Mitäs pidetään?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Teillä molemmilla on kyllä surkeat avatarit. Autot ei sovi 80 pikseliä kertaa 80 pikseliä tilaan.tuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
En edes tiedä mitä merkkiä tuo edustaa...tuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Mitä pahaa mä nyt taas oon tehny!?Kain kirjoitti:^ Bannia.
Olet kyllä ihan oikeassa. Täytyy miettiä joku selkeämpi vaihtoehto.Mailia kirjoitti:Autot ei sovi 80 pikseliä kertaa 80 pikseliä tilaan.
Edit: Ei tämäkään...arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hämähäkiltä tuo minusta näyttäätuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Noh, vulva tai hämis.. Eikös tuo ole aika sama asia?Citruuna kirjoitti:Hämähäkiltä tuo minusta näyttäätuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Wolverine. Lopeta jo hyvä ihminen ne manikyyrit ja leikkaa kyntesi pois, ei niistä ole mitään hyötyä.hatey kirjoitti:Tein itseeni kynnellä haavan. Aika ärsyttävää.
No en kyllä ihmettele. Harmaalla pehmohyljemursublondilla on aika pitkät kynnet sen kuvan perusteella, jossa oli katkennut kynsi. Mun tänään tapaamilla kissoillakin taitaa olla lyhyemmät kynnethatey kirjoitti:Tein itseeni kynnellä haavan. Aika ärsyttävää.
Kerkesin vaihtaa jo murskakritiikin vuoksi...Citruuna kirjoitti:Hämähäkiltä tuo minusta näyttäätuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?
Tapailetko kissoja!?Citruuna kirjoitti:No en kyllä ihmettele. Harmaalla pehmohyljemursublondilla on aika pitkät kynnet sen kuvan perusteella, jossa oli katkennut kynsi. Mun tänään tapaamilla kissoillakin taitaa olla lyhyemmät kynnethatey kirjoitti:Tein itseeni kynnellä haavan. Aika ärsyttävää.
Mistään ei ole hyötyä, kun millään ei ole tarkoitusta.Thoth kirjoitti:Wolverine. Lopeta jo hyvä ihminen ne manikyyrit ja leikkaa kyntesi pois, ei niistä ole mitään hyötyä.hatey kirjoitti:Tein itseeni kynnellä haavan. Aika ärsyttävää.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Nihilisti.Kain kirjoitti:Mistään ei ole hyötyä, kun millään ei ole tarkoitusta.Thoth kirjoitti:Wolverine. Lopeta jo hyvä ihminen ne manikyyrit ja leikkaa kyntesi pois, ei niistä ole mitään hyötyä.hatey kirjoitti:Tein itseeni kynnellä haavan. Aika ärsyttävää.
Jos välittäisin murskakritiikistä, olisin häipynyt täältä samana päivänä kun rekisteröidyin tänne...arisel kirjoitti:Kerkesin vaihtaa jo murskakritiikin vuoksi...Citruuna kirjoitti:Hämähäkiltä tuo minusta näyttäätuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?![]()
Oli tämmöinen:
Pieni punainen auto.jpg
Viesti Kirjoittaja hatey »
Häh, höh?Thoth kirjoitti:.....leikkaa kyntesi pois, ei niistä ole mitään hyötyä.
Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?arisel kirjoitti:Kerkesin vaihtaa jo murskakritiikin vuoksi...Citruuna kirjoitti:Hämähäkiltä tuo minusta näyttäätuomaril kirjoitti:Ihan hieno auto. Jos auto olisi Volvo, sanoisin että avataresi on täydellinen.arisel kirjoitti:Kokeilin avataren vaihtoa, meni heittämällä läpi!![]()
Mitäs pidetään?![]()
Oli tämmöinen:
Pieni punainen auto.jpg
Onhan täällä mursuja ja zombejakin! Kyllä hämis niille pärjää - puhumattakaan punaisten autojen ÄO:sta!Kain kirjoitti:Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ellei sitten omaa sama AO:ta?
Hei, etkö ole sattunut huomaamaan, mikä itselläsi on avattarena..Kain kirjoitti: Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ellei sitten omaa sama AO:ta?
Mun Maailman Kaunein on älykäsarisel kirjoitti:Onhan täällä mursuja ja zombejakin! Kyllä hämis niille pärjää - puhumattakaan punaisten autojen ÄO:sta!Kain kirjoitti:Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ellei sitten omaa sama AO:ta?![]()
Inkkari-Jonekselle ei kyllä, se on niin viksu!
Niin mitä siitä?Citruuna kirjoitti:Hei, etkö ole sattunut huomaamaan, mikä itselläsi on avattarena..Kain kirjoitti: Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ellei sitten omaa sama AO:ta?.Paljon paljon paljon paljon paljon mieluummin katson hämähäkkiavaa! Haluaisin nähdä sen kuvan isompana.
Nyt oot itte erehtyny zombi! Minä en maininnut ääneen enkä kirjoittamalla sanaa zombi, etkä sinä sentään pääse mun pään sisälle lukemaan mun ajatuksiaKain kirjoitti:Niin mitä siitä?Citruuna kirjoitti:Hei, etkö ole sattunut huomaamaan, mikä itselläsi on avattarena..Kain kirjoitti: Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ellei sitten omaa sama AO:ta?.Paljon paljon paljon paljon paljon mieluummin katson hämähäkkiavaa! Haluaisin nähdä sen kuvan isompana.
Ei tuo ole mikään zombi.
Ainoastaan Zitikan-omistaja voi erehtyä niin pahasti.
Nyt sanoit.Citruuna kirjoitti:Nyt oot itte erehtyny zombi! Minä en maininnut ääneen enkä kirjoittamalla sanaa zombi, etlä sinä sentään pääse mun pään sisälle lukemaan mun ajatuksiaKain kirjoitti:Niin mitä siitä?Citruuna kirjoitti:Hei, etkö ole sattunut huomaamaan, mikä itselläsi on avattarena..Kain kirjoitti: Kuka järkevä ihminen voi käyttää jotakin ötökkää avana?
Ei tuo ole mikään zombi.
Ainoastaan Zitikan-omistaja voi erehtyä niin pahasti.
Kaikki eivät ole yhtä kovapäis.. siis kovapintaisia kuin citikat! Täällä on hei herkkiä ihmisiä, joilla on tunteet!Citruuna kirjoitti:Jos välittäisin murskakritiikistä, olisin häipynyt täältä samana päivänä kun rekisteröidyin tänne...
Täällä vähän isompana:Citruuna kirjoitti:Paljon paljon paljon paljon paljon mieluummin katson hämähäkkiavaa! Haluaisin nähdä sen kuvan isompana.
Viesti Kirjoittaja iMies »