En saa poistettua vanhoja podcasteja? [Ratkaistu]
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
En saa poistettua vanhoja podcasteja? [Ratkaistu]
Viesti Kirjoittaja Josu »
Mun Iphone 3 gs:ssä oli 6 podcastia kun päivitin ohjelmistoversioon 5.0. Nyt en saa poistettua niitä ollenkaan. Jos lataan uuden ja kuuntelen sen kokonaan, ja sen jälkeen synkronoin, niin se poistuu niin kuin aina ennen. Mutta nämä vanhat ei edes näy itunesissa. Ne on vähän niin kuin haamuna siellä. Pystyn kyllä kuuntelemaan ne jos haluan. Mitä tehdä?
Viimeksi muokannut amanita, 25.2.2012 klo 10.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikko päivitetty
Syy: Otsikko päivitetty
-
Re: En saa poistettua vanhoja podcasteja?
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Hmm...ovatko videopdodeja vai pelkkiä äänipodeja.Josu kirjoitti:Mun Iphone 3 gs:ssä oli 6 podcastia kun päivitin ohjelmistoversioon 5.0. Nyt en saa poistettua niitä ollenkaan. Jos lataan uuden ja kuuntelen sen kokonaan, ja sen jälkeen synkronoin, niin se poistuu niin kuin aina ennen. Mutta nämä vanhat ei edes näy itunesissa. Ne on vähän niin kuin haamuna siellä. Pystyn kyllä kuuntelemaan ne jos haluan. Mitä tehdä?
Ainakin omassa iP4 iOS5 pystyn suoraan iOS kohdasta videot ja sitten valitsen sen podin mitä haluan "katsoa" ja samalla tavalla kuin esim, s-postin poistaminen, tulee "delete" nappi punaisella ja painallus niin on podi poissa luurista.
Minulla ei ole pelkkiä äänipodeja niin en nyt tähän hätään päässyt kokeilamaan toimiiko samalla tavalla.
Kokeile poistaa luurista ja senjälkeen synkata uudestaan.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
-
Nämä on juuri ääni podcasteja Radio rockilta. Esim itunesin kautta ei pysty poistamaan kun se ei näe niitä.
-
Doih, katsotaan kuinka käy, lataan nyt iTunesista Korporaatio 04.11 äänipodcastia.Josu kirjoitti:Nämä on juuri ääni podcasteja Radio rockilta. Esim itunesin kautta ei pysty poistamaan kun se ei näe niitä.
Ainakin "downloads" kohdassa pystyy poistamaan ihan samalla tavalla kuin poistaisi s-postin eli paina podcastia ja vie sormea vasemmalle niin tulee "delete" nappi näkyviin, eli siinä toimii samalla tavalla kuin videotpodcastit.
Jaa, nyt ei sitten anna lataa tuota 04.11 korporaatio aamulla podia. Mutta sanoisin että mene musiikkosoittimeen ja valitse muut kohta siinä alaoikealla, avautuu "podcastruutu" ja siitä kohtaa kokeile poistamista.
Edit, niin ja kokeile ladata suoraan iLuuriin iTunesis appsita joku radio rockin podcast ja sitten poista se luurista ei tietokoneen iTunesin kautta.
Viimeksi muokannut ChrisuN, 8.11.2011 klo 8.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook 13” / Mac Mini / iPad mini / iP6 / Pebble Black + muuta OSX ja iOS sälää
-
Mulla edelleenkin näkyy puhelimessa yksi "haamu" podcasti mitä itunes ei nää. Miten saan poistettua sen puhelimestani? Sitten minulla on toinen podcast mikä näkyy Itunesissa mutta kun poistan sen niin varmuuskopiointi tuo sen aina takaisin. Miten saan sen pois???
-
Hmmm.... tuo on kyllä hassu tilanneJosu kirjoitti:Mulla edelleenkin näkyy puhelimessa yksi "haamu" podcasti mitä itunes ei nää. Miten saan poistettua sen puhelimestani? Sitten minulla on toinen podcast mikä näkyy Itunesissa mutta kun poistan sen niin varmuuskopiointi tuo sen aina takaisin. Miten saan sen pois???
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kokeile "buutata" iLuuri (Hard reset) saattaisi auttaa tuohon "haamu pd"
Se toinen joka näkyy iTunesissa, niin poistatko iTunesista vai puhelimesta?
Jos poistat iTunesista ja senjälkeen otat puhelimesta varmuuskopion niin silloin
varmuuskopiossa on se puhelimesta oleva pd tulee takaisin.
Jos taas poistat sen pd iTunesista ja synkronoit suoraan niin silloin sen pitäisi
poistua luuristakin. Huom pitäisi....
-
Hard resettii olen kokeillut monta kertaa ja ei toimi. Tota toista olen kokeillut ja ei toimi. Tämä on kyllä mielenkiintoinen ongelma....hyviä yrityksiä otetaan vastaan!
-
Jepp, tuo on kyllä todella mielenkiintoista. Harmi että en pysty replikoimaan tuota ongelmaa kun minun iLuurissa nuo tule eja menee niinkuin pitääkinJosu kirjoitti:Hard resettii olen kokeillut monta kertaa ja ei toimi. Tota toista olen kokeillut ja ei toimi. Tämä on kyllä mielenkiintoinen ongelma....hyviä yrityksiä otetaan vastaan!

Sorry, loppui tietämys. Mutta jos jotain tulee mieleen niin kerron.
-
ChrisuN kirjoitti:Jepp, tuo on kyllä todella mielenkiintoista. Harmi että en pysty replikoimaan tuota ongelmaa kun minun iLuurissa nuo tule eja menee niinkuin pitääkinJosu kirjoitti:Hard resettii olen kokeillut monta kertaa ja ei toimi. Tota toista olen kokeillut ja ei toimi. Tämä on kyllä mielenkiintoinen ongelma....hyviä yrityksiä otetaan vastaan!![]()
Sorry, loppui tietämys. Mutta jos jotain tulee mieleen niin kerron.
Niin ja tuota voi tietty kokeilla.
Asetukset -> Yleiset -> Käyttö -> Musiikki. <- Jos tuossa kohdassa näkyy podcasteja niin pyyhkäisy vasemmalle ko pd.n kohdalla ja delete ??
En tiedä auttaisko ??
http://osxdaily.com/2012/02/18/remove-a ... touch-ipad
Tuossa Englanninkielinen ohje.
-
Itseasiassa tolla lähti pois!!!! KIITOS ChrisuN !!!!!!!!!!!!!!!
-
Oho se toimiJosu kirjoitti:Itseasiassa tolla lähti pois!!!! KIITOS ChrisuN !!!!!!!!!!!!!!!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ole hyvä !
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka