Lällällää, kukaan ei voi vihata mua enempää!!!hatey kirjoitti:Mihin sinä olet minut unohtanut? Kukaan ei vihaa enempää minä.Macco kirjoitti:Voi kuinka onnelliseksi tämä minut tekeekään 8) On niin vaikea löytää ihmisiä jotka oikeasti vihaisivat. Nyt minulla on jo Mailia ja Citruuna. Voi kuinka onnellinen olenkaanCitruuna kirjoitti:Lyhyesti sanottuna vihaan kaikkia!
Yleinen ihmettelyketju
-
Citruuna
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Citruuna
Älä ny viittii! Ainoa inhimillinen noista, jonka avattaren alla lukee 'moderaattori'Mailia kirjoitti:Helpompaa olisi antaa Maccolle bannit.Kain kirjoitti:Ehdottaisin noille kummallekkin bannia Hompun baariin, ettei tulisi rähinöitä.Macco kirjoitti:Voi kuinka onnelliseksi tämä minut tekeekään 8) On niin vaikea löytää ihmisiä jotka oikeasti vihaisivat. Nyt minulla on jo Mailia ja Citruuna. Voi kuinka onnellinen olenkaanCitruuna kirjoitti:Lyhyesti sanottuna vihaan kaikkia!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
En kannata, koska vihaan tuota olemassa olematonta yhdistystä.M.P.T kirjoitti:Meidän pitäisi päästä yhdessä vihaamaan kaikkia. Hompun Vakavamieliset ry.hatey kirjoitti:Olette hieno ihminen.Citruuna kirjoitti:Lyhyesti sanottuna vihaan kaikkia!
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Macco? Inhimillinen?Citruuna kirjoitti: Ainoa inhimillinen noista, jonka avattaren alla lukee 'moderaattori'
-
Kain
Siis Macon inhimillisyys prosentti on nolla.KunkkuJ kirjoitti:Macco? Inhimillinen?Citruuna kirjoitti: Ainoa inhimillinen noista, jonka avattaren alla lukee 'moderaattori'Hah! Sen rinnalla Suomen kylmäkiskoisin verovirkailijakin on kuin itse inhimillisyyden perikuva. Ja minä olen ainakin sata kertaa inhimillisempi kuin Macco!
Eli saadaan laskutulos 0 x 100 = 0.
-
Citruuna
No joo, mun piti juuri tulla korjaamaan tuota lausetta. Siis juu Macco on ilman muuta paras ja inhimillisin, siitä ei ole epäilystäkään. Mutta kyllähän nuo kaksi naistakin parhaansa yrittää... kai - kyllä ne varmaan on ihan kehityskelpoisisa, kunhan hankkivat isomman piponKunkkuJ kirjoitti:Macco? Inhimillinen?Citruuna kirjoitti: Ainoa inhimillinen noista, jonka avattaren alla lukee 'moderaattori'Hah! Sen rinnalla Suomen kylmäkiskoisin verovirkailijakin on kuin itse inhimillisyyden perikuva. Ja minä olen ainakin sata kertaa inhimillisempi kuin Macco!
Oonko mä ny viimeistä kertaa täällä
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Täh? Minä olen Hondan valmistama robotti...Citruuna kirjoitti:Älä ny viittii! Ainoa inhimillinen noista, jonka avattaren alla lukee 'moderaattori'Mailia kirjoitti: Helpompaa olisi antaa Maccolle bannit.
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Eipä olisi uskonut, että mikään noinkaan virallinen lehti tollaista julkistaisi.
-
L_A_G
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Se on hyvä että kansaa valistetaan jailbreikillä. 8)iPadi kirjoitti:MicroPC -lehdessä oli jailbreikkausohjeita
Eipä olisi uskonut, että mikään noinkaan virallinen lehti tollaista julkistaisi.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Häipyä täältä!?Citruuna kirjoitti:.. häipyä täältä?8)
...
...
Mitä tuommoinen voi tarkoittaa? Käsittämätön ajatus.
-
Macco
iarisel kirjoitti:Häipyä täältä!?Citruuna kirjoitti:.. häipyä täältä?8)
![]()
...
...
Ihan on terve ajatus. Suosittelenkin tässä vaiheessa pelaamaan LeChuck's Revenge: Monkey Island 2:n läpi (alkuperäinen versio vuodelta 1991), ja noudattamaan kaikkia lopputekstien ohjeita.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ensimmäisen Monkey Islandin juonen muistan kohtuullisen hyvin, pelasin sen pelin läpi itsekseni Amigalla. Minulla oli se ihan ostettuna ja alkuperäisenä.Macco kirjoitti:iarisel kirjoitti:Häipyä täältä!?Citruuna kirjoitti:.. häipyä täältä?8)
![]()
...
...
Ihan on terve ajatus. Suosittelenkin tässä vaiheessa pelaamaan LeChuck's Revenge: Monkey Island 2:n läpi (alkuperäinen versio vuodelta 1991), ja noudattamaan kaikkia lopputekstien ohjeita.
