Ainiin, sehän se vasta normaalia onkin, uida talvella uimahallissa märkäpuvussa että saa oikeanlaista tuntumaa.kerabit kirjoitti:Uiminen unohtu
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ainiin, sehän se vasta normaalia onkin, uida talvella uimahallissa märkäpuvussa että saa oikeanlaista tuntumaa.kerabit kirjoitti:Uiminen unohtu
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mahtaa aftoja nyt risoa!hatey kirjoitti:Kiusasin hammastikulla nielussa olevia aftoja. Teki niin hyvää, että vedet valui silmistä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Illodiniä päälle niin kuolevat tuskaan.Jamac kirjoitti:Mahtaa aftoja nyt risoa!hatey kirjoitti:Kiusasin hammastikulla nielussa olevia aftoja. Teki niin hyvää, että vedet valui silmistä.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
päivänkakkaran kuume?tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin. Kesken päivän iski taas se päivänkakkaran kuume.
Älä viisastele! Nyt on tosi kyseessä!Citruuna kirjoitti:päivänkakkaran kuume?tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin. Kesken päivän iski taas se päivänkakkaran kuume.Harrastat kukkien viljelyä?
tarkoitetaan päivänkakkaran kuume.Citruuna kirjoitti:päivänkakkaran kuume?tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin. Kesken päivän iski taas se päivänkakkaran kuume.Harrastat kukkien viljelyä?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Paha juttu jos on tähän aikaan päivänkakkarakuume, kun niitä ei tähän aikaan vuodesta saa. Krysanteemit näyttää ihan päivänkakkaroille, niin osta niitä pahimpaan päivänkakkarakuumeeseen.iDock kirjoitti:tarkoitetaan päivänkakkaran kuume.Citruuna kirjoitti:päivänkakkaran kuume?tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin. Kesken päivän iski taas se päivänkakkaran kuume.Harrastat kukkien viljelyä?
Ärr!hatey kirjoitti:Paha juttu jos on tähän aikaan päivänkakkarakuume, kun niitä ei tähän aikaan vuodesta saa. Krysanteemit näyttää ihan päivänkakkaroille, niin osta niitä pahimpaan päivänkakkarakuumeeseen.iDock kirjoitti:tarkoitetaan päivänkakkaran kuume.Citruuna kirjoitti:päivänkakkaran kuume?tuomaril kirjoitti:Tulin kotiin. Kesken päivän iski taas se päivänkakkaran kuume.Harrastat kukkien viljelyä?
Minä en kirroillut. Minä kirjoitin suoraan "päivänkakkara".iDock kirjoitti: Ärr!Tarkoitettiin v*tun kuume. V*ttu käännetään täällä päivänkakkaraksi.
Kukkaispoika.tuomaril kirjoitti:Minä en kirroillut. Minä kirjoitin suoraan "päivänkakkara".iDock kirjoitti: Ärr!Tarkoitettiin v*tun kuume. V*ttu käännetään täällä päivänkakkaraksi.
Mikä oli vikana?jomppeli kirjoitti:Kävin seku vain tiedustelemassa milloin saisin N9:in takaisin huollosta niin sehän oli juuri tullut ja sain mukaan senNyt syncata takaisin kaikki ja toivoa että ei tarvi enään huoltoon lähettää.
Niin ajatelinkin. Koska minulla ei ole kirosanafiltteriä päällä.tuomaril kirjoitti:Minä en kirroillut. Minä kirjoitin suoraan "päivänkakkara".iDock kirjoitti: Ärr!Tarkoitettiin v*tun kuume. V*ttu käännetään täällä päivänkakkaraksi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Sä kyllä tuhlaat rahas älyttömyyksiin!!! Tolla rahalla olisit ostanut viikoksi kananmunia (kymmenen munaa maksaa esim. 1,50€), ja ei, mies otaa jokun päivänkakkaran suklaajuoman! Nyt jumakauta järkeä siihen touhuun!M.P.T kirjoitti:Ostin abc:ltä proteinioitoisen suklaajuoman. Aamupalana kun oli vain pala porkkanaleipää ja sillä ei raavas uros pärjää. Pistin auton piuhaan ja leimasin itseni töihin. Yöllä ei nukuttu, joten se kurjuus jatkuu.
tuomaril kirjoitti:Mikä oli vikana?jomppeli kirjoitti:Kävin seku vain tiedustelemassa milloin saisin N9:in takaisin huollosta niin sehän oli juuri tullut ja sain mukaan senNyt syncata takaisin kaikki ja toivoa että ei tarvi enään huoltoon lähettää.
Viesti Kirjoittaja Kain »