No laita jalkaasi jotain muuta kuin boxerit.Anniel kirjoitti:Jamacci! Nyt mä en enää pysty katsomaan miestä boksereissa ajattelematta kiikareita!Jamac kirjoitti:Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että kiikarit muistuttavat miesten mustia boksereita?
Mitä teit juuri äsken?
-
- Ylläpitäjä
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Katselin juuri kiikareilla, jotta onko vapaata vettä havaittavissa, yhtään ei tullut mieleen kalsarinpunttien läpi tiirailu, tai sitten kokemuspiirissäni ei ole ollut mainitunlaisia miehisen komeuden peittäjiä.Jamac kirjoitti: Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että kiikarit muistuttavat miesten mustia boksereita?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Nyt kyllä kysyn suoraan että mitäköhän hemmettiä?Thoth kirjoitti:Täällä on paljon nuoria poikia, jotka tykkäävät siitä, että heitä vähän nipistellään: esimerkiksi iDock, iPadi ja tuomaril.vinda kirjoitti:ketä kuuluu nipistää? Jotain nuorta miestä pepusta vai?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mietin ihan samaa.Mailia kirjoitti:Onko tuo muka kissa?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Hätsiillä komeen näköinen setti, oon hiukka kateellinen tuosta radiosta (ja nakista kun on nälkä).
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Eivät noi miesten alusvaatteet ole ihan mun tyyliä, joten kyllä mä taidan edelleen vaan tyytyä katselemaajjpeltola kirjoitti:No laita jalkaasi jotain muuta kuin boxerit.Anniel kirjoitti:Jamacci! Nyt mä en enää pysty katsomaan miestä boksereissa ajattelematta kiikareita!Jamac kirjoitti:Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että kiikarit muistuttavat miesten mustia boksereita?

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Älä sit sano tota miehelle..Anniel kirjoitti:Jamacci! Nyt mä en enää pysty katsomaan miestä boksereissa ajattelematta kiikareita!Jamac kirjoitti:Onko muuten kukaan muu tullut ajatelleeksi, että kiikarit muistuttavat miesten mustia boksereita?Anniel kirjoitti:Ei sitä muuten ylikomis... modeksi pääsisikäänCitruuna kirjoitti:Modet on jotenki outoja...![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
Mää käytän kaukoputkea, sellaista teleskooppimallia.Peitsamo kirjoitti:En käytäkään muuta kuin "kiikareita"
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
-
Japania opiskelet? Onko vaikeakin kieli?Mailia kirjoitti:Opettelin sanastoa.
日本語の言葉は学ぶ〜
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja waiski »

waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hienoa, että hieman "omituinen" kalju henkilökin saa kannatusta naisilta.waiski kirjoitti:Tulin Klubilta Herra Ylpön keikalta, ihan ok settiä, pakko oli mennä, kun satuin Rado Sadan kilpailussa voittamaan liputHuomasin myöskin, että Ylppöhän on naismagneetti, katsomosta oli naisia varmaan 80%. Kivaa
Niin ja kotimainen yhtye joka suomeksi laulaa, hienoa..
waiski

