Ei johdu siitä. Se johtuu siitä että minussa on Pakistanilaisia geenejä.KunkkuJ kirjoitti:Tai ehkä käyt liian harvoin suihkussa...tuomaril kirjoitti:Minäpäs olenkin ihan luonnostani vähän ruskea ihoinen. 8)
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kohtullinen aurinko tietenkin, hölmö! En kai minä nyt mikään grillimakkara ole! Enkä edes jaksa lojua auringossa. Mutta se aurinko minkä saan ihan liikkumalla ja oleskelemalla ulkona on ihanaa, sitä ilman en voi elääKunkkuJ kirjoitti:Ja onhan se ihanan terveellistä. Onhan?Citruuna kirjoitti: MInä kyllä mieluummin rusketun luonnollisesti ihanassa lämpimässä auringossa kuin piirtelen sinisiä suonia valkoisiin käsivarsiini. Sehän ei ole ollenkaan koomista...Aurinko = elämä
-
Hyvä että en ollut nyt kahvillaKunkkuJ kirjoitti:Tai ehkä käyt liian harvoin suihkussa...tuomaril kirjoitti:Minäpäs olenkin ihan luonnostani vähän ruskea ihoinen. 8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Mulla nyt ei ole tarvetta esittää että kuulun aatelistoon eikä mun tarvi tehdä mittäähatey kirjoitti:^ Aurinko = Palanut punainen iho, joka näyttää kurttuiselta grillimakkaralta, jota täplittää melanoomat.
Vaalea iho, jossa kuultavat verisuonet = Luonnollista (vaaleaihoiselle).
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jollain se menee just toisin päin. Jos haluaa elää, on syytä pysytellä poissa sieltä auringosta.Citruuna kirjoitti: Mutta se aurinko minkä saan ihan liikkumalla ja oleskelemalla ulkona on ihanaa, sitä ilman en voi elää

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä taas vältän kesällä ulkona olemista, sisällä hämärässä ja viileässä on mukavampaa. Jos on pakko olla ulkona niin kuljen varjossa ja oleilen varjossa, auringonpaisteessa en suostu olemaan. Lisäksi pukeudun niin, että suojaan itseäni tuolta taivaalla hehkuvalta melanoomalta. Varjossa on lisäksi viileämpää, ei tule niin hiki.Citruuna kirjoitti:Kohtullinen aurinko tietenkin, hölmö! En kai minä nyt mikään grillimakkara ole! Enkä edes jaksa lojua auringossa. Mutta se aurinko minkä saan ihan liikkumalla ja oleskelemalla ulkona on ihanaa, sitä ilman en voi elääKunkkuJ kirjoitti:Ja onhan se ihanan terveellistä. Onhan?Citruuna kirjoitti: MInä kyllä mieluummin rusketun luonnollisesti ihanassa lämpimässä auringossa kuin piirtelen sinisiä suonia valkoisiin käsivarsiini. Sehän ei ole ollenkaan koomista...Aurinko = elämä
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
ja muista ne siniset juomuthatey kirjoitti:Minä taas vältän kesällä ulkona olemista, sisällä hämärässä ja viileässä on mukavampaa. Jos on pakko olla ulkona niin kuljen varjossa ja oleilen varjossa, auringonpaisteessa en suostu olemaan. Lisäksi pukeudun niin, että suojaan itseäni tuolta taivaalla hehkuvalta melanoomalta. Varjossa on lisäksi viileämpää, ei tule niin hiki.Citruuna kirjoitti:Kohtullinen aurinko tietenkin, hölmö! En kai minä nyt mikään grillimakkara ole! Enkä edes jaksa lojua auringossa. Mutta se aurinko minkä saan ihan liikkumalla ja oleskelemalla ulkona on ihanaa, sitä ilman en voi elääKunkkuJ kirjoitti:Ja onhan se ihanan terveellistä. Onhan?Citruuna kirjoitti: MInä kyllä mieluummin rusketun luonnollisesti ihanassa lämpimässä auringossa kuin piirtelen sinisiä suonia valkoisiin käsivarsiini. Sehän ei ole ollenkaan koomista...Aurinko = elämä

-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Ne on verisuonia.Citruuna kirjoitti: ja muista ne siniset juomut

-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mee myymään niitä johonkin ruokakauppaanThoth kirjoitti:Minulle on kertynyt niin paljon muovipusseja, että keittiön kaappi ei mene enää kunnolla kiinni. Niitä on siis puolikas iso keittiönkaappi pullollaan. Mitäköhän niillä voisi tehdä? Harmi kun muovipusseille ei ole palautuspalvelua. Pitäisiköhön vain heittää suurin osa niistä roskiin? Tai sitten antaa pultsareille lahjaksi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Minä laitan niihin roskia ja vien ulos roskalaatikkoon.Thoth kirjoitti:Minulle on kertynyt niin paljon muovipusseja, että keittiön kaappi ei mene enää kunnolla kiinni. Niitä on siis puolikas iso keittiönkaappi pullollaan. Mitäköhän niillä voisi tehdä? Harmi kun muovipusseille ei ole palautuspalvelua. Pitäisiköhön vain heittää suurin osa niistä roskiin? Tai sitten antaa pultsareille lahjaksi.
-
Kiertele kaikki lähiseudun kaupat ja selvitä, velottavatko asiakkailta jotakin muovikasseista. Myy pussisi kaupan ovella puolella uuden hinnasta. Rikastu luonnon säästämisellä!Thoth kirjoitti: Mitäköhän niillä voisi tehdä?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kuvailit juuri kesäminut.hatey kirjoitti:...
Minä taas vältän kesällä ulkona olemista, sisällä hämärässä ja viileässä on mukavampaa. Jos on pakko olla ulkona niin kuljen varjossa ja oleilen varjossa, auringonpaisteessa en suostu olemaan. Lisäksi pukeudun niin, että suojaan itseäni tuolta taivaalla hehkuvalta melanoomalta. Varjossa on lisäksi viileämpää, ei tule niin hiki.

