Nazeja ja zombeja, mikä muka voisi mennä pieleen?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Mistä aiheesta?tuomaril kirjoitti:Pitäisi alkaa vääntämään äikän tutkielmaa.![]()
Mitä tarkotat?iPadi kirjoitti:Mistä aiheesta?tuomaril kirjoitti:Pitäisi alkaa vääntämään äikän tutkielmaa.![]()
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mikä on tutkielmasi aihe?tuomaril kirjoitti:Mitä tarkotat?iPadi kirjoitti:Mistä aiheesta?tuomaril kirjoitti:Pitäisi alkaa vääntämään äikän tutkielmaa.![]()
Niin siis mistä aiheesta teet sen tutkielmasi?tuomaril kirjoitti:Mitä tarkotat?iPadi kirjoitti:Mistä aiheesta?tuomaril kirjoitti:Pitäisi alkaa vääntämään äikän tutkielmaa.![]()
Saat valita sen itse vai?tuomaril kirjoitti:Ei mitään tietoa vielä.
Jep. Onneksi äiti on äikän ope, niin se auttaa mua.iPadi kirjoitti:Saat valita sen itse vai?tuomaril kirjoitti:Ei mitään tietoa vielä.
Tee se tutkielmasi hompustatuomaril kirjoitti:Jep. Onneksi äiti on äikän ope, niin se auttaa mua.iPadi kirjoitti:Saat valita sen itse vai?tuomaril kirjoitti:Ei mitään tietoa vielä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tarvitseeko 15-vuotias apua äidinkielen tutkielman tekemisessä?tuomaril kirjoitti:Jep. Onneksi äiti on äikän ope, niin se auttaa mua.
Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Ai kyse oli kirjasta. Tee se siitä Steve Jobs kirjasta.tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Teen sen jostain Punainen Viiva-kirjasta.iPadi kirjoitti:Ai kyse oli kirjasta. Tee se siitä Steve Jobs kirjasta.tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Sinähän sanoit ettei sua kiinnosta noi vaalijutut.tuomaril kirjoitti:Teen sen jostain Punainen Viiva-kirjasta.iPadi kirjoitti:Ai kyse oli kirjasta. Tee se siitä Steve Jobs kirjasta.tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Kirjan on kirjoittanut Ilmari Kianto.
Onneksi äiti on auttamssa.
Joo, mutta äiti suositteli tuota kirjaa. Äiti sanoi että tuosta kirjasta on helppo vääntää se tutkielma.iPadi kirjoitti: Sinähän sanoit ettei sua kiinnosta noi vaalijutut.
Eikös olisi helpompaa ettiä netistä jonkun toisen tekemä tutkielmatuomaril kirjoitti:Joo, mutta äiti suositteli tuota kirjaa. Äiti sanoi että tuosta kirjasta on helppo vääntää se tutkielma.iPadi kirjoitti: Sinähän sanoit ettei sua kiinnosta noi vaalijutut.
En halua ottaa riskiä että saan tutkielmasta 4:sen ja 2 tuntia jälkkää perjantain päätteeksi.iPadi kirjoitti:Eikös olisi helpompaa ettiä netistä jonkun toisen tekemä tutkielmatuomaril kirjoitti:Joo, mutta äiti suositteli tuota kirjaa. Äiti sanoi että tuosta kirjasta on helppo vääntää se tutkielma.iPadi kirjoitti: Sinähän sanoit ettei sua kiinnosta noi vaalijutut.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kunhan pyydät äitiä korjaamaan yhdys sana virheet, niin hyvin menee !tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Ei mene hyvin, koska raivostuin tälle Windowsin Wordille ja lopetin jo koko tutkielman tekemisen. Pitänee yrittää uudestaan huomenna.arttula kirjoitti:Kunhan pyydät äitiä korjaamaan yhdys sana virheet, niin hyvin menee !tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
Käytä notepadiatuomaril kirjoitti:Ei mene hyvin, koska raivostuin tälle Windowsin Wordille ja lopetin jo koko tutkielman tekemisen. Pitänee yrittää uudestaan huomenna.arttula kirjoitti:Kunhan pyydät äitiä korjaamaan yhdys sana virheet, niin hyvin menee !tuomaril kirjoitti:Siis meidän pitää lukea joku kirja ja tehdä siitä se tutkielma. Sen tutkimisen kohteen saa itse päättää.iPadi kirjoitti: Tee se tutkielmasi hompusta
En saanut rivejä sinne minne halusin. Raivostuin niin että heitin tämän ulkoisen hiiren lattialle. Onneksi ei sentään hajonnut. Äitille sanoin että tämä romukone viee mun hermot.iPadi kirjoitti: Käytä notepadia
Se sentään toimii. Mitä se Word nyt keljuili?
Olet kuin hateytuomaril kirjoitti:En saanut rivejä sinne minne halusin. Raivostuin niin että heitin tämän ulkoisen hiiren lattialle. Onneksi ei sentään hajonnut. Äitille sanoin että tämä romukone viee mun hermot.iPadi kirjoitti: Käytä notepadia
Se sentään toimii. Mitä se Word nyt keljuili?
Helpsoniin en vajoa.iPadi kirjoitti: Olet kuin hatey
Soita Helpsoniin, he osaavat varmasti auttaa sinua.