Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Juu, eikä kannata.M.P.T kirjoitti:Itse en ole koskaan halvempia kuoria kokeillut puhelimiin.
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Miksei kannata?tuomaril kirjoitti:Juu, eikä kannata.M.P.T kirjoitti:Itse en ole koskaan halvempia kuoria kokeillut puhelimiin.

-
Ei niitä tunnu saavan irti. Ainakaan tätä mun yksilöä.Hieno kirjoitti:Miksei kannata?tuomaril kirjoitti:Juu, eikä kannata.M.P.T kirjoitti:Itse en ole koskaan halvempia kuoria kokeillut puhelimiin.

-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Et ole kokeillut sitä minun ehdotustani vielä? Kokeilehan niin ongelma poistuu! 8)tuomaril kirjoitti:Ei niitä tunnu saavan irti. Ainakaan tätä mun yksilöä.Hieno kirjoitti:Miksei kannata?tuomaril kirjoitti:Juu, eikä kannata.M.P.T kirjoitti:Itse en ole koskaan halvempia kuoria kokeillut puhelimiin.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
En tiedä, koska minulla ei ole kuorta, mutta eikös sen kuoren idea ole olla siinä puhelimessa kiinni?tuomaril kirjoitti:Ei niitä tunnu saavan irti. Ainakaan tätä mun yksilöä.Hieno kirjoitti:Miksei kannata?tuomaril kirjoitti:Juu, eikä kannata.M.P.T kirjoitti:Itse en ole koskaan halvempia kuoria kokeillut puhelimiin.
-
En aijo kokeille sitä 4S:ään.Hieno kirjoitti: Et ole kokeillut sitä minun ehdotustani vielä? Kokeilehan niin ongelma poistuu! 8)

-
Joo, mutta kai se irti sentään pitäisi saada.Tauvo kirjoitti:
En tiedä, koska minulla ei ole kuorta, mutta eikös sen kuoren idea ole olla siinä puhelimessa kiinni?
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kyllä mä sen saisin irti väkivallallatuomaril kirjoitti:Joo, mutta kai se irti sentään pitäisi saada.Tauvo kirjoitti:
En tiedä, koska minulla ei ole kuorta, mutta eikös sen kuoren idea ole olla siinä puhelimessa kiinni?
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Onko minkälaista materiaalia? Suojaako hyvin mahdollisen tippumisen sattuessa? Saako tarvittaessa helposti pois?Erño kirjoitti:Hommatkaa Capsule Rebel. Pirun hyvä.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Tämä Versailles draama onkin uusinta, justijaan vähän aikaa sitten tämän katsoin. Miksei ohjelmatiedoissa enää sanota, jos ohjelma on uusinta tai uusinnanuusinnan uusinta. Ihan tyhmää, hermostuttaa tuommoinen.

