Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Re: Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No kappas. Tarvitset selvästi ainakin näin aluksi tällaisen luotettavan, vähän jo varttuneemman herrasmiehen tukea ja opastusta päästäksesi täällä hompussa hyvään alkuun. Täällä on tosiaan kaikenkarvaista väkeä, joten kannattaa olla varovainen tuntemattomia lähestyessä, äläkä missään tapauksessa usko kaikkea, mitä nuo hörhöt väittävät!vinda kirjoitti:No, joo. En mä mikään ihan uus mäkkikäyttäjä ole, ekan mäkkini olen ostanut v 1990. (ja ikää mulla on yhä edelleen 23 v...)
Ehkäpä voisimme jo pian järjestää vähän kahdenkeskistä aikaa kaikenlaisen opastuksen ja tutustumisen merkeissä?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No niin, siinä se paha tuli itse esittäytymäänKunkkuJ kirjoitti:No kappas. Tarvitset selvästi ainakin näin aluksi tällaisen luotettavan, vähän jo varttuneemman herrasmiehen tukea ja opastusta päästäksesi täällä hompussa hyvään alkuun. Täällä on tosiaan kaikenkarvaista väkeä, joten kannattaa olla varovainen tuntemattomia lähestyessä, äläkä missään tapauksessa usko kaikkea, mitä nuo hörhöt väittävät!vinda kirjoitti:No, joo. En mä mikään ihan uus mäkkikäyttäjä ole, ekan mäkkini olen ostanut v 1990. (ja ikää mulla on yhä edelleen 23 v...)
Ehkäpä voisimme jo pian järjestää vähän kahdenkeskistä aikaa kaikenlaisen opastuksen ja tutustumisen merkeissä?8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Citruuna kirjoitti:No niin, siinä se paha tuli itse esittäytymäänKunkkuJ kirjoitti:No kappas. Tarvitset selvästi ainakin näin aluksi tällaisen luotettavan, vähän jo varttuneemman herrasmiehen tukea ja opastusta päästäksesi täällä hompussa hyvään alkuun. Täällä on tosiaan kaikenkarvaista väkeä, joten kannattaa olla varovainen tuntemattomia lähestyessä, äläkä missään tapauksessa usko kaikkea, mitä nuo hörhöt väittävät!vinda kirjoitti:No, joo. En mä mikään ihan uus mäkkikäyttäjä ole, ekan mäkkini olen ostanut v 1990. (ja ikää mulla on yhä edelleen 23 v...)
Ehkäpä voisimme jo pian järjestää vähän kahdenkeskistä aikaa kaikenlaisen opastuksen ja tutustumisen merkeissä?8)
! Siis tuota kunkkua kannattaa vältellä ihan oikeesti, älä luota siihen ollenkaan, se on ainoa paha täällä, kaikkiin muihin oikeastaan voitkin luottaa.

Syy: Lainaus kuntoon
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No. Aamutoimiani en nopeuta, näin kesälomalla. Sitä on vielä tämä viikko jäljellä ja olen ollut loman kunniaksi (tällä viikolla) vasta kahtena päivänä töissä.
-
Jotkut pelkäävät totuutta niin, että taistelevat sitä vastaan viimeiseen asti. Muista sitruuna, valheella on lyhyet jäljet!Citruuna kirjoitti: No niin, siinä se paha tuli itse esittäytymään! Siis tuota kunkkua kannattaa vältellä ihan oikeesti, älä luota siihen ollenkaan, se on ainoa paha täällä, kaikkiin muihin oikeastaan voitkin luottaa.

-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tervetuloa vain joukkoon hurjaan. Esittelyt saitkin jo edellä tärkeimmistä ohjeista. Yhtä ei ole vielä mainittu. Tämä on kahviketju ja tarkoituksena on jutustelun ohessa juoda vain hyvää kahvia. Joukossa onkin kaikenlaisia teen lipittäjiä ja pussikahvin käyttäjiä, joten kannattaa olla varovainen etteivät he vain johdata väärille teille. Suosittelenekin ehdottomasti extreme-ketjua oman maun hienovirittämiseksi.vinda kirjoitti:Huomenta. kehtaakos tämmöinen newbie edes kirjoittaa tänne?
Aamu-usva oli todellakin kaunis ja sain napattua kuvan kameranräpsylläni, jossa aurinko tekee sateenkaaren värit usvan reunaan.
Hompun epävirallisesti viralliseksi tehty kameramerkki herättää myös keskustelua Amanitan mainitsemassa valokuvausta koskevassa osioissa. Toiset kiistävät tämän jyrkästi mutta sen ei pidä antaa häiritä. Ketjuun kannattaakin laittaa juuri sellaiset kuvat, jotka herättävät keskustelua. Toisaalta; mikäpä sen estää jos sinne laittaa vaikka hyviä kuvia?
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Joo minä taidan olla niitä harvoja normi-ihmisiä täällä. Kunkku on vanhuudenhöperö savolainen ja sitruunan kieli on terävä ja äksyilee koko ajan. Siitä ei kannata välittää.amanita kirjoitti:....täällä osa on aika kummallistakin porukkaa, mutta ei ne pahoja ole.
.....
Tulin juuri kaupungilta kahvilta ja topicin mukaisesti laitoin juuri kahvia tulemaan, kohta pääsee oman keittiönpöydän ääreen rauhassa nauttimaan tuosta kitkerästä uutteesta.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Näin äitin poissa ollessa aamupalana toimii Pepsi ja mokkapalat.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
-
Minulle tämä on huomen. Heräsin vasta äsken.hatey kirjoitti:^Mikä huomen nyt on? Nythän on iltapäivä.
-
-
-

