Itte olet kutistettu pää.Citruuna kirjoitti:kutistettu pääM.P.T kirjoitti:^Mikä on Hatey:n autossa tuo vaalea koetaulun päällä?

Se on Barbie.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Itte olet kutistettu pää.Citruuna kirjoitti:kutistettu pääM.P.T kirjoitti:^Mikä on Hatey:n autossa tuo vaalea koetaulun päällä?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Sinähän aisut rivitalossahatey kirjoitti:Nokun sillä on samanväriset sukkikset ja mekko, kuin on autokin.
Kuvasin värimuistikortille lunta, sitä on kiitettävästi.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Barbiehatey kirjoitti: Se on Barbie.
Niin, kyllä: Päätyasunnossa.Hieno kirjoitti:Sinähän aisut rivitalossahatey kirjoitti:Nokun sillä on samanväriset sukkikset ja mekko, kuin on autokin.
Asuntoni on nro 13. Hyvä luku.Citruuna kirjoitti:Mutta hei onko sun autopaikka tosiaan 13?
Ja haukut julkisia kulkuneuvoja rahvaiksi?hatey kirjoitti:Niin, kyllä: Päätyasunnossa.Hieno kirjoitti:Sinähän asut rivitalossahatey kirjoitti:Nokun sillä on samanväriset sukkikset ja mekko, kuin on autokin.
Tosin luulin ettet pidä ihmisistä. Ja luulin myös että asut jossain korvessa yksinäsi. Voi minua kun ajattelin että Hatey ei pidä ihmisistä.hatey kirjoitti:^Ei minun asunto ole julkinen kulkuväline. Asun täällä, en kulje tällä.
Kiitos selvennyksestä!hatey kirjoitti:En pidäkään ihmisistä ja osan vuodesta asunkin korvessa, tämä on kaupunkiasuntoni.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä olen nähnyt noita kesällä pyörillä varustettuna. Mummot kaahailevat niillä yleensä ostarin kulmilla maaseudulla. Ainakin näin olen nähnyt käyvän.M.P.T kirjoitti: Onkos täällä muita potkuri ihmisiä?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mikäs värkki se tuo on?M.P.T kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Minulla on hiukan modernimpi potkurimalli, eli kickspark:M.P.T kirjoitti:Onkos täällä muita potkuri ihmisiä?
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
gramdel kirjoitti:Minulla on hiukan modernimpi potkurimalli, eli kickspark:M.P.T kirjoitti:Onkos täällä muita potkuri ihmisiä?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rk_MAX.jpg
Lähinnä koira vetelee minua siinä ympäriinsä, toki siinä itsekin joutuu potkimaan. Maata siis, ei koiraa.