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kielioppi on ihan mukiinmenevää, mutta parintuhannen kanjin ämppääminen päähän on hieman hankalampaa.iDock kirjoitti:Japania opiskelet? Onko vaikeakin kieli?Mailia kirjoitti:Opettelin sanastoa.
日本語の言葉は学ぶ〜
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Millä opiskelet? Utelias olenMailia kirjoitti:Kielioppi on ihan mukiinmenevää, mutta parintuhannen kanjin ämppääminen päähän on hieman hankalampaa.iDock kirjoitti:Japania opiskelet? Onko vaikeakin kieli?Mailia kirjoitti:Opettelin sanastoa.
日本語の言葉は学ぶ〜
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Itse heräsin ja käynnistin tietokoneen ohjelmineen. Join kaakaota ja söin kakkua kun teki niin mieli. Laitoin tekstarin sisar hentovalkoiselle kun tuli ikävä *nauraa*
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Memrisella opiskelen kanjia ja sanastoa tällä hetkellä.M.P.T kirjoitti:Millä opiskelet? Utelias olenMailia kirjoitti:Kielioppi on ihan mukiinmenevää, mutta parintuhannen kanjin ämppääminen päähän on hieman hankalampaa.iDock kirjoitti:Japania opiskelet? Onko vaikeakin kieli?Mailia kirjoitti:Opettelin sanastoa.
日本語の言葉は学ぶ〜
-
Olin iltavuorossa. Töissä siis, joten en luurannut kylillä. Autoni voit monesti löytää gummeruksenkadulta, jos olen keskustassa. Kampusdatan ja antishopin väliltä. Olisit laittanut yksityisellä vierailustasi niin olisin voinut esitellä kaupunkia. Tuossa äskeisessä lauseessa tulikin parkkipaikka vinkki, että seuraavissa ralleissa pitää etsiä uusi parkkipaikka sijainti. Vapaat paikat leviää nopeastiCarde kirjoitti:Misäs se mpt luurasi kun kävin siellä hoodeilla perjantaina?
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hmm.... Millainen se sinun työasusi mahtaa oikeasti olla? Onko sillä kadulla muita merkittäviä työpaikkoja kuin se iso seksikauppa?M.P.T kirjoitti:Töissä siis, joten en luurannut kylillä. Autoni voit monesti löytää gummeruksenkadulta...
-
Mistäs tiesit että se on seksikauppa?KunkkuJ kirjoitti:Onko sillä kadulla muita merkittäviä työpaikkoja kuin se iso seksikauppa?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tänään olen pääasiassa rikkonut lakeja ja sopimuksia, tai vähintäänkin toiminut määräyksiä, sääntöjä tai yhteisesti sovittuja asioita vastaan.
Ajoin lyhytaikaisesti hieman ylinopeutta sekä jätin risteyksessä kääntyessäni käyttämättä suuntavilkkua. Pysäköin auton väärin hetkellisesti. Ajoneuvoni lyhyt etuvalo osoittaa väärin, enkä korjannut sitä ennen ajoneuvon käyttöä.
Tupakoin alle kymmenen metrin päässä sisäänkäynnistä.
Tänään myös huomasin että olen äskettäin rikkonut erään kuvan käyttöoikeusehtoja, joten ehkä siis samalla olen toiminut tekijänoikeuslainkin vastaisesti. En ole laiskuuttani vielä korjannut asiantilaa, vaikka aionkin tehdä niin ihan kohta.
Mikäli muistan oikein, niin voi myös olla että olen toiminut erään tietokoneohjelmiston lisenssisopimuksen vastaisesti. Mielestäni ko. lisenssin ehto on kohtuuton, ja ehkä tekemäni ei Suomessa ole laitonta, mutta silti.
Voi myös olla, että olen ollut osallisena tekijänoikeusrikkomuksessa YouTube-palvelun tiimoilta, sekä mahdollisesti tv-kaista -palvelunkin. Näistä ei tosin vielä ole täyttä varmuutta.
En käyttänyt pesuvuoroa, mutta jätin sen perumatta. Ajelin vastoin taloyhtiön sääntöjä taloyhtiön pihalla ja pysäköinkin lyhyesti, vaikka siihen ei ollut välttämätöntä tarvetta, kuten näin tehtäessä oletetaan.
Miten minä voin olla edes vapaalla jalalla.
Puolustuksekseni haluan kuitenkin kertoa seuraavaa; En ajanut päin yksiäkään punaisia, enkä valehdellut kenellekään. En myöskään ole syönyt kovin paljon rasvaa tai ylenmäärin hiilihydraatteja. Vitamiinit otin kiltisti aamulla. Avasin myös kerran huomaavaiseti ulko-oven toisille talomme ihmisille. Sähköä olen käyttänyt keskiverron säästäväisesti. Tein palveluksen ystävälle. Hymyilin joillekin ihmisille - en tosin kaikille.
En ole tänään kiroillut ihan prkeleesti.
-
Anteeksi Kunkku. Arvasin, että menet tuohon ansaan. Jätän autoni siihen aina käydessäni keskustassa. Siitä on mukavaa kävellä muihinkin kauppoihin ja minä en häpeä kävellä sinne Applen liikkeeseenkään. Eikä siinä windows koneita kauppaavassa liikkeessäkään ole häpeämistä. Risteyksessä on myös parturi mistä olen hakenut tyttösille hiusvärejä. Itse käyn siellä sydän kaupassa siksi, että tiedän mitä ostan tulevalle murulle ystävänpäiväna lahjaksi. Siellä on vaikka mitä kivaa. Enemmän minua hävettää ostaa siideriä, koska en kehtaa sitä vieläkään ostaa kenellekkään. Työpäivinä autoni on lämpötolpassa tai merkityllä paikalla kaukana keskustasta.tosikko kirjoitti:Mistäs tiesit että se on seksikauppa?KunkkuJ kirjoitti:Onko sillä kadulla muita merkittäviä työpaikkoja kuin se iso seksikauppa?
Äsken minä join funlight mehua. Samalla otin karppileipää, koska olen langennut myyjän huijaukseen taas kerran
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka