Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei mulla ole mitään sua vastaan, kunhan mietiskelin. Tuo sinun avatar kyllä kuvaa sinua täydellisesti. Aina kiukkuinen. Taidat olla vähän samalla aallonpituudella kuin Kunkku.Citruuna kirjoitti:Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
-
Joo olet oikeassa, siis hyvin vähän! Sanoisin että niin vähän että se on sama kuin ei lainkaan!tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole mitään sua vastaan, kunhan mietiskelin. Tuo sinun avatar kyllä kuvaa sinua täydellisesti. Aina kiukkuinen. Taidat olla vähän samalla aallonpituudella kuin Kunkku.Citruuna kirjoitti:Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Meinasin aikaisemmin lähettää viestin, että Citruunahan on kaunis, mutta sitten joku tuli kertomaan, että se kuva on jostain Xenasta.Citruuna kirjoitti:Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Oot Xena!Citruuna kirjoitti:Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tiesin että Lucy Lawless osaa lentää, mutta että osaa suomeakin ja kirjoittelee homppuunCitruuna kirjoitti:Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?tuomaril kirjoitti:No rehellisesti puhuen, se on hienompi kuin tuo sinun-luonnetila avatar.Citruuna kirjoitti:Mikä hitsinpitsi toi Kainin uusi avatar on olevinaan?

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Sinne murenivat allekirjoittaneen deidriimitMacco kirjoitti: Tiesin että Lucy Lawless osaa lentää, mutta että osaa suomeakin ja kirjoittelee homppuun

JL
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eli huono versio Gina Caranosta.Peitsamo kirjoitti:Eikun Lucy Lawless

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ruhaaa!! Huutonaurua!!tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole mitään sua vastaan, kunhan mietiskelin. Tuo sinun avatar kyllä kuvaa sinua täydellisesti. Aina kiukkuinen. Taidat olla vähän samalla aallonpituudella kuin Kunkku.Citruuna kirjoitti: Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
hatey kirjoitti:Ruhaaa!! Huutonaurua!!tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole mitään sua vastaan, kunhan mietiskelin. Tuo sinun avatar kyllä kuvaa sinua täydellisesti. Aina kiukkuinen. Taidat olla vähän samalla aallonpituudella kuin Kunkku.Citruuna kirjoitti: Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?

(E: Kun kunkku yrittää sitä amanitaakin niin vietellä, niin eiköhän kaksi samalla aallonpituudella olevaa henkilöä myös ymmärtäisikin toisiaan paremmin?)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
8) 8)iDock kirjoitti:hatey kirjoitti:Ruhaaa!! Huutonaurua!!tuomaril kirjoitti:Ei mulla ole mitään sua vastaan, kunhan mietiskelin. Tuo sinun avatar kyllä kuvaa sinua täydellisesti. Aina kiukkuinen. Taidat olla vähän samalla aallonpituudella kuin Kunkku.Citruuna kirjoitti: Mitä hemmettiä? Mun avattaressa on mun oma kuva! Jotain mua vastaan?![]()
-
-
Otan Hateystä mallia ja menen nukkumaan. Maanantaina pitää taas herätä kouluun.hatey kirjoitti:Hyvät hyssykät, miten vähän kello on!Missä vaiheessa se noin vähän tuli? Täytyy käyvä nukkumaan, että jaksaa taas tänään seikkailla.
-
... ja kiukutella tunteettomana...hatey kirjoitti:Hyvät hyssykät, miten vähän kello on!Missä vaiheessa se noin vähän tuli? Täytyy käyvä nukkumaan, että jaksaa taas tänään seikkailla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ja olla vaihtamatta levyä...Citruuna kirjoitti:... ja kiukutella tunteettomana...hatey kirjoitti:Hyvät hyssykät, miten vähän kello on!Missä vaiheessa se noin vähän tuli? Täytyy käyvä nukkumaan, että jaksaa taas tänään seikkailla.

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Niin; eräillä taitaa alkaa.tuomaril kirjoitti:Otan Hateystä mallia ja menen nukkumaan. Maanantaina pitää taas herätä kouluun.hatey kirjoitti:Hyvät hyssykät, miten vähän kello on!Missä vaiheessa se noin vähän tuli? Täytyy käyvä nukkumaan, että jaksaa taas tänään seikkailla.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minulla oli juuri sellainen visio, että kaikki tänne kirjoitetut sanat indeksoidaan johonkin tietokantaan. Sitten kun kirjoittaja kirjoittaa esimerkiksi kirjaimen "a", niin juuri häntä kiinnostavat viestit tulevat esiin. Miltäs tällainen järjestely kuulostaa?amanita kirjoitti:Suunnittelin offarin lähes kaikkien tämäntyyppisten ketjujen yhdistämistä otsikon "Hevonpaskaketju" alle. Mitäs tuumataan? 8)

-
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Mikä ettei, hevosenpaska palaa kuumasti ja lannoittaa .amanita kirjoitti:Suunnittelin offarin lähes kaikkien tämäntyyppisten ketjujen yhdistämistä otsikon "Hevonpaskaketju" alle. Mitäs tuumataan? 8)
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
-
En tykkää, mun toinen silmä on hevosille allerginen.amanita kirjoitti:Suunnittelin offarin lähes kaikkien tämäntyyppisten ketjujen yhdistämistä otsikon "Hevonpaskaketju" alle. Mitäs tuumataan? 8)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä en ole, mutta ratsastaminen on kivaa ainakin, jos sen tallitytön saa kylään *nauraa* Meidän pitäisi kyllä jakaa joitain asioita uudelleen, mutta se on liian työlästä. Milloin tänne avataan ketju, että kysy vastakkaiselta sukupuolelta tai sitten vaikka kysy samalta sukupuolelta? Näin saisi nämäkin utelut erikseen. Siellä sitten voisi purnata kun kumppani jättää kannen ylös tai alas.Jamac kirjoitti:En tykkää, mun toinen silmä on hevosille allerginen.amanita kirjoitti:Suunnittelin offarin lähes kaikkien tämäntyyppisten ketjujen yhdistämistä otsikon "Hevonpaskaketju" alle. Mitäs tuumataan? 8)
-
En minäkään, mutta toinen silmäni on.M.P.T kirjoitti:Minä en ole,Jamac kirjoitti:En tykkää, mun toinen silmä on hevosille allerginen.amanita kirjoitti:Suunnittelin offarin lähes kaikkien tämäntyyppisten ketjujen yhdistämistä otsikon "Hevonpaskaketju" alle. Mitäs tuumataan? 8)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka