![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja lazb- »
Hienoja! Voit päästä jopa iltasanomien palkkalistoilleCitruuna kirjoitti:Olipa onni, että mulla on näitä kävellessä otettuja taideteoksia vielä jäljellä. Heti huomenna otan yhteyttä Iltasanomiin ja myyn nämä hyvästä hinnasta! Ja näitä on vielä lisääkin! Minusta tulee kuuluisa valokuvaaja, parempi kuin Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
... Minun mielestäni sinun kannattaisi tähdätä korkeammalle. Tuo ei nimittäin vaadi paljoa...Citruuna kirjoitti: Minusta tulee kuuluisa valokuvaaja, parempi kuin Tauvo
Viesti Kirjoittaja Carde »
Juu, vähän ylemmäs niin näkyy tähdetkin...Tauvo kirjoitti:... Minun mielestäni sinun kannattaisi tähdätä korkeammalle. Tuo ei nimittäin vaadi paljoa...Citruuna kirjoitti: Minusta tulee kuuluisa valokuvaaja, parempi kuin Tauvo
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Eiväthän ne näy ParaisissaCarde kirjoitti:Juu, vähän ylemmäs niin näkyy tähdetkin...Tauvo kirjoitti: ... Minun mielestäni sinun kannattaisi tähdätä korkeammalle. Tuo ei nimittäin vaadi paljoa...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pidin ensimmäisestä enemmän.amanita kirjoitti:Sumusatama
No nynne on siä molemmat.Kain kirjoitti:Pidin ensimmäisestä enemmän.amanita kirjoitti:Sumusatama
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Joskus kuvia kattelee paremmalla mielellä kuin lukee tekstiä.Citruuna kirjoitti:Olipa onni, että mulla on näitä kävellessä otettuja taideteoksia vielä jäljellä. Heti huomenna otan yhteyttä Iltasanomiin ja myyn nämä hyvästä hinnasta! Ja näitä on vielä lisääkin! Minusta tulee kuuluisa valokuvaaja, parempi kuin Tauvo
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Antaa urputtien urputtaa.amanita kirjoitti:Vaikka Jamakki tulisikin taas urputtamaan auringonlaskukuvista ihan mitä vaan, minä tykkään noista, ja se horisonttikin on suorassa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Niinmutta... Toinen sateenvarjo on vinossa!hatey kirjoitti:Tuo kolmas kuva, jossa on nuo sateenvarjot, on hyvä. Tai siis noista hyvistä auringonlaskukuvista se hyvin.
Oi kun kiva näkemys Ompusta. Raikas, puhdas, houkutteleva, taustalla itse herkku.jomppeli kirjoitti:Tylsä negatiivi kuva mbp.n näppiksestä.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja boing() »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Kohdallaan.boing() kirjoitti:Aurajoki.