Minä taasen yritin Torstai-yöllä.maccivaari kirjoitti:Kattelen pitkästä aikaa Scarface filkun tv:sta jos jaksan loppuun.
Muistan vain, että joku hemmo veti kilon kokaa yhdellä vedolla.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minä taasen yritin Torstai-yöllä.maccivaari kirjoitti:Kattelen pitkästä aikaa Scarface filkun tv:sta jos jaksan loppuun.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Oho, kerrankin samaa mieltä mercuryn kanssa. Siinä saa osansa trekkerit ja kokonainen kulttisarja. Ja Alan Rickman vetää täysillä. Taisin tätä täällä joskus kehuakin.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Agree! Nautinnollista paahtoa.paulaw kirjoitti:Oho, kerrankin samaa mieltä mercuryn kanssa. Siinä saa osansa trekkerit ja kokonainen kulttisarja. Ja Alan Rickman vetää täysillä. Taisin tätä täällä joskus kehuakin.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
En odottanut mitään. Toivottavasti se puunaama kuski ei näyttele enää ikinä. Tai ois sillä saanu joku ilmekin olla.richidi kirjoitti:Drive.
Aika erilainen, mitä odotin. Toki ihan hyvä. Uudestaan pitäisi kyllä katsoa…
Viesti Kirjoittaja Erño »
Rooli vaatii joskus ilmeettömyyttä. Segal tietää tämän varsin hyvin.kerabit kirjoitti:En odottanut mitään. Toivottavasti se puunaama kuski ei näyttele enää ikinä. Tai ois sillä saanu joku ilmekin olla.richidi kirjoitti:Drive.
Aika erilainen, mitä odotin. Toki ihan hyvä. Uudestaan pitäisi kyllä katsoa…
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Katoin sitten toisen kerran. Huikeeta elämystä ja kunnon HD-silmäkarkkiaHanttapuli kirjoitti:The Art Of Flight 8)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Full HD:na ja täytyy sanoa, että wow mitä pätkiä!
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Erittäin hyvä ja yllättävä elokuva, Antonio, sehän osaa näytellä, kun vaan osaava setä (Pedro) ohjaa... Elena on sairaan ihQu... Tämä meni minulla top kymppiin, vaikka Kaurismäet vie lähes kaikki paikat
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Sanoisinko, että koko elokuva tehtiin "piilokamera"-systeemillä.paulaw kirjoitti:Brüno.
Olisi ihan hupaisa tietää, mikä osa on käsikirjoitettua ja mikä ei, vaikutti siltä että Brünossa kiusattiin viattomia ihmisiä ilman ennakkovaroitusta. Erityisesti eheytys- ja metsästysosio elokuvasta oli loistava. Jos tehdään epäkorrektia ja räävitöntä huumoria, niin se pitääkin tehdä yliampuvasti ja täydellä pokalla.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Hyvä leffana ja kirjana!Kain kirjoitti:Isku Mogadishuun.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ai onko tuosta tehty kirjakin? Itse ajattelin, että hyvä olisi varmaankin lähinnä FPS-pelinä.Armada kirjoitti:Hyvä leffana ja kirjana!Kain kirjoitti:Isku Mogadishuun.