Myöhemmin kaveri tuli diskettipinon kanssa luokseni kertoen samalla, että hänellä on Monkey Island 2. Innostuin asiasta valtavasti! Kaveri tuli siis luokseni yökylään Kouvolasta. Sitä sitten pelattiin pari kolme päivää aamusta iltaan. Onneksi siihen aikaan ei voinut mennä nettiin etsimään neuvoja! Ehkä kolme päivää sen ratkaisemiseen sitten meni, ei voi muistaa.
Valitettavasti en enää kunnolla muista, mitä pelissä tapahtui, puhumattakaan siitä mitä sen lopputeksteissä tapahtui. Tämä varmastikin johtuu siitä, että sitä pelatessa oli joku toinen ihminen häiritsemässä siinä mukana.
-
Macco
Eihän niitä ollut kuin 12... Voi sitä diskettirumbaa... Siellä Revengen lopussa on käytännössä kaikki ohjeet normaaliin ihmiselämään.Thoth kirjoitti:Myöhemmin kaveri tuli diskettipinon kanssa luokseni
EDIT: suo anteeksi, muistin väärin. Amigalla oli vain 11 levyä. Kaivoin kaapista disketit ja otin (kiinalaisella kännykällä) kuvan:
-
Thoth
Vau!Macco kirjoitti:Eihän niitä ollut kuin 12... Voi sitä diskettirumbaa... Siellä Revengen lopussa on käytännössä kaikki ohjeet normaaliin ihmiselämään.Thoth kirjoitti:Myöhemmin kaveri tuli diskettipinon kanssa luokseni
EDIT: suo anteeksi, muistin väärin. Amigalla oli vain 11 levyä. Kaivoin kaapista disketit ja otin (kiinalaisella kännykällä) kuvan:mi2.jpgEDIT: jösses kun muodostavat erinomaisen tuoksun 20 vuotta muovipussissa olleet disketitSellainen ruusuinen tuoksu.
Minulla oli tosiaan alkuperäisenä vain se ensimmäinen Monkey Island, mutta kun vertaa moniin kavereihin, niin sekin on jotain!
Monkey Island 2:n kanssa saattoi X-Copy vähän rullata, en muista. Ehkä me pelattiin se peli läpi samalla käynnillä ja en siten syyllistynyt piratismiin, ehkä kopioin sen ja syyllistyin piratismiin. En muista enää.
-
Macco
HehThoth kirjoitti:Vau!
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Kain
Muistaakseni se taisi olla joku Citikka-fani?tuomaril kirjoitti:Eräs aktiivinen Homppulainen trollaa kyllä hämmästyttävän paljon.
Vai oliko se Volvo-fani?
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Amiga 1200 ja kiintolevy. Oli oikeasti aika välttämätön tuon diskettipinon kanssa, voisin kuvitella. En pelannut sitä suoraan korpuilta. Ykköstä en ole koskaan pelannut (tai edes oikeastaan nähnyt), kakkonen oli kyllä varsin hupaisa. Ilman hyvää vinkkiä tosin en olisi koskaan tajunnut sahata puujalkaa poikki. Ja niin, lopputekstien ohjeita en sitten muistakaan. Ilmeisesti jotain elämässäni olen kuitenkin mählännyt, kun ovat hyvät neuvot unohtuneet (onneksi sen Cyberpunk 2020:n perusohjeilla selviää melko pitkälle). Sen sijaan sain onneksi vastauksen siihen, minkä värinen puu metsässä kaatuu, jos kukaan ei ole sitä näkemässä. Sitä kun tulikin mietittyä.Thoth kirjoitti:Myöhemmin kaveri tuli diskettipinon kanssa luokseni kertoen samalla, että hänellä on Monkey Island 2. Innostuin asiasta valtavasti! Kaveri tuli siis luokseni yökylään Kouvolasta. Sitä sitten pelattiin pari kolme päivää aamusta iltaan. Onneksi siihen aikaan ei voinut mennä nettiin etsimään neuvoja! Ehkä kolme päivää sen ratkaisemiseen sitten meni, ei voi muistaa.
Valitettavasti en enää kunnolla muista, mitä pelissä tapahtui, puhumattakaan siitä mitä sen lopputeksteissä tapahtui. Tämä varmastikin johtuu siitä, että sitä pelatessa oli joku toinen ihminen häiritsemässä siinä mukana.
Maccolla aika hieno laatikkorivistö kyllä. Voisin melkein avataarin ja tuon perusteella epäillä Lucasfilm Gamesin faniksi. Itsellä on Zak McKracken ja Maniac Mansion C64-lerppuina sekä em. toinen apinasaari Amiga-korppuina. Muut pelit sitten ovatkin vieraampia.
-
Thoth
Niin no, tuolloin vuonna 1991, jolloin Monkey Island 2 tuli ulos, ei edes ollut mitään Amiga 1200:ta. Ja sitten kun se 1200 oli ulkona, niin suuri osa ihmisistä oli jo siirtynyt pelaamaan PC:llä. Olihan tuo diskettien vaihtelu varmaankin ärsyttävää, mutta ei sitä onneksi enää muista.paulaw kirjoitti:Amiga 1200 ja kiintolevy. Oli oikeasti aika välttämätön tuon diskettipinon kanssa, voisin kuvitella. En pelannut sitä suoraan korpuilta. Ykköstä en ole koskaan pelannut (tai edes oikeastaan nähnyt), kakkonen oli kyllä varsin hupaisa. Ilman hyvää vinkkiä tosin en olisi koskaan tajunnut sahata puujalkaa poikki. Ja niin, lopputekstien ohjeita en sitten muistakaan. Ilmeisesti jotain elämässäni olen kuitenkin mählännyt, kun ovat hyvät neuvot unohtuneet (onneksi sen Cyberpunk 2020:n perusohjeilla selviää melko pitkälle). Sen sijaan sain onneksi vastauksen siihen, minkä värinen puu metsässä kaatuu, jos kukaan ei ole sitä näkemässä. Sitä kun tulikin mietittyä.Thoth kirjoitti:Myöhemmin kaveri tuli diskettipinon kanssa luokseni kertoen samalla, että hänellä on Monkey Island 2. Innostuin asiasta valtavasti! Kaveri tuli siis luokseni yökylään Kouvolasta. Sitä sitten pelattiin pari kolme päivää aamusta iltaan. Onneksi siihen aikaan ei voinut mennä nettiin etsimään neuvoja! Ehkä kolme päivää sen ratkaisemiseen sitten meni, ei voi muistaa.
Maccolla aika hieno laatikkorivistö kyllä. Voisin melkein avataarin ja tuon perusteella epäillä Lucasfilm Gamesin faniksi. Itsellä on Zak McKracken ja Maniac Mansion C64-lerppuina sekä em. toinen apinasaari Amiga-korppuina. Muut pelit sitten ovatkin vieraampia.
Maniac Mansionia ja Zak McKrackenia pelasin myös C64:llä. Lisäksi tykkäsin paljon Sierran peleistä.
-
Macco
Ajasta 2.23.10 alkaa ne lopputeksit:paulaw kirjoitti:Ja niin, lopputekstien ohjeita en sitten muistakaan. Ilmeisesti jotain elämässäni olen kuitenkin mählännyt, kun ovat hyvät neuvot unohtuneet (onneksi sen Cyberpunk 2020:n perusohjeilla selviää melko pitkälle). Sen sijaan sain onneksi vastauksen siihen, minkä värinen puu metsässä kaatuu, jos kukaan ei ole sitä näkemässä. Sitä kun tulikin mietittyä.
http://www.youtube.com/watch?v=h_e-YZvFu3E#t=143m10s
Juu pitää paikkansa, olin joskus kova fani. Sittemmin firma meni hakoteille, ja yhtään seikkailupeliä (remakeja ei lasketa) sieltä ei ole tullut kahteentoista vuoteen. Onneksi vanhat tekijät jatkavat edelleen omissa firmoissaan.Telltale Games teki lisenssillä pari vuotta sitten Tales of Monkey Islandin, joka on Monkey kakkosen ohella parasta mitä pelisarjalla on tarjota. Erinomaisia ovat Telltalen Sam & Maxitkin. Ja mm. Back to The Future.paulaw kirjoitti: Maccolla aika hieno laatikkorivistö kyllä. Voisin melkein avataarin ja tuon perusteella epäillä Lucasfilm Gamesin faniksi.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mullakin unohtu Nyrokin Central Parkiin, enkä koskaan saanut niitä takaisin.Jamac kirjoitti:Mun aurinkolasit vaan lojuu josain floridassa! Mitä ne siellä tekee? Lähettäisivät nyt ne jollain lentokoneella tänne, suomeen, MINULLE. Hemmetin saamatonta porukkaa siellä, paitsi ehkä joku pamela andersson mikä varmasti on saanut aurinkolasinsa. Mhyhm!
-
Thoth
Teidän pitäisi vaatia, että Apple valmistaa iGlassesit. Sitten voi mennä iCloudiin ja sieltä käsin tarkkailla, missä lasit ovat, sekä lähettää laseihin viestejä kuten: "Nämä lasit kuuluvat ariserille. Ota yhteys bla bla".arisel kirjoitti:Mullakin unohtu Nyrokin Central Parkiin, enkä koskaan saanut niitä takaisin.Jamac kirjoitti:Mun aurinkolasit vaan lojuu josain floridassa! Mitä ne siellä tekee? Lähettäisivät nyt ne jollain lentokoneella tänne, suomeen, MINULLE. Hemmetin saamatonta porukkaa siellä, paitsi ehkä joku pamela andersson mikä varmasti on saanut aurinkolasinsa. Mhyhm!
Tuossa viime viikolla tosiaan käytin samaa tekniikkaa iPhonen kanssa hyvin tuloksin.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka