hatey kirjoitti:Viet sen kelkan trailerilla, tai olet menemättä.
Ai joka kerta kun käyn järvellä pyörittelemässä niin olisi kannattavaa siirtää kelkka kärryyn ja ajaa järven rannalle?
Tai oikeastaan minun ei tarvitse ajaa kävelytiellä kuin 20 m ja sitten pääsen metsään. Se tie missä ajoin lujaa on sellainen syrjäinen tie.
hatey kirjoitti:Viet sen kelkan trailerilla, tai olet menemättä.
Ai joka kerta kun käyn järvellä pyörittelemässä niin olisi kannattavaa siirtää kelkka kärryyn ja ajaa järven rannalle?
Tai oikeastaan minun ei tarvitse ajaa kävelytiellä kuin 20 m ja sitten pääsen metsään. Se tie missä ajoin lujaa on sellainen syrjäinen tie.
Eikö olisi helpompaa siirtää järvi kelkan lähellä?
Ei tarvitsisi ajella kävelyteitä pitkin?
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Macco kirjoitti:Kääntelin sellaisen laitteen rattia, joka maksaa yli miljoona euroa.
Voin myydä sinulle heti ratilla varustetun laitteen miljoonalla eurolla. Voit sitten käännellä sitä rattia aina kun tulee sellainen olo. Pelkän ratinkin saat ostaa, sanotaan vaikkapa sadallatuhannella eurolla.
Macco kirjoitti:Kääntelin sellaisen laitteen rattia, joka maksaa yli miljoona euroa.
Sinäkö olit äsken tukkimassa liikenteen ylileveällä kuljetuksella tossa Kuivasjärven liikenneympyrässä?
Mielelläni tukkisin kaiken liikenteen Kuivasjärvelle, mutta ei. Kääntelin rattia siinä kaupungissa, jossa Michael Caine hillui elokuvassa Miljardin dollarin aivot.
"I'm not impressed by your performance."
Noh, oliko edes hieno kokemus?
Tässä iässä mikään tunnu enää miltään...
Elä vain sano, että olet ajanut isolla louhimon kuorma-autolla vai pitäisikö sitä kutsua pyörillä olevaksi pienkerrostaloksi
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:Elä vain sano, että olet ajanut isolla louhimon kuorma-autolla vai pitäisikö sitä kutsua pyörillä olevaksi pienkerrostaloksi
En sentäs. Olen joskus ajanut maan/tavaransiirtokoneilla, joiden hinnasta minulla ei ole ollut hajuakaan. Isoimmat varmaan suunnilleen siellä miljoonaluokassa. Tää värkki oli sellainen, jonka pinnassa kuraa ei suvaita.
Thoth kirjoitti:Ensimmäistä kertaa elämässäni alkoi paskattaa ihan sairaasi. Nyt juuri menen hoitamaan tätä häiriötä!
Kerro sitten miten kävi.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
M.P.T kirjoitti:Elä vain sano, että olet ajanut isolla louhimon kuorma-autolla vai pitäisikö sitä kutsua pyörillä olevaksi pienkerrostaloksi
En sentäs. Olen joskus ajanut maan/tavaransiirtokoneilla, joiden hinnasta minulla ei ole ollut hajuakaan. Isoimmat varmaan suunnilleen siellä miljoonaluokassa. Tää värkki oli sellainen, jonka pinnassa kuraa ei suvaita.
Kallein kampe jota minä olen ajanut on tommonen. Olihan se aika kivaa, vaikka kesä olikin.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Hankitko sinäkin tällaisen sora-auton? Muuten kiva, mutta turhan pitkä matka sinne ratin äärelle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 10.2.2012 klo 23.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Rupee noi autot ja moottorit tunkemaan joka ketjuun.
Minäpä kuulin eka kertaa Pyhästä Urhosta ja ukkelille pyhitetystä päivästä tuolla Jenkeissä. Työväenopistossa oli englanniksi esitys USAlaisista juhlapyhistä, sikäläinen naisihminen luennoi aiheesta selkeästi, jotta minäkin ymmärsin. Tuommoisen juhlapäivän olivat sikäläiset suomalaiset saaneet aikaan. Myötähäpeän animoidun Pyhä-Urhon syntyvideon tasosta taisi jakaa jokainen paikalla ollut. Kaikkee sitä.
Viimeksi muokannut amanita, 10.2.2012 klo 23.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Myyttinen Urho-hahmo syntyikin itse asiassa 1950-luvulla Yhdysvalloissa suomalais-amerikkalaisen Richard Mattsonin päässä. Hänen pomonsa kysyi häneltä, mikä on suomalainen vastine pyhälle Patrickille, ja niin syntyi mielikuvitustarina Urhosta.
Kallein kampe jota minä olen ajanut on tommonen. Olihan se aika kivaa, vaikka kesä olikin.
Pelastusalus?
IMac 21,5 " Late 2017 OSX 13.7.5 4GT
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
amanita kirjoitti:Rupee noi autot ja moottorit tunkemaan joka ketjuun.
Nyt liioittelet. Ei hajuvesi ja hepenet-ketjussakaan ole vielä ollut mitään autoista.
Lisäys vielä: autot ja moottorit nyt vaan sattuu kiinnostamaan niin monia, kai jutut ny voi välillä niihinkin hetkeksi lipsahtaa. Sulla on paha sopeutumisongelma
Viimeksi muokannut Citruuna, 11.2.2012 klo 9.33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.