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Missä meinaat rikastua? Ei kannata välttämättä Suomeen tulla...Tont_za kirjoitti:Mikäs täällä on ollessaKain kirjoitti:Nyt on pakko kysäistä, että mitenkäs siellä Australiassa on mennyt?Suurin osa ajasta on mennyt töitä tehdessä tai tien päällä, ja muutama sellainen juttu, mitä olis halunnut tehdä, on jäänyt tekemättä. Ihmiset on tosi kohteliaita ja iloisia verrattuna suomalaisiin, aluksi se tuntu oudolta mut nyt tuntuu varmasti oudolta tulla takaisin Suomeen kun se kaupan kassa ei enää kysykkään et "miten menee?" Muutenhan tämä ei niin paljon Suomesta eroa, joissakin asioissa tuntuu olevan kehityksessä jälessä mut ihan hyvää mullekin tehnyt ku ei oo aina päässy nettiin
![]()
Tämä eka reissu täytyy ottaa kokeiluna, ja tulla sitte parin vuoden päästä viisaampana (ja rikkaampana, kaikki on kallista!) takaisin. Mulla on kuitenkin mahdollisuus hankkia toinenkin vuoden mittainen Working Holiday -viisumi, ja sen aion todellakin tehdä jossakin välissä. Viimeinen Aussikuukausi pyörähti just käyntiin, ja nämä loput 27 päivää menee varmasti liian nopeaa.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Suunnitteletko muuttoa sinne puolelle palloa?
Kovasti tekisi mieleni viettää muutama viikko Australiassa ja Uusi-Seelannissa, mutta budjetti asettaa omat rajoituksensa, ja tiedä pääsisinkö töistä irtoamaan joksikin kuudeksi viikoksi.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Lisäys:
Mulla oli tommonen 3GS:n päällä - ei kyllä viitsinyt lyhyeksi ajaksi pois ottaa, sen verran on työläs irroitettava...tuomaril kirjoitti:Onko minkälaista materiaalia? Suojaako hyvin mahdollisen tippumisen sattuessa? Saako tarvittaessa helposti pois?Erño kirjoitti:Hommatkaa Capsule Rebel. Pirun hyvä.
Ehkä nelosen päältä irtoaa kepeämmin.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Onhan tuo halvempi kuin Otterbox. Suosittelen tutustumaan molempiin tuotteisiiin. Ei ole kivaa sitten vuodattaa kun iPhone meni kahtia.tuomaril kirjoitti:Onko minkälaista materiaalia? Suojaako hyvin mahdollisen tippumisen sattuessa? Saako tarvittaessa helposti pois?Erño kirjoitti:Hommatkaa Capsule Rebel. Pirun hyvä.
Kaikkihan on uusintaa nykyään. Se on vain ikävä tosiasia ja sitten ne hyvät uusittavat jätetään kylmästi sivuun. Kaikkea kun ei uusita ja nyt lopetetaan marina ja kävellään tv-studiolle. Kun kaksi vaaleapäistä murisee niin kyllä siellä puntti tutisee. Kohta mie rupean liiankin runolliseksi kun meinaa jo sanat mennä sinne runouden suuntaan.hatey kirjoitti:Ärh!![]()
Tämä Versailles draama onkin uusinta, justijaan vähän aikaa sitten tämän katsoin. Miksei ohjelmatiedoissa enää sanota, jos ohjelma on uusinta tai uusinnanuusinnan uusinta. Ihan tyhmää, hermostuttaa tuommoinen.
-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Tätä reissua varten tein töitä vaan kaksi kuukautta ennen lähtöä, joten aika nollatilanteessa oltiin muutaman ensimmäisen aussiviikon jälkeen. Ens kerralla vois säästää vaikka vuoden, sitten pitäis jo muutama kuukausi selvitäarisel kirjoitti:Missä meinaat rikastua? Ei kannata välttämättä Suomeen tulla...
Suunnitteletko muuttoa sinne puolelle palloa?
Kovasti tekisi mieleni viettää muutama viikko Australiassa ja Uusi-Seelannissa, mutta budjetti asettaa omat rajoituksensa, ja tiedä pääsisinkö töistä irtoamaan joksikin kuudeksi viikoksi.![]()
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Syö jotain pahaa ja ole kitisemättähatey kirjoitti:En sitten käynyt ruokakaupassa.Nälkä, eikä ole mitään hyvää jääkaapissa.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Posti ottaa aivoon ja urakalla. Ja DHL. Ja saksalaiset ja suomalaisetkin siinä samalla. Ihan kaikki, koska yksi mätä omena pilaa kaiken. Tuhoavat mun lähetyksen ja hävittävät vahinkoilmoituksen. Ei jumalaita, mitä touhua. Ja paikallinen kunnallispolitiikka se vasta kyrsiikin. Melkein yhtä paljon, kuin tämä. Tai oikeastaan vielä enemmän, koska nämä saakutti tunarit pilaa koko kaupungin, ei pelkästään minun omaisuuttani.
Kello ei ole kahtatoista ja olen jo kirjoittanut kolme vihaista kannanottoa. Ei, vaan neljä. Ja aion vielä soittaa yhden vihapuhelun ja mennä postitoimistoon huutamaan. Etsin sen läskin ämmän sieltä tiskiltä tungen postitorven sen lima-anaaliin poikittain.
päivänkakkara, kun vittuttaa.
paholainen, suatana, maanalainen paikka ja päivänkakkara, peeveli.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Olen ihan kädetön sen kanssa.

-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Helepottiko?Maza kirjoitti:
....*#€&&%°°^^&&#"¢...
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
No ei oikeastaan. Ja tuli tuossa pari muutakin unohtunutta aihetta mieleen, jotka jäi siis mainitsematta. Ja jääköön vastakin, ei nyt jaksa kiinnostaa.amanita kirjoitti:Helepottiko?Maza kirjoitti:
....*#€&&%°°^^&&#"¢...
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka