Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Juuhhatey kirjoitti:^Avaat ikkunoita, vaikka olet kipuinen? Varo kylmää vetoa.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Muista sitruuna, hätsii on uskaltanut kohdata silmästä silmään myös Oton!hatey kirjoitti:^ Elämäni on, käyttääkseni ulkomaista termiä, extreme life on the edge. Tunnen olevani suoraan sukua entisajan tutkimusmatkailijoille, jotka mukavuutta ja helpoutta halveksuen seikkailivat tutkimattomilla napajäätiköillä.
Sen vanhan koinsyömän karvareuhkan?KunkkuJ kirjoitti:Muista sitruuna, hätsii on uskaltanut kohdata silmästä silmään myös Oton!hatey kirjoitti:^ Elämäni on, käyttääkseni ulkomaista termiä, extreme life on the edge. Tunnen olevani suoraan sukua entisajan tutkimusmatkailijoille, jotka mukavuutta ja helpoutta halveksuen seikkailivat tutkimattomilla napajäätiköillä.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei sen(en edes tiedä, mikä se on), vaan sen Oton, joka tulee joku päivä sinuakin tapaamaan. 8)Citruuna kirjoitti: Sen vanhan koinsyömän karvareuhkan?
Niin niin mutta kun...minun mielestä tuo nimenomaan on jännittävää ja hurjaa. Olen ihan täpinöissäni aina tuollaisesta jännittävästä.Citruuna kirjoitti:^ päikkäreitä, vanhoja suomalaisia mv-elokuvia, kahvilla käyntiä, lumihangessa istumista, tyynyjen keskelle nukahtamista, maitoa lusikalla lautaselta ...![]()
Hurjaa!
Lisäys: anteeksi anteeksi, ei ollut tahallista ilkeilyä, että unohdin suihkussa käynnit ja shoppailut
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja vinda »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näkisit mustelman jonka sain takalistooni!amanita kirjoitti:MacMan, koeta löytää Hompun baariin, vaikutat aivan "baarikamalta", muista kuitenkin säädyllinen pukeutuminen. Paikalla voi olla hienoja naisia, jotka saattaisivat järkyttyä alkumiehen asusteesta.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jaa?amanita kirjoitti:MacMan, koeta löytää Hompun baariin, vaikutat aivan "baarikamalta", muista kuitenkin säädyllinen pukeutuminen. Paikalla voi olla hienoja naisia, jotka saattaisivat järkyttyä alkumiehen asusteesta.
KunkkuJ kirjoitti:Ei sen(en edes tiedä, mikä se on), vaan sen Oton, joka tulee joku päivä sinuakin tappamaan. 8)Citruuna kirjoitti: Sen vanhan koinsyömän karvareuhkan?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tulipa mullakin käytyä cittarissa. Halpaa maitoa ja mehua tarttui mukaan. Näinpä yhden vanhan luokkakaverin köpöttelevän siellä käytävillä. Sillä oli edelleen hyvä per...fect.M.P.T kirjoitti:Olen citymarketissa ostoksilla ja katselen kassan tyttöjä samalla. Kivoja telkkareita myynnissä ja aina tulee tuttuja vastaan. Udellaan mitä mä hommaan.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hävittäjällä vai? Vai kenties A380:lla?vinouma kirjoitti:Harjottelen tukialuslaskeutumisia...