Olen yli kymmenenhatey kirjoitti:Luulin kansalainen iPadia yli kymmenvuotiaaksi.

Viesti Kirjoittaja iPadi »
Olen yli kymmenenhatey kirjoitti:Luulin kansalainen iPadia yli kymmenvuotiaaksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jospa sillä korvataan päälaella hiljakseen harveneva haivenisto. Meinaavat jotta "jottain karvaa pittää olla".OmenaOnPunainen kirjoitti:Miksi miehet vanhetessaan alkavat kasvattaa partaa?
Parrattomuus on eurooppalaisessa kulttuurissa mielenkiintoinen ilmiö: Rooman kansalaiset (Civis Romanus sum, kuten muuan Paavali huudahti), poikkeuksetta ja poikkeuksellisesti, olivat parrattomia, muut partaisia.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Melkein jo potkaisin tyhjää matkalla keittiöön. Sain kuitenkin lisävoimia, kun ajattelin kaikkia niitä ihania ihmisiä, jotka jäisi bannaamatta, mikäli ennen sapuskointia nakkaisin lusikan nurkkaan.Citruuna kirjoitti:Ihminen, joka jaksaa aloittaa ruoanlaiton, ei kuole nälkään puolessa tunnissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ja ties mitä muutakin jo oletkaan!iPadi kirjoitti:Olen yli kymmenenhatey kirjoitti:Luulin kansalainen iPadia yli kymmenvuotiaaksi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ollakseen yli kymmenvuotias, pitää olla syntynyt yli kymmenen vuotta sitten.iPadi kirjoitti:Olen yli kymmenenhatey kirjoitti:Luulin kansalainen iPadia yli kymmenvuotiaaksi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Juurikin näin. :A Toisaalta, parta on pakko ajaa siinä vaiheessa kun kissa hoksaa alkaa nyppiä leukaa.Lihapipo kirjoitti:Minulla on parta kahdesta syystä. Tärkein syy on se, että minun on pakko hieman peittää jylhän komeita kasvojani, jotta muilla olisi edes jonkinlainen häviävän pieni mahdollisuus näyttää lähes yhtä upealta. Toisaalta parran kasvattaminen on paljon helpompaa kuin sen poistaminen.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Nuorempana miestenkin on hauska leikkiä vähän androgyynia, mutta vanhemmiten se ei onnistu ja on parempi rehellisesti äijäytyä.OmenaOnPunainen kirjoitti:Miksi miehet vanhetessaan alkavat kasvattaa partaa?
Parrattomuus on eurooppalaisessa kulttuurissa mielenkiintoinen ilmiö: Rooman kansalaiset (Civis Romanus sum, kuten muuan Paavali huudahti), poikkeuksetta ja poikkeuksellisesti, olivat parrattomia, muut partaisia.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miten sen parrankasvun saisi loppumaan? Ärsyttää tuo parranajo, mutten tahtoisi joulupukiksikaan ruveta. Järkytyin kun katsoin 6-luokan kuviani, koska silloin jo alkoi partaa naamassa olemaan, mutta ne karvat olivat hentoja. Nyppiminen erikseen voisi olla näppärää, mutta tuskin sekään olisi hyvä ratkaisu.Thoth kirjoitti:Nuorempana miestenkin on hauska leikkiä vähän androgyynia, mutta vanhemmiten se ei onnistu ja on parempi rehellisesti äijäytyä.OmenaOnPunainen kirjoitti:Miksi miehet vanhetessaan alkavat kasvattaa partaa? Parrattomuus on eurooppalaisessa kulttuurissa mielenkiintoinen ilmiö: Rooman kansalaiset (Civis Romanus sum, kuten muuan Paavali huudahti), poikkeuksetta ja poikkeuksellisesti, olivat parrattomia, muut partaisia.
Kokeile naishormoneita ja antiandrogeeneja. Tosin sivuvaikutuksena tissit voivat kasvaa.M.P.T kirjoitti:Miten sen parrankasvun saisi loppumaan? Ärsyttää tuo parranajo, mutten tahtoisi joulupukiksikaan ruveta. Järkytyin kun katsoin 6-luokan kuviani, koska silloin jo alkoi partaa naamassa olemaan, mutta ne karvat olivat hentoja. Nyppiminen erikseen voisi olla näppärää, mutta tuskin sekään olisi hyvä ratkaisu.Thoth kirjoitti:Nuorempana miestenkin on hauska leikkiä vähän androgyynia, mutta vanhemmiten se ei onnistu ja on parempi rehellisesti äijäytyä.OmenaOnPunainen kirjoitti:Miksi miehet vanhetessaan alkavat kasvattaa partaa? Parrattomuus on eurooppalaisessa kulttuurissa mielenkiintoinen ilmiö: Rooman kansalaiset (Civis Romanus sum, kuten muuan Paavali huudahti), poikkeuksetta ja poikkeuksellisesti, olivat parrattomia, muut partaisia.
