Send unlimited iMessages to any Mac, iPad, iPhone, or iPod touch.
Start an iMessage conversation on your Mac and continue it on your iPad, iPhone, or iPod touch.
Send photos, videos, attachments, contacts, locations, and more.
Launch a FaceTime video call and bring the conversation face-to-face.
Messages supports iMessage, AIM, Yahoo!, Google Talk, and Jabber accounts.
Monikos on jo kokeillut? Vaatii alleen 10.7.3.
Itse tuli eilen asenneltua tämä softa ja kiltistihän se upposi. Hyvin menee viestit perille puhelimeenkin pelkän numeron avulla. Toki pitää tietää, että Apple ID:ssä tämäkin tieto on vastapuolella. Lisäksi tukee Bonjour viestittelyä ja Google Talkia. Hyvin toimivalta kokonaisuudelta vaikuttaa. Eiköhän myöhemmin tule vielä MSN tuki.
Viimeksi muokannut Tege, 17.2.2012 klo 8.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aika hanurista Applen nykyinen tyyli varata uusimmat ominaisuudet ja softat vain uusimpien laitteiden ja käyttisten iloksi. Ymmärtäisihän tuon jos olisi joku tekninen este, mutta muuten haiskahtaa rahastukselta. Mites se nyt menikään.."tärkeintä ei ole raha, vaan hyvät tuotteet".
No varmaan suurin osa päivittää tuohon Puumaan, mutta silti...
Commodore 64, 64 kB, 1541 disk drive, 1530 (C2N) datassette
Ericsson Dialog 4224
Onko mahdollista saada synkronoitu nuo koneelta lähetetyt viestit puhelimen viestien kanssa onko kellään tietoa?
itse en ole ainakaan moisessa onnistunut.
pande_ kirjoitti:Onko mahdollista saada synkronoitu nuo koneelta lähetetyt viestit puhelimen viestien kanssa onko kellään tietoa?
pande_ kirjoitti:Onko mahdollista saada synkronoitu nuo koneelta lähetetyt viestit puhelimen viestien kanssa onko kellään tietoa?
Tosi näppärä softa Harmi ettei monilla kavereilla ole iMessagea käytössä, ainoastaan muutamalla. Piti myös kikkailla tuo ylläoleva temppu ennenkuin viestit synkronoituivat.
Ilmeisesti iMessagen protokollasta on aloitettu reverse-engineering -projekti, mutta saa nähdä milloin tuo on tehty valmiiksi ja milloin se integroitaisiin Adiumiin.
Kappas, asensin ja toimii (jo sivustolla mainituin rajoituksin). Erittäin kiva lisä, vaikka olenkin tottunut käyttämään Adiumia. Tykkään iChatista ja on vähän harmittanut, kun ei ole tukenut MSN:ää, joka kuitenkin itselleni on tarpeellisin/hyödyllisin. Päivittyyköhän tuo plugini itsenäisesti vai täytyykö tuolla käydä vahtimassa? Tuohan on beeta ja näemmä vähään aikaan ei ole ilmestynyt seuraavaa beetaa tai lopullista versiota.
Päivitin samalla tuohon Viestit-ohjelmaan. Plugin toimii myös siinä ja itse ohjelman kehityssuunta näyttää olevan hyvä.
kallekilponen kirjoitti:Semmoinen ärsyttävä bugi tuossa näyttäisi olevan, että lukemattomien viestien ilmaisin dock ikonissa näyttää vähän väliä ihan mitä sattuu.
Tuon lisäksi olen huomannu, että valikkorivillä oleva ilmaisin (puhekupla) ei toimi kunnolla. Esimerkiksi kun olen paikalla näyttää tuo ilmaisin siltä, että olisin poissa linjoilta. Samoin alta löytyvä valikko ei päivity vaikka oma tila muuttuisi - tosin tilaa voi muuttaa valikosta... Mutta muuten erinomainen ja kaivattu ohjelma. Olisipa vaan useammalla kaverilla iMessage...
En nyt oikein tiedä, toimiiko tämä, kuten pitäisi. Olen ymmärtänyt, että jos kirjoitan vaikka iPhonella (tai iPadilla) viestin, pitäisi tuon viestiketjun synkronoitua tuonne Messages -ohjelmaan, ja voin jatkaa keskustelua sieltä käsin. Vai eikö ? Ei ainakaan minulla liiku viestit suuntaan, eikä toiseen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:En nyt oikein tiedä, toimiiko tämä, kuten pitäisi. Olen ymmärtänyt, että jos kirjoitan vaikka iPhonella (tai iPadilla) viestin, pitäisi tuon viestiketjun synkronoitua tuonne Messages -ohjelmaan, ja voin jatkaa keskustelua sieltä käsin. Vai eikö ? Ei ainakaan minulla liiku viestit suuntaan, eikä toiseen.
Tuolla ylempänä asiasta on keskustelua ja linkki miten saa toimimaan..
arttula kirjoitti:En nyt oikein tiedä, toimiiko tämä, kuten pitäisi. Olen ymmärtänyt, että jos kirjoitan vaikka iPhonella (tai iPadilla) viestin, pitäisi tuon viestiketjun synkronoitua tuonne Messages -ohjelmaan, ja voin jatkaa keskustelua sieltä käsin. Vai eikö ? Ei ainakaan minulla liiku viestit suuntaan, eikä toiseen.
Tuolla ylempänä asiasta on keskustelua ja linkki miten saa toimimaan..
Kyl joo... Unohdin tuossa aiemmin mainita, että tuo toimi ensin alkuun. Nyt ei enää viestit päivity koneelle tai toisin päin.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Jos minulla on Messages Beta Macilla, joka on nukkumassa, ja samaan aikaan lähetän tai vastaanotan viestejä iPhonella, niin saanko niitä mitenkään näkyvyyn Macin Messagesiin? Lisäksi minulle ei ollut kyseisen henkilön kanssa keskustelua "avoinna". Silloin, jos Mac on päällä ja myös keskustelu on auki, niin puhelimella lähetetyt viestit ilmestyvät myös Macille.