![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
e: Olenpa minä tehokas heti aamusta lähtien
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kiva kuulla, että haastattelu oli kiinnostavaa luettavaa, koetin saada tiivistettyyn muotoon mahdollisimman paljon vuosien myötä kertyneitä näkemyksiä Hompusta ja modeilusta. Juttua varten ottamani kaulinkuva ei näemmä mahtunut tuohon pikku lipareeseen, mutta sellaisenhan olette jossain muodossa täällä jo nähneetkin.M.P.T kirjoitti:Juuri sain Kotapora lehden luettua ja Kunkkuhan olin päässyt lehteen. Oli kuvankaappaus hopeisestaomenasta ja huomasin sen kunkun logon heti. Amanitan logo näkyi myös siinä ja oli muutenkin mielenkiintoista lukea modelan haastattelua. Tuostahan saisi oikein aihetta lisääkin jatkoa ajatelleen. Hyvä lehti tuo Kotapora. Se on fiMugin jäsenille jaettava lehti, mutta kaiketi sen saa jokainen mode ilman jäsenyyttäkin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kiitos. Tiesin, ettet sinä voi olla minulle ilkeä. Miten olisi, jos näin ystävänpäivän kunniaksi sovittaisiin tapaaminen? Vaikka huomiseksi?amanita kirjoitti:Tuon Kunkun kiilaaminen lehteen oli kyllä ...olkoot, en nyt viitsi olla ilkeä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minäkin vihaan tuota hommaa erittäin paljon. Minulla on sama ongelma itselläni, että saman ongelman kanssa painitaan. Itse kävin harjaamassa portaat ja tein lumitöitä 10m verran portaista. Nyt odotellaan makaroonien valmistumista kun ne äsken laitoin valmistumaan.hatey kirjoitti:Vaihdoin tyynyliinat. Että se on typerää hommaa, suututtamaan alkaa joka kerta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Se tunne kun pujahtaa saunan jälkeen puhtaiden viileiden lakanoiden väliin, mmmm...M.P.T kirjoitti:Minäkin vihaan tuota hommaa erittäin paljon. Minulla on sama ongelma itselläni, että saman ongelman kanssa painitaan.hatey kirjoitti:Vaihdoin tyynyliinat. Että se on typerää hommaa, suututtamaan alkaa joka kerta.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oliko kivoja paatteja?ptkmit kirjoitti:Palasin.
Kävin kuuden tunnin ajan kurkistamassa kesään. 8)
Sehän onkin sitten mukava fiilis, mutta minulta puuttuu vain jotain. Pinkit lakanat on kyllä pop, mutta se ei riitä.Anniel kirjoitti:Se tunne kun pujahtaa saunan jälkeen puhtaiden viileiden lakanoiden väliin, mmmm...M.P.T kirjoitti:Minäkin vihaan tuota hommaa erittäin paljon. Minulla on sama ongelma itselläni, että saman ongelman kanssa painitaan.hatey kirjoitti:Vaihdoin tyynyliinat. Että se on typerää hommaa, suututtamaan alkaa joka kerta.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Tarkoittaa vain että lakanat eivät ole tarpeeksi hyvät.M.P.T kirjoitti:Minäkin vihaan tuota hommaa erittäin paljon.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Kuola valui ja himo nousee.amanita kirjoitti:Oliko kivoja paatteja?ptkmit kirjoitti:Palasin.
Kävin kuuden tunnin ajan kurkistamassa kesään. 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Hmm... Citruuna ei vastaa, tämä oletukseni pitää siis paikkaansa...KunkkuJ kirjoitti:^ Jos noin on, niin Luoja ja kaikki muut tahot varjelkoot hänen alaisiaan!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Citruunan luonteenpiirtien tuntien, arvelen hänen olevan yrmeä konttoritäti.Anniel kirjoitti:Hmm... Citruuna ei vastaa, tämä oletukseni pitää siis paikkaansa...KunkkuJ kirjoitti:^ Jos noin on, niin Luoja ja kaikki muut tahot varjelkoot hänen alaisiaan!
Otaksuttavasti vispaa tällä hetkellä käsiään ja hyperventiloi, sekä heittelee toimistossaan pienesineitä.Kain kirjoitti:Citruunan luonteenpiirtien tuntien, arvelen hänen olevan yrmeä konttoritäti.Anniel kirjoitti:Hmm... Citruuna ei vastaa, tämä oletukseni pitää siis paikkaansa...KunkkuJ kirjoitti:^ Jos noin on, niin Luoja ja kaikki muut tahot varjelkoot hänen alaisiaan!