tallessa.
Viesti Kirjoittaja s1970 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Yes näin on... 10+ kommenttiKunkkuJ kirjoitti:Se vaan harmittaa, kun kaikkia tuotteita ei nykyään pakata kunnolla. Näkkileivät, vessapaperit, jopa koiran ruuat myydään hentoisissa pusseissa, joista ei ole säilytykseen. Onneksi niitä laatikoita kuitenkin saa, kun tekee kaupoissa oikeat valinnat. Kannattaa ostaa vain sellaisia jalkineita, jotka myydään kunnon laatikossa. Jugurtit ja juomat on usein pakattu kestäviin laatikoihin. Ne kun pesee ja säilyttää, niin aina on varalla pieniä laatikoita. Kaupoissa kannattaa myös aina kysyä, josko ostoksille saisi pahvilaatikon.
Kun pakkaa aina kaikki laatikot ullakolle, tiivis laatikkokerros antaa hyvän suojan esimerkiksi taivaalta ilman laskuvarjoa tippuvan sotilaan, meteorin tai juovuksissa kurvailevan pääsiäisnoidan varalle. Samoin monissa laatikoissa käytetty foliokerros estää talon sisäisen elämän tarkkailun satelliiteista käsin.
Siis kerää paljon pahvilaatikoita ja elät turvallisemmin, elät pidempään!
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”