Ei näy mitään...iFooni kirjoitti:Ihanin koskaan ottamani kuva![]()
E: Jaa tulikohan se nyt edes näkyviin
http://gyazo.com/15cf87bf7dcfc9fd40a81613bb260f80
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
e: no nyt tuli linkki, toimii.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei näy mitään...iFooni kirjoitti:Ihanin koskaan ottamani kuva![]()
E: Jaa tulikohan se nyt edes näkyviin
http://gyazo.com/15cf87bf7dcfc9fd40a81613bb260f80
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eihän oo tylsä. Kenen pylly tossa oikeessa alakulmassa on?Kain kirjoitti:Ja tylsä kukkakuva.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Makuasia tykkääminen toinen äiteestä toinen tyttärestä.Kain kirjoitti:Ja tylsä kukkakuva.Kukka1.png
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kain kirjoitti: Ystävänpäiväkaakkua.
Onpa Kain tänäään romanttisella tuulella. On leiponut pinkin kakun ja ostanut vielä kukankin.Kain kirjoitti:Ja tylsä kukkakuva.
BANNIA TUOMMOISELLE RAKKARILLE.Citruuna kirjoitti: Onpa Kain tänäään romanttisella tuulella. On leiponut pinkin kakun ja ostanut vielä kukankin.
Vai oletko sittenkin saanut nuo ystävänpäivänlahjaksi? Kukas se aamulla marisikaan ystävänpäivästä...
Ei sitä tarvi hävetäKain kirjoitti:BANNIA TUOMMOISELLE RAKKARILLE.Citruuna kirjoitti: Onpa Kain tänäään romanttisella tuulella. On leiponut pinkin kakun ja ostanut vielä kukankin.
Vai oletko sittenkin saanut nuo ystävänpäivänlahjaksi? Kukas se aamulla marisikaan ystävänpäivästä...![]()
MOKOMA HAUKKUI MINUA ROMANTTISEKSI.
Kun kyseessä on ilmiselvä väärinkäsitys.
Tuo ei ole minun kaakku ja kukatkaan eivät ole minun.
Miksipä te minua oikein luulette?
EI EI EI EI EI.Citruuna kirjoitti:Ei sitä tarvi hävetäKain kirjoitti:BANNIA TUOMMOISELLE RAKKARILLE.Citruuna kirjoitti: Onpa Kain tänäään romanttisella tuulella. On leiponut pinkin kakun ja ostanut vielä kukankin.
Vai oletko sittenkin saanut nuo ystävänpäivänlahjaksi? Kukas se aamulla marisikaan ystävänpäivästä...![]()
MOKOMA HAUKKUI MINUA ROMANTTISEKSI.
Kun kyseessä on ilmiselvä väärinkäsitys.
Tuo ei ole minun kaakku ja kukatkaan eivät ole minun.
Miksipä te minua oikein luulette?. Olet vaan oma romanttinen itsesti!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Voin sanoa, että se pylly kärsii appelsiini-ihosta.mercury kirjoitti:Eihän oo tylsä. Kenen pylly tossa oikeessa alakulmassa on?Kain kirjoitti:Ja tylsä kukkakuva.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Homoketjustahan tuokin jo paljastuu... Tietyt tyypit vaan näkevät sen anuksen joka paikassa.Kain kirjoitti:Voin sanoa, että se pylly kärsii appelsiini-ihosta.mercury kirjoitti:Eihän oo tylsä. Kenen pylly tossa oikeessa alakulmassa on?Kain kirjoitti:Ja tylsä kukkakuva.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Noin ponteva kieltäminen herättää epäilyksiä. Ettet nyt vaan olisi vaikka väitätkin päin vastoin.Kain kirjoitti:EI EI EI EI EI.Citruuna kirjoitti: Ei sitä tarvi hävetä. Olet vaan oma romanttinen itsesti!
Älä käännä asioita päälaelleen, kun ne ovat juuri silleen, kuten minä olen niistä sanonut.
Ei ole minun kakku.
Ei ole minun kukka.
Eli en ole romanttinen.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Etsitkö riittävän vahvaa oksaa köyden kiinnitykseen vai mitä?Tauvo kirjoitti:Puita tuli tuijoteltua.
Köysi oli liian paksu.KunkkuJ kirjoitti:Etsitkö riittävän vahvaa oksaa köyden kiinnitykseen vai mitä?Tauvo kirjoitti:Puita tuli tuijoteltua.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja lazb- »
KunkkuJ kirjoitti:Tässä kaikille kannustukseksi ja rohkaisuksi: Jos luulet kuvaasi täysin epäonnistuneeksi ja aiot heittää sen roskiin, älä tee sitä! Lähetä kuvasi Iltalehdelle, sinne sen tason luulisi riittävän! Linkin huippukuvassa jäljestyksessä onnistunut poliisikoira Lulle.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/sank ... 2MT_uu.jpg
Voi kakka! Deletoin juuri viime viikonloppuna suuret määrät loistavia kuvia, jotka olisin voinut myydä Iltasanomillelazb- kirjoitti: Iltasanomien taso on sen sijaan hieman parempiKuvassa on ilmeisesti raitiovaunu
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »