Ehdottomasti ei kannata ainakaan nipistää Kunkun luisevaa takapuolta. Voi kynsi katketa.vinda kirjoitti:ketä kuuluu nipistää? Jotain nuorta miestä pepusta vai?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ehdottomasti ei kannata ainakaan nipistää Kunkun luisevaa takapuolta. Voi kynsi katketa.vinda kirjoitti:ketä kuuluu nipistää? Jotain nuorta miestä pepusta vai?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hah, turha viisastella siellä, olet vaan kateellinen, kun minun luonani pysyy emäntä ilman häkissä pitämistäkin.Tauvo kirjoitti: Ehdottomasti ei kannata ainakaan nipistää Kunkun luisevaa takapuolta. Voi kynsi katketa.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Se johtuu vaan siitä että se on ammatiltaan sisar hento valkoinen, ja sille vissiin maksetaan korvausta kunkun hoitamisesta.KunkkuJ kirjoitti:Hah, turha viisastella siellä, olet vaan kateellinen, kun minun luonani pysyy emäntä ilman häkissä pitämistäkin.Tauvo kirjoitti: Ehdottomasti ei kannata ainakaan nipistää Kunkun luisevaa takapuolta. Voi kynsi katketa.
Viesti Kirjoittaja vinda »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kuinka niitä voi kasvattaa?hatey kirjoitti:Kasvatin rakkaudella 53R miniporkkanoita, olen sellainen pikku ruutipeukalo.
Suunnilleen tuolla tavalla, tuosta tosin puuttuu kohdan 7 ja 8 välistä ultraäänipesu ja uunissa kuivaus, sekä kohdasta 21 loppupunnitus ja pituusmittauksen tarkistus.iDock kirjoitti:Kuinka niitä voi kasvattaa?hatey kirjoitti:Kasvatin rakkaudella 53R miniporkkanoita, olen sellainen pikku ruutipeukalo.
Mitä ihmettä?Anniel kirjoitti:Taisin rakastua... silmälasikehyksiin
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ei silmälasikehyksiin voi rakastua. Nehän ovat vain muovia ja jossain tapauksessa lisäksi lasia!Anniel kirjoitti:Taisin rakastua... silmälasikehyksiin
Viesti Kirjoittaja Kain »
Älä nipistäkkään, Kunkun luut ovat melko hauraita.Tauvo kirjoitti:Ehdottomasti ei kannata ainakaan nipistää Kunkun luisevaa takapuolta. Voi kynsi katketa.vinda kirjoitti:ketä kuuluu nipistää? Jotain nuorta miestä pepusta vai?
Miksei voisi?Citruuna kirjoitti:Ei silmälasikehyksiin voi rakastua. Nehän ovat vain muovia ja jossain tapauksessa lisäksi lasia!Anniel kirjoitti:Taisin rakastua... silmälasikehyksiin
Voi voi, jos löytää sellaiset mitkä sopii naamaan ja persoonaanCitruuna kirjoitti:Ei silmälasikehyksiin voi rakastua. Nehän ovat vain muovia ja jossain tapauksessa lisäksi lasia!Anniel kirjoitti:Taisin rakastua... silmälasikehyksiin
Onhan silmälasit, jotka ovat päässä joka ikinen päivä nyt paljon henkilökohtaisempi asia kuin auto, joka on vain liikkumisväline.Citruuna kirjoitti:Haa ja mulle on yksi ja toinen yrittänyt selittää että autoon ei voi rakastua. Totta kai Autoon voi rakastua, hyvin monet mun tuntemat ihmiset on rakastuneet autoon kuten minäkin, mutta nyt löytyi siiis vielä hullumpi![]()
. Odotas kun kerron tämän niille, jotka ei usko autoonrakastumiseen
![]()
Ei sitä muuten ylikomis... modeksi pääsisikäänCitruuna kirjoitti:Modet on jotenki outoja...![]()
Kumma juttu, minä taas vihaan silmälaseja ylitse kaiken. Ovat monasti kohdanneet seinän kiihtyvällä vauhdilla irrotessaan otteestani.Anniel kirjoitti:Onhan silmälasit, jotka ovat päässä joka ikinen päivä nyt paljon henkilökohtaisempi asia kuin auto, joka on vain liikkumisväline.Citruuna kirjoitti:Haa ja mulle on yksi ja toinen yrittänyt selittää että autoon ei voi rakastua. Totta kai Autoon voi rakastua, hyvin monet mun tuntemat ihmiset on rakastuneet autoon kuten minäkin, mutta nyt löytyi siiis vielä hullumpi![]()
. Odotas kun kerron tämän niille, jotka ei usko autoonrakastumiseen
![]()
Lisäys: Ja mieti nyt jos joutuisit ajamaan autoa, joka ei aivan olisi sinun tyyliäsi / makuusi. Ja sitten löytäisit sen mikä sopii juuri sinulle?
Riippuu rakkauden kohteesta! Ihminen > elämä menetetty. Auto > elämä saa aivan uuden merkityksen (positiivisessa mielessä). Silmälasit > et voi olla tosissasi...Kain kirjoitti:Minä taas ihmettelen ja pelkästään rakastumista?
Miten joku voi rakastua johonkin?
Sehän on ihan sama, kuin heittäisi elämänsä kankkulan kaivoon.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Täällä on paljon nuoria poikia, jotka tykkäävät siitä, että heitä vähän nipistellään: esimerkiksi iDock, iPadi ja tuomaril.vinda kirjoitti:ketä kuuluu nipistää? Jotain nuorta miestä pepusta vai?
Autohan se vasta kamalin onkin.Citruuna kirjoitti:Riippuu rakkauden kohteesta! Ihminen > elämä menetetty. Auto > elämä saa aivan uuden merkityksen (positiivisessa mielessä). Silmälasit > et voi olla tosissasi...Kain kirjoitti:Minä taas ihmettelen ja pelkästään rakastumista?
Miten joku voi rakastua johonkin?
Sehän on ihan sama, kuin heittäisi elämänsä kankkulan kaivoon.
Ja mullahan ei mitään rillejä ees ole (kiitos, silmälaseroija! )