Ai kissa ja kana?hatey kirjoitti:Tarpeeksi sama. Ainakin maultaan.tuomaril kirjoitti:Olette oikeassa.iPadi kirjoitti:Näyttää kanalta.hatey kirjoitti:^Mitä tuo on?![]()
Naapurin kissa?

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ai kissa ja kana?hatey kirjoitti:Tarpeeksi sama. Ainakin maultaan.tuomaril kirjoitti:Olette oikeassa.iPadi kirjoitti:Näyttää kanalta.hatey kirjoitti:^Mitä tuo on?![]()
Naapurin kissa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
No minä en ole ikinä kissaa edes maistanut, joten on vähän paha sanoa.hatey kirjoitti:Niin, joo.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hyvähyvä, vihdoinkin olet alkanut tehdä itsekin jotaintuomaril kirjoitti:Laitoin iltapalan kypsentymään.![]()
En minäkään, mutta yhtä tyhmä ja turha otus, niin kait makukin on sama.tuomaril kirjoitti:No minä en ole ikinä kissaa edes maistanut, joten on vähän paha sanoa.hatey kirjoitti:Niin, joo.
Älä luulekkaan että tämä olisi pysyvä ratkaisu. Kun äiti palaa, palaavat kaikki entiset tapani myös. Tämä tuska on vain väliaikaista.Citruuna kirjoitti:Hyvähyvä, vihdoinkin olet alkanut tehdä itsekin jotaintuomaril kirjoitti:Laitoin iltapalan kypsentymään.![]()
.
hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.tuomaril kirjoitti:Älä luulekkaan että tämä olisi pysyvä ratkaisu. Kun äiti palaa, palaavat kaikki entiset tapani myös. Tämä tuska on vain väliaikaista.Citruuna kirjoitti:Hyvähyvä, vihdoinkin olet alkanut tehdä itsekin jotaintuomaril kirjoitti:Laitoin iltapalan kypsentymään.![]()
.
Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyllä tuon ikäisen pitäisi jo omat ruokansa tehdä. Ja tienata oma leipänsä, tai vähintäänkin oma omppunsa.tuomaril kirjoitti:Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
Yritän tienata sen Ompun kesätyöllä kesällä. Itsehhän minä nuo kanat työnsin uuniin vartti sitten.Erño kirjoitti:Kyllä tuon ikäisen pitäisi jo omat ruokansa tehdä. Ja tienata oma leipänsä, tai vähintäänkin oma omppunsa.tuomaril kirjoitti:Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
Katso ilmettäni niin tiedät mitä ajattelen!tuomaril kirjoitti:Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
Tuo taitaa olla jatkuva olotila sinulla.Citruuna kirjoitti:Katso ilmettäni niin tiedät mitä ajattelen!tuomaril kirjoitti:Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
Eikä ole, mutta ärsyttää kun joku on noin laiska ja leikkii avutonta vauvaa. "Tuskaa" muka, ja sitä tuskaa kuitenkin haluat äidillesi.tuomaril kirjoitti:Tuo taitaa olla jatkuva olotila sinulla.Citruuna kirjoitti:Katso ilmettäni niin tiedät mitä ajattelen!tuomaril kirjoitti:Kyllä hän olisi minut muuten ottanut mukaan, mutta kai se on ihan hyvä että äiti ja isukki menee joskus kaksisteen lomalle.Citruuna kirjoitti: hitsinpitsi mikä vetelys! Kehut takaisin. Eihän tuosta tuu mitään jos et itse viittii tehdä mitään. Ei ole ihme, että äitisi ei halunnut sua mukaan lomalle, se mikään loma olisi ollut hänelle.
En halua tuskaa äitille. Äitini on paras!Citruuna kirjoitti: Eikä ole, mutta ärsyttää kun joku on noin laiska ja leikkii avutonta vauvaa. "Tuskaa" muka, ja sitä tuskaa kuitenkin haluat äidillesi.
No hitsinpitsi vieköön osoite se sitten hänelle jollain muulla tavoin kuin odottamalla täyttä palvelua!tuomaril kirjoitti:En halua tuskaa äitille. Äitini on paras!Citruuna kirjoitti: Eikä ole, mutta ärsyttää kun joku on noin laiska ja leikkii avutonta vauvaa. "Tuskaa" muka, ja sitä tuskaa kuitenkin haluat äidillesi.
OIKEI! Siivoan KOKO talon ennenkuin äiti ja isi palaavat Dubaista! 214 neliöö siivottavana...Citruuna kirjoitti:No hitsinpitsi vieköön osoite se sitten hänelle jollain muulla tavoin kuin odottamalla täyttä palvelua!tuomaril kirjoitti:En halua tuskaa äitille. Äitini on paras!Citruuna kirjoitti: Eikä ole, mutta ärsyttää kun joku on noin laiska ja leikkii avutonta vauvaa. "Tuskaa" muka, ja sitä tuskaa kuitenkin haluat äidillesi.Yritä ny hyvä ihminen ymmärtää.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Panehan töpinäks. Ilahtuvat varmaan kun tulevat kotiintuomaril kirjoitti:OIKEI! Siivoan KOKO talon ennenkuin äiti ja isi palaavat Dubaista! 214 neliöö siivottavana...Citruuna kirjoitti:No hitsinpitsi vieköön osoite se sitten hänelle jollain muulla tavoin kuin odottamalla täyttä palvelua!tuomaril kirjoitti:En halua tuskaa äitille. Äitini on paras!Citruuna kirjoitti: Eikä ole, mutta ärsyttää kun joku on noin laiska ja leikkii avutonta vauvaa. "Tuskaa" muka, ja sitä tuskaa kuitenkin haluat äidillesi.Yritä ny hyvä ihminen ymmärtää.
Siivoan vasta perjantaina, koska muuten pikku-sisarukset kerkeävät sotkemaan koko talon uudestaan.iPadi kirjoitti: Panehan töpinäks. Ilahtuvat varmaan kun tulevat kotiin
Viesti Kirjoittaja arisel »
Vanhemmat varmasti olisivatkin hyvin yllättyneitä ja jopa ilahtuneita, mutta luulisin heidän arvostavan yksittäisiä ihmetekoja enemmän sitä, että kotihommat hoituvat jatkuvasti sen suurempaa numeroa asiasta tekemättä, tietysti kykyjesi ja taitojesi mukaan - jotka nuorella kyllä karttuvat koko ajan.tuomaril kirjoitti:OIKEI! Siivoan KOKO talon ennenkuin äiti ja isi palaavat Dubaista! 214 neliöö siivottavana...
Kyllä minä aina välillä iMuroin täällä.arisel kirjoitti:Vanhemmat varmasti olisivatkin hyvin yllättyneitä ja jopa ilahtuneita, mutta luulisin heidän arvostavan yksittäisiä ihmetekoja enemmän sitä, että kotihommat hoituvat jatkuvasti sen suurempaa numeroa asiasta tekemättä, tietysti kykyjesi ja taitojesi mukaan - jotka nuorella kyllä karttuvat koko ajan.tuomaril kirjoitti:OIKEI! Siivoan KOKO talon ennenkuin äiti ja isi palaavat Dubaista! 214 neliöö siivottavana...
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Älä vääristele asioita!hatey kirjoitti:^Tänä talvena mäccäriin tuhlaamillasi rahoilla olisit jo ostanut itsellesi onppokoneen. Sinähän käyt siellä 6 kertaa päivässä, joka päivä.