Et ole romanttinen! Olet aina vihainen!Citruuna kirjoitti:^ joo olen varsinainen tunteellinen ja romanttinen höpsö![]()
hahaha...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Et ole romanttinen! Olet aina vihainen!Citruuna kirjoitti:^ joo olen varsinainen tunteellinen ja romanttinen höpsö![]()
hahaha...
Viesti Kirjoittaja hatey »
En minä mitään läskipullaa syö, Ei nämä ole mistään mäccäristä hommattuja.waiski kirjoitti:Läski on pehmeää?hatey kirjoitti:^Miten pulla liittyy pehmoiluun? Pulla on hyvää.
waiski
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja waiski »
Anteeksi, en tiennyt enkä osannut kirjoittaa oikein joten minäkin poistun, mahtavan viestihistoriani kera...amanita kirjoitti:Suunnitteilla oma ketju noin kolmen sanan viesteille, koska sellaiset ovat vallanneet kaikki offarin ketjut. Pitäkää varanne!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tässon ehkä enemmän kuin 3 sanaa, mutta et sinä pysty poistumaan täältä. Olet kasvanut kiinni tänne. Lälälälää et osaa poistua sää! Mutta tällainen satunnainen supertunteellinen ohikulkija voi jatkaa matkaa ihan koska vaanhatey kirjoitti:Poistun heti.
e: lisätään yksi sana: täältä.
Sinusta ei ole miksikään poistujaksi. Olet niin tunteellinen hömelö, että tulisit heti itkutihrusilmänä takaisin.Citruuna kirjoitti: Tässon ehkä enemmän kuin 3 sanaa, mutta et sinä pysty poistumaan täältä. Olet kasvanut kiinni tänne. Lälälälää et osaa poistua sää! Mutta tällainen satunnainen supertunteellinen ohikulkija voi jatkaa matkaa ihan koska vaan
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Olette taas kadottanut hampaanne?darthmother kirjoitti:Minäpä syön pullamössöä, eli muhjua.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Melko näppärä kaveri oletLihapipo kirjoitti: Minä taas mietin viikon, miten saisin pyöreän palikan sopimaan nelikulmaiseen reikään. Päätin tehdä reiästä riittävän suuren.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mitä täytteitä olet valinnut pitsaasi?Peitsamo kirjoitti:Pitsa on ihan kohta valmista
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Oma suosikkini on ollut itse tehty pastakastike jauhelihalla + pitsan päällä aurajuustoa sekä mozzarella tai emmental- juustoa. Näin toteutin tuon eilen tekemäni, kuten kirjoitin.Peitsamo kirjoitti:Ihan perussettiä. Oliiveja, pekonia, tonnikalaa, kinkkukuutiota, herkkusieniä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ilman suurempia ongelmia. Tuolla ohjelmalla oli jostain syystä ongelmia uploadata viimeinen tiedosto jonkinasteisten timeouttien takia, mutta se meni sitten lopulta sisälle kun antoi sen vähän aikaa siinä itsekseen retryillä. En tiedä, että oliko ongelma Kapsissa vai sitten ohjelmassa.tosikko kirjoitti:^Onko tuo Kapsin verkkolevy toiminut ongelmitta?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Muista tehdä varmuuskopio.Mailia kirjoitti:Nyt musiikkikappaleeni ovat pöytäkoneen sisäisellä kovalevyllä, pöytäkoneen ulkoisella kovalevyllä, kannettavan kovalevyllä, iPodissa, verkossa ja vielä osa iPhonessa.
En ymmärrä mitä se on.Macco kirjoitti:Muista tehdä varmuuskopio.Mailia kirjoitti:Nyt musiikkikappaleeni ovat pöytäkoneen sisäisellä kovalevyllä, pöytäkoneen ulkoisella kovalevyllä, kannettavan kovalevyllä, iPodissa, verkossa ja vielä osa iPhonessa.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Jaa. En ole ihan vakuuttunut tämän laadusta, tosin kyllä se jotenkin osaa hommat hoitaa. Tuo edellisten varmuuskopioiden viimeisen tiedoston kanssa pelleily hieman ärsytti. En tosin ole löytänyt parempaakaan verkkovarmuuskopiointiin tähän mennessä.mikastus kirjoitti:Onko tuo xTwin hyvä softa? Aika kohtuullinen hinta 29,99 Mac App Storessa. Olen kyllä CCC-miehiä, mutta samalla olen myös utelias.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Et arvaa miten luein ekaks!darthmother kirjoitti:Minäpä syön pullamössöä, eli muhjua.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä arvaan, ja se sana alkaa p:llä.Jamac kirjoitti:Et arvaa miten luein ekaks!darthmother kirjoitti:Minäpä syön pullamössöä, eli muhjua.