Aika paljon siitä kyllä kieltämättä menee tuota Aasian ja pohjois-Suomen liikennettä. Ja tietty myös sitä kääntymisliikennettä...iPadi kirjoitti:Kai se kiertääiDock kirjoitti: Voiko olla mahdollista että kiertää niin ison lenkin? Taitaa tulla aika suoraan mereltä päin.
Tästä meidän talon yli menee aika usein lentokoneita.
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Pistäkää paremmaks.
En tehnyt tätä tarkoituksella, tämä oli puhdas vahinko. Tosin oon ollu tänään tosi paljon hompussa.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ennätykset on tehty rikottaviksi, joten elä yllytä yllytyshullua. Kohta kirjoitan 85viestiä ja teen sen vielä niin, että jokainen on puhdasta asiaaiPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks. En tehnyt tätä tarkoituksella, tämä oli puhdas vahinko. Tosin oon ollu tänään tosi paljon hompussa.

Kai tänä on hehkutuksen arvoista, että minulle luvattiin kahvit ja herkkua tänään. Kuulemma ei ole leivottu herkku kyseessä, mutta lämmin kuitenkin. Tilipäiväkin on ollut tänään ja tilillä on vielä peräti rahaa. Kaapissa löytyy vielä makaroonia, muroja, näkkäriä, mysliä, perunamuussi jauhetta yms. Kenelläs täällä oli se lentsikka? Voisi käyttää minua pohjoisessa ja näin voisin hehkuttaa oikein capslock päällä osan sanoista.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kyllä niitä hompun alkuaikoina tuli varmaan kiivaampaakin tahtia kirjoitettua, mutta nykyään olen rauhoittunut. En ole taas vähään aikaan ollut viestimäärässä edes kärjessä...iPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks.
En tehnyt tätä tarkoituksella, tämä oli puhdas vahinko. Tosin oon ollu tänään tosi paljon hompussa.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kuinka paljon tuli Offariin?iPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Noin puoletKain kirjoitti:Kuinka paljon tuli Offariin?iPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Ennätykseni on alkukesästä muistaakseni noin 100 viestiä/päivä joista lähes kaikki offariin (erään nimeltämainitsemattoman ketjun ansiosta...)iPadi kirjoitti:Noin puoletKain kirjoitti:Kuinka paljon tuli Offariin?iPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kuinkahan monta viestiä minä olen ennätyksessäni lähettänyt päivässä...iDock kirjoitti:Ennätykseni on alkukesästä muistaakseni noin 100 viestiä/päivä joista lähes kaikki offariin (erään nimeltämainitsemattoman ketjun ansiosta...)iPadi kirjoitti:Noin puoletKain kirjoitti:Kuinka paljon tuli Offariin?iPadi kirjoitti:Oho, oon tänään kirjoittanut tänne homppuun tänään 75 viestiä 8)
Pistäkää paremmaks.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Tuollaista pullamössöä kaikki tyynni
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Homppu ei ole turha.Peitsamo kirjoitti:Selvä esimerkki siitä kuinka nykynuorilla on aivan liikaa aikaa tehdä kaikkea turhaa. Opiskelisivat ahkerammin, kävisivät töissä, auttaisivat vanhempiaan arkiaskareissa ym.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mainitse joku turhempi!tuomaril kirjoitti:Homppu ei ole turha.Peitsamo kirjoitti:Selvä esimerkki siitä kuinka nykynuorilla on aivan liikaa aikaa tehdä kaikkea turhaa. Opiskelisivat ahkerammin, kävisivät töissä, auttaisivat vanhempiaan arkiaskareissa ym.
-
Citikka.Citruuna kirjoitti:Mainitse joku turhempi!tuomaril kirjoitti:Homppu ei ole turha.Peitsamo kirjoitti:Selvä esimerkki siitä kuinka nykynuorilla on aivan liikaa aikaa tehdä kaikkea turhaa. Opiskelisivat ahkerammin, kävisivät töissä, auttaisivat vanhempiaan arkiaskareissa ym.
-
Ihan paskapuhetta tää, että lasten ja imeväisten suusta kuullaan totuus!tuomaril kirjoitti:Citikka.Citruuna kirjoitti:Mainitse joku turhempi!tuomaril kirjoitti:Homppu ei ole turha.Peitsamo kirjoitti:Selvä esimerkki siitä kuinka nykynuorilla on aivan liikaa aikaa tehdä kaikkea turhaa. Opiskelisivat ahkerammin, kävisivät töissä, auttaisivat vanhempiaan arkiaskareissa ym.

-
Olen huomannut että Cittis on kokoajan vihainen. Siis ihan kokoajan.Citruuna kirjoitti: Ihan paskapuhetta tää, että lasten ja imeväisten suusta kuullaan totuus!
Aina viesteissä

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hehkutusta: Mukavan väsy olo, kun tullut oltua koko päivä ulkoilemassa. Nyt on niin mukava linnoittautua sohvalle tyynyvuoren sisään ja nauttia teetä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Opiskelen ahkerasti, teen kesäisin kesätöitä, autan vanhempiani askareissa, projekteissa, jne. Mutta siltikin sitä aikaa tuntuu jäävän yli.Peitsamo kirjoitti:Selvä esimerkki siitä kuinka nykynuorilla on aivan liikaa aikaa tehdä kaikkea turhaa. Opiskelisivat ahkerammin, kävisivät töissä, auttaisivat vanhempiaan arkiaskareissa ym.
Nimim. nyt 3h ruoanlaittoa takanatälle päivälle

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
-
-
-
Vain pehmot tykkää pullasta! Ja oletko tullut ajatelleeksi että vain se jolla on tunteet pystyy olemaan vihainen? Ja siitä tuli mieleen saakelin carde, olen vieläkin niin raivoissani sille typerykselle että teen vieläkin kirjoitusvvirheitä.hatey kirjoitti:^Miten pulla liittyy pehmoiluun? Pulla on hyvää.
-
Pulla on vastapaino kovuudelleniCitruuna kirjoitti:Vain pehmot tykkää pullasta!hatey kirjoitti:^Miten pulla liittyy pehmoiluun? Pulla on hyvää.
Niin...Sinähän olet tuollainen tunteellinen hömelö. Sinulla tunteet heiluvat laidasta laitaan kuin metronomin viisari.Citruuna kirjoitti:Ja oletko tullut ajatelleeksi että vain se jolla on tunteet pystyy olemaan vihainen? Ja siitä tuli mieleen saakelin carde, olen vieläkin niin raivoissani sille typerykselle että teen vieläkin kirjoitusvvirheitä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
hahaha...
-
Viesti Kirjoittaja waiski »
Läski on pehmeää?hatey kirjoitti:^Miten pulla liittyy pehmoiluun? Pulla on hyvää.
waiski
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka