No katsotaan mitä tapahtuu. Tässä linkkejä aiheeseen.
http://9to5mac.com/2012/02/10/apple-to- ... this-year/
http://www.macrumors.com/2012/02/10/mor ... -redesign/

Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Viesti Kirjoittaja pmu »
Pitääkö toi ymmärtää niin, että koska haluat kannettavassa koneessa olevan sisäisen cd/dvd-aseman (jotta voit kuunnella ja katsella levyjäsi), että sä kannat reissuilla mukanasi sun cd/dvd-levykokoelmaakin?Juice93 kirjoitti:Ite olen kriittinen tuohon optisen aseman häviämiseen. Vaikka se vie paljon tilaa ja on vain satunnaisessa käytössä, niin mielellään haluaisin jättää sen ainakin vaihtoehdoksi laitteeseen.
Tulee itse nimittäin ostettua edelleen aika levyillä musiikkia ja elokuvia. .... Ja tuntuu tyhmältä kannella mukana joka paikkaan ulkoista asemaa, kun se voisi hyvin olla koneessa kiinni integroitunakin.
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä. Jos jaksaa kuljetella läjän levyjä mukana, niin se 1,5cm paksuinen asema kulkee kyllä sitten mukana. Itse en ole käyttänyt vuosiin CD-asemaa muualla, kuin kotona. Mutta toi kotona käyttelykin on niin harvinaista, että ulkoinen asemakin menisi laatikkoon suurimmaksiosaksi aikaa.pmu kirjoitti: Pitääkö toi ymmärtää niin, että koska haluat kannettavassa koneessa olevan sisäisen cd/dvd-aseman (jotta voit kuunnella ja katsella levyjäsi), että sä kannat reissuilla mukanasi sun cd/dvd-levykokoelmaakin?Jos se ei tarkoita tota, niin en keksi mitä etua siitä sisäisestä cd/dvd-asemasta on. Eikö kuitenkin olisi paljon kätevämpää hommata usbillinen levyasema ja digitoida kamat koneelle? Mutta jos todellakin kannat levyjäsi mukana niin tuskimpa sentin paksuisen ulkoisen dvd-aseman kantaminen tuo tohon valtavaa lisätaakkaa...
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mutta eikö niitä asemia.. Voisi silleen.. Teknisesti.. Kantaa jopa mukana? Miksi ihmeessä se ulkoinen asema pitää jättää sinne kotiin jos sitä sitten voi tarvita?L_A_G kirjoitti:Joskus se on yksinkertaisesti mukavaa että voi matkan päällä laittaa ostamansa/mukaan ottamansa leffan/pelin/ohjelman levyn suoraan asemaan eikä odotella että pääsee kotiin asti ulkoisen aseman luokse...
Viesti Kirjoittaja symbol »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Niin ja samalla voisi vaikka ottaa mukaan ulkoisen kovalevyn, näytönohjaimen, näppäimmistön, hiiren ja USB-hubin tai Thunderbolt-dockin.Mailia kirjoitti:Mutta eikö niitä asemia.. Voisi silleen.. Teknisesti.. Kantaa jopa mukana? Miksi ihmeessä se ulkoinen asema pitää jättää sinne kotiin jos sitä sitten voi tarvita?L_A_G kirjoitti:Joskus se on yksinkertaisesti mukavaa että voi matkan päällä laittaa ostamansa/mukaan ottamansa leffan/pelin/ohjelman levyn suoraan asemaan eikä odotella että pääsee kotiin asti ulkoisen aseman luokse...
Viesti Kirjoittaja symbol »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Sama täällä, jos ei ole edes mahdollisuutta valita niin tämä on itsellä ensimmäinen ja viimeinen MAC.L_A_G kirjoitti: En siis vastusta että tehdään jotain Air+:ia joissa ei ole optista asemaa, mahdollisuutta asentaa mekaanista kovalevyä (ihan niin kun mäkistä ei jo ennestään joutuisi maksamaan itseään kipeäksi ennen kuin kuvioihin isketään kallis suuren tallenuskapasiteetin SSD), FireWire tai Ethernet-liitäntää, mutta en haluaisi että meidät kaikki pakotettaisiin hankkimaan tälläinen viritys ja pidettäisiin 15" Macbook Pro:ta vastaava kone mallistossa.
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
HEI kiitos vastauksesta. Mä olen pahoillani jos meni väärään osoitteseen . Pyydän anteeksi . Onglema on että minun oma ädinkieli ei ole suomi ja minun on vaikea hahmottaa asioita mutta kiitos kovastiexlex kirjoitti:Itse odottaisin, koska sua hajottaa siinä vaiheessa, kun olet ostanut kalliin läppärin ja pari kuukautta sen jälkeen kaverilla on hieno uusi malli jolla on kokonaan uusi design.
Tosiaan laita ensi kerralla tälläiset kysymykset tuonne oikealle alueelle.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Totta, mutta jotenkin en jaksa uskoa että uutta PRO:ta tarvitsee enää odotella kauaa. Koneen päivitystahdin mukaan kone pitäisi päivittyä ihan näillä paikkella. Eli joka tapauksessa on tulee vähintään päivitys laitteen komponentteihin. Mutta tuskin enää tulee, vaan koko kone menee uusiksi. Odottaisin ainakin nyt sinne seuraavaan keynoteen eli ensikuun 7-päivään asti. Tai milloin se sitten maaliskuussa onkaan.atheos kirjoitti:Kone kannattaa ostaa silloin kun sitä tarvitsee, päivitysten odotteleminen kun voi kestää mitä vaan. Kuinkahan moni odottaa vieläkin sitä PowerBook G5:ttä... 8)
Viesti Kirjoittaja masa »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”