![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Miksi käytät mielummin PC:tä, etkä mäkkiä ja miksi et voi tai et tahdo tehdä sitä mäkillä?

Voin aloittaa topicin itse kommentoimalla, että mäkille voisi kääntää pelejä enemmän.
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja Juice93 »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja MusicDoesMatter »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Fifi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Samaa mieltä.iPadi kirjoitti:PC lagaa enemmän.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Osta Mactuomaril kirjoitti:Samaa mieltä.iPadi kirjoitti:PC lagaa enemmän.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei ole rahaa.iPadi kirjoitti:Osta Mactuomaril kirjoitti:Samaa mieltä.iPadi kirjoitti:PC lagaa enemmän.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Fifi kirjoitti:Halapa. Ei ongelmia, täyttää hyvin perustarpeet. Ei ole mitään säätämistä. Ei vaadi uuden opettelua. Tuttu.
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Volvon voisi korvata kyllä Škoda 120:lla.atheos kirjoitti:Muuten kenen mielestä tuossa kuvassa on Volvo 740 ja Renault Megane I? Minä en kyllä ehkä ihan laittaisi merkkejä noin päin, t. Meganen omistaja...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mulle noista taas tulee hyvin selvästi mieleen Ford Taunus ja Fiat Bravo. (mätsäsin väritkin)Juh0` kirjoitti:Volvon voisi korvata kyllä Škoda 120:lla.atheos kirjoitti:Muuten kenen mielestä tuossa kuvassa on Volvo 740 ja Renault Megane I? Minä en kyllä ehkä ihan laittaisi merkkejä noin päin, t. Meganen omistaja...
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Windows vaatii uuden opettelua ja on täysin vieras.Fifi kirjoitti:Halapa. Ei ongelmia, täyttää hyvin perustarpeet. Ei ole mitään säätämistä. Ei vaadi uuden opettelua. Tuttu.
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Macintoshiin ei ole yhtään käyttökelpoista GIS-ohjelmaa. Mutta halpa Windows-läppäripä pyörittää ainakin ArcGISiä mainiosti, samoin Teklan BIMsightiä. Pyörisivät toki Macintoshissakin, mutta hukattuani XP-asennuslevyt ja -koodin, hintaero oli lähellä nollaa (W7, Parallels/Fusion, RAM).Kain kirjoitti:Esim. CADS-ohjelmat
Viesti Kirjoittaja mika_t »
Viesti Kirjoittaja -wk- »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”