-
-
Lopeta nyt jo! Ei 15-vuotiaan kuulu koko ajan kitistä että on äitiä ikävä, kun kyseessä on vain viikon lomamatka ja sulla kaikki hyvin kotona. Alan entistä paremmin tajuta, että äitisi lähti lomalle, hän oli ihan takuulla sen tarpeessa.tuomaril kirjoitti:^Ei ole mitään rikollistauraa. Ja sitä paitsi nyt on loma. Lomalla on tarkoitus velttoilla. On ikävä äitiä...
Eikä haittaa, jos viikon verran syöt epäterveellisen aamupalan.
-
Onko se jotenkin paha ja syntinen asia jos minulla on äitiä ikävä?Citruuna kirjoitti:Lopeta nyt jo! Ei 15-vuotiaan kuulu koko ajan kitistä että on äitiä ikävä, kun kyseessä on vain viikon lomamatka ja sulla kaikki hyvin kotona. Alan entistä paremmin tajuta, että äitisi lähti lomalle, hän oli ihan takuulla sen tarpeessa.tuomaril kirjoitti:^Ei ole mitään rikollistauraa. Ja sitä paitsi nyt on loma. Lomalla on tarkoitus velttoilla. On ikävä äitiä...

-
No ei tietenkään, mutta ei sitä tarvi ääneen parkua koko ajan! Et kuitenkaan ole ihan vauva enää vaikka sua tulee välillä kutsuttua pienokaiseksi. Kato kun joku voi joutua kokemaan jotain pahempaakin kuin että vanhemmat lähtee lomalle yhdeksi viikoksi!tuomaril kirjoitti:Onko se jotenkin paha ja syntinen asia jos minulla on äitiä ikävä?Citruuna kirjoitti:Lopeta nyt jo! Ei 15-vuotiaan kuulu koko ajan kitistä että on äitiä ikävä, kun kyseessä on vain viikon lomamatka ja sulla kaikki hyvin kotona. Alan entistä paremmin tajuta, että äitisi lähti lomalle, hän oli ihan takuulla sen tarpeessa.tuomaril kirjoitti:^Ei ole mitään rikollistauraa. Ja sitä paitsi nyt on loma. Lomalla on tarkoitus velttoilla. On ikävä äitiä...
-
No, kohta ei tarvitse enää parkua. Ylihuomennahan äippä palaa takaisin. 8)Citruuna kirjoitti:No ei tietenkään, mutta ei sitä tarvi ääneen parkua koko ajan! Et kuitenkaan ole ihan vauva enää vaikka sua tulee välillä kutsuttua pienokaiseksi. Kato kun joku voi joutua kokemaan jotain pahempaakin kuin että vanhemmat lähtee lomalle yhdeksi viikoksi!
Toivottavasti pari hienoa iPhone-kuorta mukana.
-
Viesti Kirjoittaja vinda »
Miks täällä ei ole kahvinjuontihymiötä?
-
Nyt on.vinda kirjoitti:Iltapäiväkahvit. yritin tossa koodailla ja hetken tajusinkin, että mitä olin tekemässä, mut sit se meni ohi.
Miks täällä ei ole kahvinjuontihymiötä?

-
Hompun sivuvaikutusta... tavallista nopeampaa tällä kertaa.vinda kirjoitti:Iltapäiväkahvit. yritin tossa koodailla ja hetken tajusinkin, että mitä olin tekemässä, mut sit se meni ohi.
-
Viesti Kirjoittaja vinda »
-
Kyllä sinun täytyy tottua olemaan ilman äitiä. Kohta olet kuitenkin ensimmäisen kerran nuorisovankilassa, etkä näe äitiä pitkään aikaan!tuomaril kirjoitti: On ikävä äitiä...
-
Semmosta sattuu mutta harvanlaisesti.Citruuna kirjoitti:Hompun sivuvaikutusta... tavallista nopeampaa tällä kertaa.vinda kirjoitti:Iltapäiväkahvit. yritin tossa koodailla ja hetken tajusinkin, että mitä olin tekemässä, mut sit se meni ohi.
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka