Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Thoth »
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Pitäisi.Thoth kirjoitti: Pitäisikö tästä huolestua?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Sopiiko tästä kysyä mistä oikein on kysymys!?KunkkuJ kirjoitti:Minua on viime aikoina yritetty painostaa oppimaan naisen logiikan ymmärrystä.

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei sovi.arisel kirjoitti:Sopiiko tästä kysyä mistä oikein on kysymys!?
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikös asia ole niin, että nainen on aina oikeassa tai annat hänen ymmärtää niin. Myös se, että nainen voi muuttaa aina mielipidettä ja sinun pitää tietää se. Miehiä eu tarvitse ymmärtää kun meitä luetaan kuin avointa kirjaa. Ainakin minua lukee kuin avointa kirjaa. Olisi se hyvä oppia lukemaan naisten logiikkaa, että en karkoita sisarhentovalkoista. Naiset on suuri mysteeri ja asia on vain niin.arisel kirjoitti:Sopiiko tästä kysyä mistä oikein on kysymys!?KunkkuJ kirjoitti:Minua on viime aikoina yritetty painostaa oppimaan naisen logiikan ymmärrystä.
-
Niin, käsittääkseni asia on niin, että vaikka nainen kahdessa perättäisessä virkkeessään esittää väitteet, jotka ovat ristiriidassa keskenään, tai jopa täysin päinvastaisia, asia on vain hyväksyttävä - vaikka niistä seuraava toimintasi on täysin mahdotonta päätellä.M.P.T kirjoitti:Eikös asia ole niin, että nainen on aina oikeassa tai annat hänen ymmärtää niin. Myös se, että nainen voi muuttaa aina mielipidettä ja sinun pitää tietää se. Miehiä eu tarvitse ymmärtää kun meitä luetaan kuin avointa kirjaa. Ainakin minua lukee kuin avointa kirjaa. Olisi se hyvä oppia lukemaan naisten logiikkaa, että en karkoita sisarhentovalkoista. Naiset on suuri mysteeri ja asia on vain niin.arisel kirjoitti:Sopiiko tästä kysyä mistä oikein on kysymys!?KunkkuJ kirjoitti:Minua on viime aikoina yritetty painostaa oppimaan naisen logiikan ymmärrystä.

Etenkin kannattaa huomata se, ettei naiselle missään tapauksessa saa osoittaa hänen tehneen virheen, sillä sen jälkeen keskustelu on täysin mahdotonta; asia täytyy esittää vähitellen alkutilanteen rauhoituttua ja mielellään jonkin muun asian kautta, niin, että ajatus ehtii tulla käsitellyksi naisen ajatuksissa. Tämä taas tarkoittaa sitä, että vaikka olisi tehtävä nopeita päätöksiä, asian on annettava muhia viikkoja, jopa kuukausia, ennenkuin mitään varsinaisesti pääsee tekemään.
Kaikki tämä siitä huolimatta, että olet koko ajan täysin oikeassa, ja nainen itse vahvistaa asian muutaman vuoden kuluttua - silloin kun ei huomaa itse puhuvansa aikaisempaa toimintaansa vastaan... Jos erehdyt huomauttamaan, hän kiistää asian välittömästi, ja asiasta ei enää puhuta...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Että terveisiä Kunkulle vaan.

-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kuka tämä on?Erño kirjoitti:Ihankö olisin nähnyt Hanna-Mari Seppälän tänään Hesburgerissa syömässä ja dataamassa.Onhan se nätti!
-
Oletko ihan plondi?Citruuna kirjoitti:Kuka tämä on?Erño kirjoitti:Ihankö olisin nähnyt Hanna-Mari Seppälän tänään Hesburgerissa syömässä ja dataamassa.Onhan se nätti!

Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Oonko plonti jos en tunne kaiken maailman turhia julkkiksia?Erño kirjoitti:Oletko ihan plondi?Citruuna kirjoitti:Kuka tämä on?Erño kirjoitti:Ihankö olisin nähnyt Hanna-Mari Seppälän tänään Hesburgerissa syömässä ja dataamassa.Onhan se nätti!
-
Ei ole julkkis. Tai siis on, mutta ei mikään julkimo. Hyvin menestynyt urheilija. Ja nätti plonti.Citruuna kirjoitti:Oonko plonti jos en tunne kaiken maailman turhia julkkiksia?Erño kirjoitti:Oletko ihan plondi?Citruuna kirjoitti:Kuka tämä on?Erño kirjoitti:Ihankö olisin nähnyt Hanna-Mari Seppälän tänään Hesburgerissa syömässä ja dataamassa.Onhan se nätti!
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Muutenkaan en koskaan näe ketään julkkiksia Helsingissä, vaikka asunkin siellä. Sen sijaan kun esimerkiksi siskoni käyvät päivän tai pari vierailulla Helsingissä, niin he näkevät siellä aina julkisuuden henkilöitä. Esimerkiksi kun he kävivät luonani Herttoniemenrannassa, niin he pysäyttivät autonsa jonkun Big Brother -tähden eteen (se Kurhinen?) ja tämä oli moikannut heitä.
No Kauko Röyhkä on kävellyt pari kertaa vastaan. Se nyt on helppo tunnistaa, törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Onko Lapissa™ lentoasema?Thoth kirjoitti: törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Oli siellä ainakin yksi, tosin se oli koomisen pieni.tosikko kirjoitti:Onko Lapissa™ lentoasema?Thoth kirjoitti: törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.

-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Goh? Que? Neva höörd. Noissa BB-tähdissä ei ole muutenkaan mitään arvostamista.Thoth kirjoitti:En minäkään ole mistään Hanna-Mari Seppälästä kuullut. Nimeni on Plonti, James Plonti.
Muutenkaan en koskaan näe ketään julkkiksia Helsingissä, vaikka asunkin siellä. Sen sijaan kun esimerkiksi siskoni käyvät päivän tai pari vierailulla Helsingissä, niin he näkevät siellä aina julkisuuden henkilöitä. Esimerkiksi kun he kävivät luonani Herttoniemenrannassa, niin he pysäyttivät autonsa jonkun Big Brother -tähden eteen (se Kurhinen?) ja tämä oli moikannut heitä.
No Kauko Röyhkä on kävellyt pari kertaa vastaan. Se nyt on helppo tunnistaa, törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En ole koskaan nähnyt.tosikko kirjoitti:Onko Lapissa™ lentoasema?Thoth kirjoitti: törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
EFRO, EFIV, EFKT, EFKS, EFKE...Mailia kirjoitti:En ole koskaan nähnyt.tosikko kirjoitti:Onko Lapissa™ lentoasema?Thoth kirjoitti: törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olen törmännyt Kauko Röyhkään Helsinki-Vantaan lentoasemalla.Thoth kirjoitti:No Kauko Röyhkä on kävellyt pari kertaa vastaan. Se nyt on helppo tunnistaa, törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä olenm uppoutunut Milla Jovovichiin hotellihuoneessaMacco kirjoitti:Minä olen törmännyt Kauko Röyhkään Helsinki-Vantaan lentoasemalla.Thoth kirjoitti:No Kauko Röyhkä on kävellyt pari kertaa vastaan. Se nyt on helppo tunnistaa, törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
v; 1986
-
No, niin olen minäkin Moskovan matkallani tutustunut häneen ja hänen suloihinsa "lähemmin". Tässä kuitenkin keskusteltiin suomalaisista "tähdistä".darthmother kirjoitti:Minä olenm uppoutunut Milla Jovovichiin hotellihuoneessaMacco kirjoitti:Minä olen törmännyt Kauko Röyhkään Helsinki-Vantaan lentoasemalla.Thoth kirjoitti:No Kauko Röyhkä on kävellyt pari kertaa vastaan. Se nyt on helppo tunnistaa, törmäsin siihen jopa Lapissa lentoasemalla.
v; 1986
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka