Heh, täällä missä minä asun, lumi pysyy valkoisenaThoth kirjoitti:Vielä senkin jälkeen, kun aamun ensimmäiset koirat käyvät kusemassa sen täyteen keltaisia läiskiä?TR8 kirjoitti:Ei lumessa mitää vikaa ole. Ainakaan omasta mielestäni, ihmisillähän on eri mielipiteitä (yllättäen). Itse koen lumen kauniina ja puhtaana, melkein neitseellisenä. ...Citruuna kirjoitti:Silmistä valuva suolainen vesi kirvelee silmiä, ja taivaalta tulee valkoista p**kaa
Vuodatustopic 2
-
TR8
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja TR8 »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pahoittelen veteen molkskahtanutta mielikuvitustani, uin pois airojen tieltä, ja lupaan olla koskaan enää kommentoimatta ainoatakaan sanaa kirkkoveneistä, olipa ne piirretty mihin tahansa. 8)jjpeltola kirjoitti: Jaa että kirkkoveneellä soutelu on alle 16-vuotiailta kielletty. Entäs pariairokaksikko? Perämiehetön kaksikko? Yksinsoutu? Tai edes soutulaite?Vai onko vaan torstain ja lauantain välinen yö lapsilta kielletty?
Jos tietää kysymyksen, tietää jo puolet. -Herbert Boyer-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Sen siitä saa kun alvariinsa vaihtelee avatartaan...Kain kirjoitti:Siis tä?amanita kirjoitti: Moderaattorin ominaisuudessa mustutan, että Kain on hyvin nuori, ja aihe on K-16. 8)
EDIT: Eiku....nyt sekoitin Kainin tuomariliin....sorry!![]()
No mutku ne puhuu koko ajan ja yhteen ääneen...![]()
Onhan meillä eri avat sentään.
Kyllä minut pitäisi erottaa tuomarilista.
Minä en sentään puhu Volvoista, 4S:stä ja alkoholimuttumuudesta.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Laittoivat oven kiinni naaman edestä.
Ei mulla mitään nelipyöräistä haipaketta ole avana.arisel kirjoitti: Sen siitä saa kun alvariinsa vaihtelee avatartaan...
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kain
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Teki mieli juusto/makkara leipää. Ei on juustoa, ei on makkaraa. On leipää. Kukaan ei on tuonut minulle makkaraa ja juustoa, typerää. Laitoin sitten mansikkahilloa leivälle. Ihan tarpeeksi sama.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Juusto hillolla on kyllä hyvää! Ei siinä leipää välttämättä tarvitakaan; toki leipäjuusto on hyvä vaihtoehto!hatey kirjoitti:Merdé!![]()
Teki mieli juusto/makkara leipää. Ei on juustoa, ei on makkaraa. On leipää. Kukaan ei on tuonut minulle makkaraa ja juustoa, typerää. Laitoin sitten mansikkahilloa leivälle. Ihan tarpeeksi sama.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
hatey
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jee! Kevät! Pääsee ajamaan skoballa! 8)Citruuna kirjoitti:Kaunis sumuaamu on muuttunut inhottavan tuuliseksi ja lumisateiseksi, maisematauluni on harmaa ja väritön, lumi lentää tuulen mukana eikä näkyvyyttä juuri ole tuonne joen toiselle puolelle. Mutta siinäpä sadat! Kevät on kuitenkin jo tulossa, siis melkein jo täällä! Vaikka lunta tulee lisää, niin aurinko sulattaa jo lumia, huomasin sen eilen ihan selvästi. Loppu tästä onkin hehkutusta, auringon ja mun hehkutusta, kevät tulee, ihanaa!!! Elämä palaa!
![]()
![]()
!
-
ChrisuN
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
-
Citruuna
Kevättä se vaan onChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
220212_1508.png
-
tuomaril
Ei tämä ole kevättä. Valkoista töhnää sataa taivaan täydeltä täällä Tuomarilassakin.Citruuna kirjoitti:Kevättä se vaan onChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
220212_1508.pngTalven viimeiset taistelut alkaa olla jo takana, vähän yli 2 kk kuluttua on vappu! Töissäkin muut ihmetteli, kun hymyilin leveästi vaikka sataa lunta, mutta kun mulla on nyt jo ihan kevätolo
-
Citruuna
Sinun on opittava ajattelemaan positiivisesti. Ota oppia minusta! Nauti, ole hyväntuulinen, be happy >tuomaril kirjoitti:Ei tämä ole kevättä. Valkoista töhnää sataa taivaan täydeltä täällä Tuomarilassakin.Citruuna kirjoitti:Kevättä se vaan onChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
220212_1508.pngTalven viimeiset taistelut alkaa olla jo takana, vähän yli 2 kk kuluttua on vappu! Töissäkin muut ihmetteli, kun hymyilin leveästi vaikka sataa lunta, mutta kun mulla on nyt jo ihan kevätolo
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
tuomaril
Et sinä ole yleensä hyvän tuulinen.Citruuna kirjoitti: Sinun on opittava ajattelemaan positiivisesti. Ota oppia minusta! Nauti, ole hyväntuulinen, be happy >
-
ChrisuN
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
-
Kain
Paitsi Hatey.
-
hatey
Lumi on kivaa!ChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
220212_1508.png
-
hatey
Hakeudu hoitoon. Jos hymyilet koko ajan kuten tuo avattaresi, niin se on jo luonnotonta.Citruuna kirjoitti:Kevättä se vaan onChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
-
Citruuna
Haha onko tuo raudanluja taistelukatse sinusta liian hymyilevä? Nii no sinun kiukkuhapanilmeeseen verrattuna tietenkin mikä tahansa on iloinen hymy.hatey kirjoitti:Hakeudu hoitoon. Jos hymyilet koko ajan kuten tuo avattaresi, niin se on jo luonnotonta.Citruuna kirjoitti:Kevättä se vaan onChrisuN kirjoitti:Arghhhh....lisää valkoista sontaa, taivan täydeltä..... ei jaksa.........
-
hatey
Minun ilmeessä ei ole mitn vikaa. Itse olet hapattunut.
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
jomppeli
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Peitsamo kirjoitti:On se kerpele kun ei tahdo uni tulla. Aamuviikoilla pyöritään ja heräillään, mutta välittömästi kun tulee viikonloppu tai iltaviikko niin nukutaan kuin pikkusika. Tätä oikeastaan ollut vasta tämän vuoden puolella?
Eikös se ole ihan normaalia että kun ei ole mitään menoa seuraavana päivänä niin sitä nukahtaa helposti ja herää virkeänä. Itsellä ainaskin moinen että jos on jotakin menoa seuraavana päivänä (ei tarvi mitään ressaavaa olla) niin en saa unta ja sit jos on täysin menovapaa päivä niin uni tulee itsestään vaikka sitä ei haluaiskaan.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka