Ettet olis puristanu liian kovaa pyllyä!vinda kirjoitti:Loukkasin eilen sormeni ja nyt haavan reunat alkoivat tummumaan ihan mustanpuhuviksi.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ettet olis puristanu liian kovaa pyllyä!vinda kirjoitti:Loukkasin eilen sormeni ja nyt haavan reunat alkoivat tummumaan ihan mustanpuhuviksi.
Viesti Kirjoittaja vinda »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... 5#p1319865vinda kirjoitti:En oo puristelut ketään bebasta ja nyt en voi sitä edes tehdä. Sen vert kipee koko räpylä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ohhoh - sääliksi käy, kyllä varmaan alkaa jo viikon jälkeen kyllästyttää...vinda kirjoitti:Minutkin työkaverit pakottivat lääkäriin. Loukkasin eilen sormeni ja nyt haavan reunat alkoivat tummumaan ihan mustanpuhuviksi. Sain sit jäykkispiikin ja 10 päivän antilooppikuurin. Oli kuulemma ärhäkkään näköinen sormi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Tunti pyöräilyä ja päälle kaks tuntii patikointia metsässä, ja koipi kiittää nestettä kertyyArmada kirjoitti:Terveempikin polvi mangeettikuvattu tänään! mitä löytyy varmaankin sama kun toisestavoi voi tätä ikääntymistä ja niveliä
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Buranan kanssa B-vitamiinia lumbagoon.Muffe kirjoitti:Selkä riuhtaistu näppärästi rikki. Kolmas päivä liikkeellä buranan voimin, kaipa se kohta helpottais..
Polven tähystys edessä. Pikku kremppaa ja nivelrikko päälle jota ei vielä korjata. Laittaisvat vaan suoraan titaani nivelet nii jo rupeis kestäänArmada kirjoitti:Tunti pyöräilyä ja päälle kaks tuntii patikointia metsässä, ja koipi kiittää nestettä kertyyArmada kirjoitti:Terveempikin polvi mangeettikuvattu tänään! mitä löytyy varmaankin sama kun toisestavoi voi tätä ikääntymistä ja niveliä
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Polvihan sulla on v*ttuillut?Tauvo kirjoitti:Tuo pohje tuntuu hassulle. Pamahti totaalisen jumiin lenkillä, kuten jo aiemmin valitinkin.
Säären sisäsyrjästä juilii erityisen kovasti.
Onko ihan normaalia, että jalka turpoaa tuollaisesta vaivasta näin? Alkoi sukka kiristämään ja piti rullata se alas.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mutta minähän olen nuori ikäisekseni! Tiistaina jouduin todistamaan ajokortista ikäni, kun eräs työtuttu väitti minua korkeintaan muutaman vuoden yli kolmekymppiseksi.hatey kirjoitti:^ Wanhuus ei tule oireetta...
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Toisesta maailmasodasta jääneet luodit?Armada kirjoitti:Terveempikin polvi mangeettikuvattu tänään! mitä löytyy varmaankin sama kun toisestavoi voi tätä ikääntymistä ja niveliä
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Kain »
En minä tiedä. Olen nykyään taas kuivilla. Kolmiolääkkeitä ja vissyä.KunkkuJ kirjoitti:^Tuossapa oli onnistunut kuvaus monen homppulaisen tuntemuksista lauantai- ja sunnuntaiaamuisin! Vai mitä tauvo?
Viesti Kirjoittaja adele »