Joo, kerran yksi tyttö oli mun luona yötä. Aamulla sillä meni varmaan puoli tuntia suihkussa. Kun se tuli ulos, niin se sanoi, että miehillä on helppoa nämä aamutoimet. Vastasin sille, että no, pitää miestenkin ajaa parta joka aamu. Se vastasi siihen osoittaen jalkojaan, että no hänen pitää ajaa jalatkin.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Mulle kerran yks tyttö sanoi tyyliin: "Anteeks vaan, mutta teillä onkin helpompaa kun ette näytä peikoilta aamutuimaan."Thoth kirjoitti:Joo, kerran yksi tyttö oli mun luona yötä. Aamulla sillä meni varmaan puoli tuntia suihkussa. Kun se tuli ulos, niin se sanoi, että miehillä on helppoa nämä aamutoimet. Vastasin sille, että no, pitää miestenkin ajaa parta joka aamu. Se vastasi siihen osoittaen jalkojaan, että no hänen pitää ajaa jalatkin.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Miksi ihmeessä sinä et ollut mukana suihkussa? Itse käytän tilaisuuden hyväksi ja peseydyn samalla. Ilmoittamatta vaan perään sinne suihkuun ja ei tähän mennessä ole turpaan tullut. Näin voi myös vahtia, että se suihkussa käynti menee ripeämmin. Onko naisten muka pakko meikata aamulla? Ei ole ja itse ainakin tykkään meikittömästä luomu naamasta. Jotenkin on vähän sama kuin laittaisi autossa pakkelia ruosteen päälle. Kaunis nainen ei tarvitse meikkiä ollenkaanThoth kirjoitti:Joo, kerran yksi tyttö oli mun luona yötä. Aamulla sillä meni varmaan puoli tuntia suihkussa. Kun se tuli ulos, niin se sanoi, että miehillä on helppoa nämä aamutoimet. Vastasin sille, että no, pitää miestenkin ajaa parta joka aamu. Se vastasi siihen osoittaen jalkojaan, että no hänen pitää ajaa jalatkin.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Viesti Kirjoittaja waiski »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Thoth kirjoitti:Joo, kerran yksi tyttö oli mun luona yötä. Aamulla sillä meni varmaan puoli tuntia suihkussa. Kun se tuli ulos, niin se sanoi, että miehillä on helppoa nämä aamutoimet. Vastasin sille, että no, pitää miestenkin ajaa parta joka aamu. Se vastasi siihen osoittaen jalkojaan, että no hänen pitää ajaa jalatkin.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä ajan partani kaksi kertaa päivässä, silloin kun haluan olla parraton. Se on varmaan meidän tummemat karvat omaavien kirous. Nyt alkaa jo olemaan sen verran valkoisia karvoja siellä seassa, että tulevaisuudessa pääsee varmaan helpommalla.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Valkoiset karvat näkyvät enemmän kuin ne tummat. Mulla ei sentään vielä valkoisia naamakarvoja ole muita kuin kulmakarvojen seassa. Harmaata löytyy kyllä päälaelta sitten enemmänkin.Tauvo kirjoitti:Minä ajan partani kaksi kertaa päivässä, silloin kun haluan olla parraton. Se on varmaan meidän tummemat karvat omaavien kirous. Nyt alkaa jo olemaan sen verran valkoisia karvoja siellä seassa, että tulevaisuudessa pääsee varmaan helpommalla.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Samoin. Mun naaman iho sitten puolestaan kestää parranajoa parin päivän välein. Elän sitten pääasiassa sängen kanssa.Tauvo kirjoitti:Minä ajan partani kaksi kertaa päivässä, silloin kun haluan olla parraton.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vähän partavettä naamaan ja sytkärillä lämpöä. Voi tulla palovammoja tai sitten ei, mutta palanut karva haisee todellakin järkyttävälle. Se ei olisi kivaa kun kärähteen haju työntyisi sieraimiin vaikka tekisit mitä. Nämä vahaliuskat voisivat olla parempi vaihtoehto, koska haju tuskin olisi niin kamala verrattuna tuohon käryytykseen.Macco kirjoitti:Tulipa tässä mieleeni, että mitenkähän hyvin sytkäri toimisi tuossa karvanpoistohommassa?Voisi olla etenkin näin talven pakkasilla mukavasti lämmittävä toimenpide aamutuimaan.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Parranleikkaus n. kolmen kuukauden välein ennen joulua puoli vuotta.Tauvo kirjoitti:Minä ajan partani kaksi kertaa päivässä, silloin kun haluan olla parraton. Se on varmaan meidän tummemat karvat omaavien kirous. Nyt alkaa jo olemaan sen verran valkoisia karvoja siellä seassa, että tulevaisuudessa pääsee varmaan helpommalla.Erño kirjoitti:Valitettavasti naamakarvoista ei pääse eroon mitenkään järkevästi. Ei auta kuin ajaa pois vaikka joka toinen päivä. Tuohon menee aikaa muutama minuutti, jotka mielummin viettäisin kieltämättä vaikka vällyjen alla. Noh, naisilla menee "laittautuessa" tsiljoona kertaa kauemmin, joten ei passaa valittaa.
Viesti Kirjoittaja kerabit »