Siis pitäisikö siirtyä markkinatalouteen (vapaakauppaan), purkaa tulonjakojärjestelmä (verot) ja sallia vapaa pääsy markkinoille (rajat pois)? Siis kohti täydellisiä markkinoita? Mitä se bensa sitten maksaisi ja minnehän varallisuus keskittyisi? Muuntaisin omaisuuteni välittömästi säilykkeiksi ja kalashnikoveiksi.IIIMacci kirjoitti:^ Tuskin esim. yksityishenkilöiden "omaan" käyttöön tullin poistaminen nyt vaikuttaisi suuremmin minkään maanviljelijän elämään. Tullin kokonaan poistamisessa toki on omat kantansa mutta pidemmällä aikavälillä kelattuna nämä ylihintaiset maat pitäis katsoa peiliin ja lopettaa ainainen rahastaminen ja hintojen ylöspumppaaminen. Joku bensakin rupee olee semmosissa hinnoissa että jo EUn sisällä Suomalaisten on vaikea kilpailla kun kulut ovat mitä ovat. Pitää sit vastaavasti kunkin rahastaa omasta työstään jatkuvasti enemmän jotta sitä ylihintaista leipää ja meetfurstia, joka on kuljetettu ylihintaisella polttoaineella kauppaan, on varaa hankkia perheensä pyötään.
No menee vähän OTksi mutta joo jokainen voi miettiä mistä seuraavan Mac Book Airin ostaa, ja maksaako tullit vai ei. Ei kuulu mulle.
Itse Airista että VGA liitintä olen jäänyt kaipaamaan vaikka se ei sopisikaan koneen ulkonäköön. Valitettavasti se vaan on vielä hyvinkin vahva standardi. Ainakin adapteri saisi olla pienempi ja mDP-VGA liitäntä toimintavarmempi (ei toimi kaikkien videotykkien kanssa). Muuten aikalailla täydellinen paketti tuo 13" Air minun käyttöön nyt kun 10.7.3 on korjannut lastentaudit. Ainoaksi tietokoneeksi en suosittelisi ellei osta Applen näyttöä telakaksi.