Joo asensin AppStoresta äskettäin Lionin Imacciini, jossa oli siis lumileppari alkuperäisenä. Muuten on kaikki hyvin, mutta Iphotoa ei ole lainkaan nyt koneessa. Saanko siis asennettua Iphoton LumiLeopardin asennuslevyiltä, vai saanko sen jotenkin muutenkin takaisin?
Nyt en voi itse kokeilla tuota asennusta levyltä, koska tuo sisäinen optinen asema on paskana. Tarkoitus olisi ostaa ulkoinen asema tulevaisuudessa. Ei kiinnosta maksaa tuosta Iphotosta mitään extraa
Kiitos jo etukäteen!!!
Viimeksi muokannut amanita, 16.2.2012 klo 18.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
Hinta näkyy, mutta kokeilitko silti painaa näpykkää? Asennuksen pitäisi lhteä.
Syistäni latasin juuri uusimman Leijona-asentajan Appstoresta ja tein sillä ulkoiselle levylle puhtaan asennuksen. Sitten asensin Storesta iLife-ohjelmat (iPhoto ja iMovie minun tarpeissa). Hyvin onnistui.
mfriman kirjoitti:Hinta näkyy, mutta kokeilitko silti painaa näpykkää? Asennuksen pitäisi lhteä.
Syistäni latasin juuri uusimman Leijona-asentajan Appstoresta ja tein sillä ulkoiselle levylle puhtaan asennuksen. Sitten asensin Storesta iLife-ohjelmat (iPhoto ja iMovie minun tarpeissa). Hyvin onnistui.
-mf
Mutta mistä tiedät, ettei sitä veloiteta?
Napin painalluksen jälkeen napissa lukee "Buy App".
Hetkinen...äläpäs tee mitään vielä...
Apple lupaa ohjeistuksessaan Leijonan hankkijan voivan palauttaa iLife-ohjelmat ilmaiseksi, mutta nyt pitää tarkastaa, että tosiaan niin tapahtuu kussakin tapauksessa..
Tarkasta tuon ohjeen mukaisesti ohjelmien ilmestyminen ensin hyväksyttäväksi. Jos ohjelmat ilmestyvät tuonne ja hyväksyt ne, niin ne siirtyvät ostettuihin. Ja ovat ladattavissa ilmaiseksi. Muuten maksaa.
Veikkaisin että sinulla on lisenssi iPhoto '09:iin. Näin on takuuvarmasti jos ostit iMacin ennen loppuvuotta 2010.
iPhoto '09 löytyy tällöin sieltä Snow Leopardin levyiltä (kuten on jo sanottu).
AppStoressa on iPhoto '11 ja saat sen sieltä ladattua vain jos olet sen sieltä aikaisemmin ostanut tai jos iPhoto '11 tuli koneen mukana (jolloin se on lisäksi mukana tulleella levyllä).
Jarze71 kirjoitti:Nyt en voi itse kokeilla tuota asennusta levyltä, koska tuo sisäinen optinen asema on paskana
Onko sinulla toisia koneita (PC:tkin käy), jossa olisi DVD-asema? Voisit ottaa asennuslevystä virtuaalisen levykuvan ja siirtää sen Macciisi. Silloin voit asentaa sen.
Jarze71 kirjoitti:Nyt on pää pyörällä kuin Haminan kaupunki, mutta kokeilen tuossa illemmalla, kun pystyn keskittymään paremmin.
Aina dissataan Haminaa, ihan selkeä paikka se on
iPadi kirjoitti:
Jarze71 kirjoitti:Nyt en voi itse kokeilla tuota asennusta levyltä, koska tuo sisäinen optinen asema on paskana
Onko sinulla toisia koneita (PC:tkin käy), jossa olisi DVD-asema? Voisit ottaa asennuslevystä virtuaalisen levykuvan ja siirtää sen Macciisi. Silloin voit asentaa sen.
Tai sitten voi ottaa Etälevy-toiminnon käyttöön siinä Macissa ja käyttää sitä suoraan toisen koneen levyasemasta. Lukeeko muuten Windows-tietokoneet edes Mac-tietokoneen asennusromppuja sellaisenaan? Sen tiedän että tuon Etälevy-toiminnon kanssa kyllä lukee (tai siis, Mac lukee sitä sieltä PC:n levyasemasta).
sttt kirjoitti:Veikkaisin että sinulla on lisenssi iPhoto '09:iin. Näin on takuuvarmasti jos ostit iMacin ennen loppuvuotta 2010.
iPhoto '09 löytyy tällöin sieltä Snow Leopardin levyiltä (kuten on jo sanottu).
AppStoressa on iPhoto '11 ja saat sen sieltä ladattua vain jos olet sen sieltä aikaisemmin ostanut tai jos iPhoto '11 tuli koneen mukana (jolloin se on lisäksi mukana tulleella levyllä).
Jep. Näin se taatustikin on. Löytyy kyllä Wintoosa tuolta varastosta, mutta en viitsi/halua sitä liittää Macciini, ties minkä taudin saa......
Täytyy nyt vaan hommata se ulkoinen DVD-asema.
Vielä SUURI kiitos kaikille apuun rientäneille !!! 8)