Pistetäänkö pystyyn uusi homo-, tai uskontokeskustelu?mmmvuori kirjoitti: Mistä hitosta sitten voisi?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Pistetäänkö pystyyn uusi homo-, tai uskontokeskustelu?mmmvuori kirjoitti: Mistä hitosta sitten voisi?
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Aloitetaan heti. Meikä hoitaa uskontopuolen, ota sinä haltuusi homostelu:KunkkuJ kirjoitti:Pistetäänkö pystyyn uusi homo-, tai uskontokeskustelu?mmmvuori kirjoitti: Mistä hitosta sitten voisi?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Älkää kuunnelko tuota homoa!mmmvuori kirjoitti:Aloitetaan heti. Meikä hoitaa uskontopuolen, ota sinä haltuusi homostelu:KunkkuJ kirjoitti:Pistetäänkö pystyyn uusi homo-, tai uskontokeskustelu?mmmvuori kirjoitti: Mistä hitosta sitten voisi?
Kaikki uskonnot ovat ääliömäistä satuilua jotka eivät kuulu tähän aikaan. Aivoillaan ajatteleva aikuinen ei usko satuihin.
Viesti Kirjoittaja masa »
Hah! Salli mun nauraa!KunkkuJ kirjoitti:Hyvä on, hyvä on, palataan takaisin ilottomaan elämään.Joka tapauksessa minä olisin ollut enemmän oikeassa kuin mmmvuori.
Naura vaan. Minä olin kuitenkin oikeassa.mmmvuori kirjoitti:Hah! Salli mun nauraa!
Viesti Kirjoittaja Viizei »
En muuten kirjoittanut tuota...mikaw_ kirjoitti:Faktoista kiisteleminen se vasta hölmöä olisi.ferre185 kirjoitti:Erilaisia mielipiteitä voi olla ja pitääkin olla mutta silloinkin pitää muistaa että usein monet mielipiteet ovat makuasioita ja niistä ei kannata kiistellä.
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
dasb00t kirjoitti:...13" Air ei tunnu edes järin pieneltä suurehkon footprintinsä takia.
Kato ny kunkku.pertti798 kirjoitti:Minusta mmmvuori on oikeassa
Olet lahjonut jonkun herkästi käännytettävän sielun. Kyllä kansa tietää, mikä on totuus.mmmvuori kirjoitti:Kato ny kunkku.pertti798 kirjoitti:Minusta mmmvuori on oikeassa
Viesti Kirjoittaja symbol »
Vaikuttaa todella hyvältä.symbol kirjoitti:http://www.appleinsider.com/articles/12 ... _pros.html
Viesti Kirjoittaja pmu »
Mulle tuli visio tosta tekstistä, että koneet luottaisi thunderboltiin ja koneen ohentuessa sinne tuskin saisi kahta kovalevyä sisään. Ei hyvä.Viizei kirjoitti:Vaikuttaa todella hyvältä.symbol kirjoitti:http://www.appleinsider.com/articles/12 ... _pros.htmlTuleva Airin muotoilua mukaileva 15" tulee olemaan ostoslistalla. Toivelistalla olisi juuri se, että koneen sisään saisi kaksi kovalevyä (ei tosin tärkein asia). Eli siinä olisi MacBook Airin ulkonäkö, mutta enemmän joustavuutta että saisi esim. itse lisättyä ja vaihdettua kovalevyjä ja muistia.
Kyllä lähtisi heti nykyinen MBP 13" vaihtoon.
Edit. Niin ja resoluution pitää nousta nykyisestä 1440x900 ihan jo vakiomalleissa...
Viesti Kirjoittaja pmu »
Esimerkiksi jotain tälläistä toivoisinkin. Muutenhan tuo uusi malli voisi olla vain MacBook Air 15", jos siinä ei olisi mitään muunneltavuutta. Katsellaan mitä Apple saa aikaiseksi.pmu kirjoitti:Tai olishan tossa se vaihtoehto, että koneen "peruslevy" olisi AIR tyylinen tikku-SSD jonka koon saa valita Applelta koneen tilauksen yhteydessä, mutta koneen sisällä olisi silti yksi paikka 2,5" levylle... Toi olis itseasiassa aivan timanttinen ratkaisu.
Viesti Kirjoittaja pmu »
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Tuo ei kyllä kuullosta yhtään hyvältä sillä jos tuo arikkeli on oikeassa, niin Pro:sta ei olla tekemässä AirPlus:aa, vaan ihan tavallista Air:ia (kaikilla heikkouksilla) ja jos vielä tulkitsen kohdan jossa puhutaan Thunderbolt:iin luottamisesta IO:n suhteen, niin uudesta Pro:sta voisi melkein puhua nimellä AirMinus. Mitä teidän haaveisiin modulaarisesta Pro:sta jossa on tilaa SSD:lle sekä kunnon kovalevylle, jos tuo on oikeassa niin saatte unohtaa sen sillä silloin seuraavaan Pro:hon mahtuu tasan yksi SSD-tikku eikä mitään lisää (itse vaihdettavat RAM-muistit jäänevät historiaan nekin).symbol kirjoitti:http://www.appleinsider.com/articles/12 ... _pros.html
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Jonkinlainen Thunderport-Firewire asema ei varmaan olisi kovin kaukaa haettu jos ne sen löisi siitä irti.redhat kirjoitti:CD-asemalla ei niin väliä, mutta Firewire pitää säilyä. Jos Firewire lähtee, tällä nykyisellä koneella on pärjättävä seuraavat 20 vuotta.
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”