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Roskapussina meilläkin niitä käytetään terminaalivaiheessa.hatey kirjoitti:Minä laitan niihin roskia ja vien ulos roskalaatikkoon.Thoth kirjoitti:Minulle on kertynyt niin paljon muovipusseja, että keittiön kaappi ei mene enää kunnolla kiinni. Niitä on siis puolikas iso keittiönkaappi pullollaan. Mitäköhän niillä voisi tehdä? Harmi kun muovipusseille ei ole palautuspalvelua. Pitäisiköhön vain heittää suurin osa niistä roskiin? Tai sitten antaa pultsareille lahjaksi.
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Niin minäkin teen, mutta ilmeisesti tuon kotiin enemmän muovikasseja kuin kulutan niitä roskapusseina. Varmaan joka päivä tulee uusi muovikassi.hatey kirjoitti:Minä laitan niihin roskia ja vien ulos roskalaatikkoon.Thoth kirjoitti:Minulle on kertynyt niin paljon muovipusseja, että keittiön kaappi ei mene enää kunnolla kiinni. Niitä on siis puolikas iso keittiönkaappi pullollaan. Mitäköhän niillä voisi tehdä? Harmi kun muovipusseille ei ole palautuspalvelua. Pitäisiköhön vain heittää suurin osa niistä roskiin? Tai sitten antaa pultsareille lahjaksi.
Nyt on sitten jätesäkki pullollaan muovipusseja, meinaan heittää ne roskalaatikkoon. Kaappiin jäi varmaan 1/3 jäljelle.
Saan tästä asiasta varmasti palkinnon Greenpeacelta. Ajattelin joka tapauksessa hakea Stockalta sellaisen kankaisen kassin ja kuljettaa sitä repussa.
-
Mullon aina laukussa mukana kangaskassi tai pari, en haluu liikaa niitä muovikasseja meille. Ja sitä paitsi näin myös säästän ihan kauhiasti, varmaan ihan halvan punkkupullon verran vuodessaThoth kirjoitti: Ajattelin joka tapauksessa hakea Stockalta sellaisen kankaisen kassin ja kuljettaa sitä repussa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Kieltämättä nuo tursuilevat muovikassit ovat raivostuttavia, yritin kerran taitella ja laskostella niitä, mutta ei siitä tullut kuin huono mieli. Liika monimutkaista. Yritän välttää niiden hankkimista. Paperikassit ja biohajoavat kassit ovat painajaisia ja suuri huijaus. Kerran sellainen biohajoava kassi päätti biohajota, ennenkuin kerkisin kaupasta autoon ja ostokset levisivät keskelle kaupan parkkipaikkaa.
-
Viesti Kirjoittaja Pekonius »
Ei muovipusseja tartte kerätä kaappiin, ne voi kierrättää. Ainakin meillä täällä sivistyneessä osassa maata on kierrätyspaikassa oma säiliö muovikasseille ja -pusseille. Onhan esim Pirkka-muovikassit (ne harmaat) tehty pääosin kierrätetystä muovista.Thoth kirjoitti:Minulle on kertynyt niin paljon muovipusseja, että keittiön kaappi ei mene enää kunnolla kiinni. Niitä on siis puolikas iso keittiönkaappi pullollaan. Mitäköhän niillä voisi tehdä? Harmi kun muovipusseille ei ole palautuspalvelua. Pitäisiköhön vain heittää suurin osa niistä roskiin? Tai sitten antaa pultsareille lahjaksi.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minulle on kulkeutut niitä aika monta erilaisilla logoilla varustettuina. Usein törmää sellaiseen ongelmaan niiden kanssa, että kauppakassikäytössä niiden kahvat ovat liian pitkät ja kassi ommeltu kasaan kahdesta suorakaiteen muotoisesta palasesta, ilman erillistä pohjaa, joka tekisi kassin levämmäksi ja sinne mahtuisi muutakin, kuin riisi kopiokonepaperia.redhat kirjoitti:Minä tykkään kangaskasseista. Oikeastaan voisi sanoa että keräilen kangaskasseja.
Stocmannilla myytiin sellaisia kauppakassiksi suunniteltuja leveämpiä siinä ruokaosaston kassoilla, ne ovat muuten hyviä, mutta ovat sellaista kovaa ja tukevaa kangasta, joka ei taas taitu riittävän pieneen tilaan. No, maailma ei ole täydellinen...
-
-
Citruuna kirjoitti:Kangaskassi on tosi helppo tehdä itse!

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Voisin kuvitella valmistuksen menevän näin:KunkkuJ kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Kangaskassi on tosi helppo tehdä itse!No ei varmasti ole...
1. Ota kangas
2. Ota kassi
3. Yhdistä ne
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka