Hatey joskus puhuu noin.Citruuna kirjoitti: Missä olen nähnyt nuo lauseet...? Tuntuu tutulta mutta en saa ny millään mieleeni...

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hatey joskus puhuu noin.Citruuna kirjoitti: Missä olen nähnyt nuo lauseet...? Tuntuu tutulta mutta en saa ny millään mieleeni...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Puhu vaan omasta puolestasi kiukkupussi. Yritä nyt vihdoin takoa se sinne kiukkuiseen pieneen plontipäähäsi että olen rauhallinen ja hyväntuulinen. 8)hatey kirjoitti: Sitruuna on kyllä tahattoman hassu, kun hyppii sillä pehmustinmatollaan ja vispaa käsiään.
Onko hatey äitisi?tuomaril kirjoitti:Hatey joskus puhuu noin.Citruuna kirjoitti: Missä olen nähnyt nuo lauseet...? Tuntuu tutulta mutta en saa ny millään mieleeni...
Ai että onko harmaahyljemursu äitini? No ei todellakaan!Citruuna kirjoitti:Onko hatey äitisi?tuomaril kirjoitti:Hatey joskus puhuu noin.Citruuna kirjoitti: Missä olen nähnyt nuo lauseet...? Tuntuu tutulta mutta en saa ny millään mieleeni...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eli haluat olla mukava? Äskenhän sanoit juuri että ET halua olla mukava.Citruuna kirjoitti:Puhu vaan omasta puolestasi kiukkupussi. Yritä nyt vihdoin takoa se sinne kiukkuiseen pieneen plontipäähäsi että olen rauhallinen ja hyväntuulinen. 8)hatey kirjoitti: Sitruuna on kyllä tahattoman hassu, kun hyppii sillä pehmustinmatollaan ja vispaa käsiään.
Älä nyt yritä raivostuttaa muatuomaril kirjoitti:Eli haluat olla mukava? Äskenhän sanoit juuri että ET halua olla mukava.Citruuna kirjoitti:Puhu vaan omasta puolestasi kiukkupussi. Yritä nyt vihdoin takoa se sinne kiukkuiseen pieneen plontipäähäsi että olen rauhallinen ja hyväntuulinen. 8)hatey kirjoitti: Sitruuna on kyllä tahattoman hassu, kun hyppii sillä pehmustinmatollaan ja vispaa käsiään.
Noin helposti se Cittis sitten raivostuukin. Söpöä. Muista pehmustinmatto.Citruuna kirjoitti:Älä nyt yritä raivostuttaa muatuomaril kirjoitti:Eli haluat olla mukava? Äskenhän sanoit juuri että ET halua olla mukava.Citruuna kirjoitti:Puhu vaan omasta puolestasi kiukkupussi. Yritä nyt vihdoin takoa se sinne kiukkuiseen pieneen plontipäähäsi että olen rauhallinen ja hyväntuulinen. 8)hatey kirjoitti: Sitruuna on kyllä tahattoman hassu, kun hyppii sillä pehmustinmatollaan ja vispaa käsiään., ja lasten kuuluu jo olla nukkumassa
Viesti Kirjoittaja Kain »
Eikun mää.Citruuna kirjoitti:Mää itte!
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Mulle taas RC4Hieno kirjoitti:Kainin allekirjoituksesta tulee mieleen vaan 4chan..
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Onhan se sanottu ihan suoraan tuossa!Erño kirjoitti:jonkun positiivisuuskultin jäsen
amanita kirjoitti:fiMUG ry:n jäsen
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »