Huomaa heti, ettei varmaan ole millään Canonilla kuvattu.KunkkuJ kirjoitti:No ei se kyllä mikään piru ole. Lähempänä enkeliä, sanoisin.Tauvo kirjoitti:Katos pirua.arttu8 kirjoitti:Sininen ja valkoinen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Huomaa heti, ettei varmaan ole millään Canonilla kuvattu.KunkkuJ kirjoitti:No ei se kyllä mikään piru ole. Lähempänä enkeliä, sanoisin.Tauvo kirjoitti:Katos pirua.arttu8 kirjoitti:Sininen ja valkoinen.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tiedä kamerasta, mutta ainakin kuvaajalla on ollut varaa ostaa kunnollinen kortinlukija, kun kuva on noin ehjä.Tauvo kirjoitti:Huomaa heti, ettei varmaan ole millään Canonilla kuvattu.![]()
Viesti Kirjoittaja arttu8 »
Mukavaa jos miellyttävät.arisel kirjoitti:arttu8: kiitokset loistavista kuvista!
Mitä objektiivia käytit lintukuvissa?
Canonilla, tottakai.Tauvo kirjoitti:Huomaa heti, ettei varmaan ole millään Canonilla kuvattu.KunkkuJ kirjoitti:No ei se kyllä mikään piru ole. Lähempänä enkeliä, sanoisin.Tauvo kirjoitti:Katos pirua.arttu8 kirjoitti:Sininen ja valkoinen.![]()
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eikös tuossa jälkimmäisessä olisi parempi valovoima lähes samalla maksimipolttovälillä? Vai eikö se ole samaa merkkiä kuin runko?arttu8 kirjoitti:Mukavaa jos miellyttävät.arisel kirjoitti:arttu8: kiitokset loistavista kuvista!
Nämä kaksi lintukuvaa on otettu Sigma 150mm F2.8 EX DG HSM APO MACRO kakkulalla jossa 1.4 jatke.
http://www.objektiivi.info/objektiivi_i ... +macro/258
Tykkään tuosta kakkulasta joka päivä aina enemmän ja enemmän. 70-200 2.8 on jäänyt valitettavan vähälle käytölle.
Olishan siinä. Eipä se valovoima onneksi kaikkea ratkaise. Olen ihastunut tuohon kiinteäpolttoväliseen, koska silloin pitää miettiä tarkemmin kuvan sommittelua, omaa sijoittumista jne. Eikä mene aikaa hukkaan zuumaillessaarisel kirjoitti:Eikös tuossa jälkimmäisessä olisi parempi valovoima lähes samalla maksimipolttovälillä? Vai eikö se ole samaa merkkiä kuin runko?arttu8 kirjoitti:Mukavaa jos miellyttävät.arisel kirjoitti:arttu8: kiitokset loistavista kuvista!
Nämä kaksi lintukuvaa on otettu Sigma 150mm F2.8 EX DG HSM APO MACRO kakkulalla jossa 1.4 jatke.
http://www.objektiivi.info/objektiivi_i ... +macro/258
Tykkään tuosta kakkulasta joka päivä aina enemmän ja enemmän. 70-200 2.8 on jäänyt valitettavan vähälle käytölle.
Miksi ihmeessä oli Nikoni? Canonilla mennään ja hyvin mennäänkin.Tauvo kirjoitti:^ Sinäkin...![]()
Mistähän olen saanut päähäni, että sulla on Nikon?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei ole oikeaa etäisyyttä...arisel kirjoitti:Millä ilveellä saat linnun lentämään juuri oikealta etäisyydeltä ohi!?![]()
No tietysti kun laitetaan näytille vain parhaat otokset - mutta mulla on pakko olla zoomi, koska kuvattavat harvoin suostuvat noin hyvään yhteistyöhön.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Toi ylin on kyllä hyvä kuva. Ihme jos et saa myytyä jonnekin! Se on niinko just semmonen kun se on sillon kun se on tommonen! Aukeaman kuva johonkin autolehteen tms. younameit..Tauvo kirjoitti:Kun istuu kolme tuntia autossa ja varustettu sellaisella luonteella, ettei pysty olemaan paikallaan, alkaa räpsimään suttua likaisen tuulilasin läpi foorumilaisten kiusaksi . Anteeksi.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja vinda »
Ei, ne ei edes näytä niit kuvia. Ja mun mielestä mulle pitäis maksaa, jos musta otetaan kuva eikä päinvastoin. Mut kyllähän te poliisit tiedätte, ei ne tajua vaikka kuin asian niille vääntäis...Citruuna kirjoitti:^ Siirtyykö edes kuvat laskun maksajalle?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Nytkö olet sitten taas poikamies?Tauvo kirjoitti:Noista poliisijutuista tuli mieleen, että ennen nukkumaan menemistä piti käydä tyrmässä viemässä vaimolle kupillinen vettä ja pala homeista leipää. Oli päässyt pakenemaan. Täytyy varmaan mennä vielä jahtaamaan sitä.
Parasta hompussa on se, että voi muokata toistenkin tekstiäTauvo kirjoitti:^ Heh. Muutit tekstiä perskele. Tekijänoikeusrikos, vähintään...
Viesti Kirjoittaja Carde »
Höhöhö... Sää sanoit elin.Carde kirjoitti:elinkaarensa päässä tässä talossa. No sekin on elänyt kovan elämän mun povitaskussa....
Viesti Kirjoittaja Carde »
Noin ne nikoni ja samsunmiehet tarttuun sanojen etuosiin, senhän kyllä ymmärtää kun ei ne saa tuolla varustuksella edes kalaa. 8)Tauvo kirjoitti:Höhöhö... Sää sanoit elin.Carde kirjoitti:elinkaarensa päässä tässä talossa. No sekin on elänyt kovan elämän mun povitaskussa....
Äh, älä välitä tuosta tauvosta. Se on nyt vaan pahalla päällä, kun emäntä pääsi karkuun sieltä häkistä.Carde kirjoitti:Noin ne nikoni ja samsunmiehet tarttuun sanojen etuosiin, senhän kyllä ymmärtää kun ei ne saa tuolla varustuksella edes kalaa. 8)