mtrx kirjoitti:Liikaa. Ja vielä tulee uppoamaan lisää kunhan Nvidia saa uudet näytönohjaimensa pihalle. Sitten ollaan jo reilusti yli uuden Mac Pro:n hintaluokassa.
Jumaleizöön minkä kokoinen mötkäle! Toisaalta tietenkin ihan hyvä, sillä onhan se helpompi putsata ja päivittää.
^^ Ihmeen väkivaltaista porukkaa täällä. Yksi harjoittelee ihmisen tappamista hakkaamalla teräaseellä eläviä ihmisiä, ja useampikin täällä oleva harrastaa toisten ihmisten lyömistä ja potkimista.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Jaa... jos harjoitellaan miekan työntämistä ihmisen mahaan, niin mielestäni se on "väkivaltaa". Mutta herrasmiehethän ovat aina olleet väkivaltaisia, jos ajatellaan vanhanajan kaksintaisteluita. Niitähän oli vaikka miten mitättömistä syistä.
^ Minä olen aina ajatellut sen samanlaiseksi, kuin kumipuukoilla tai vesipyssyillä taisteleminen?
Tiedän kyllä erään, joka miekkailua on harrastanut ja häntä ei voita kukaan kädenväännössä, eli varmasti kasvattaa kuntoakin.
hatey kirjoitti:^^ Ihmeen väkivaltaista porukkaa täällä. Yksi harjoittelee ihmisen tappamista hakkaamalla teräaseellä eläviä ihmisiä, ja useampikin täällä oleva harrastaa toisten ihmisten lyömistä ja potkimista.
Ja kukas se harjoitteli ampuma-aseilla ampumista...
No pakkohan niitä patoutumia on jotenkin purkaa, kun joutuu tällaisten Applen rimpulakoneiden kanssa sähläämään päivästä toiseen, ja silti täytyy pitää yllä illuusiota, että kyllä tuli käytettyä rahat järkevästi. Ei semmoista kenenkään psyyke kestä ilman jonkinlaista varoventtiiliä. Moderaattorit ovat kroonisesti alkoholisoituneita, jotkut käyvät mättämässä ihmisiä turpaan, jotkut takovat pakkoliikkeenomaisesti kameran laukaisinta, jotkut tappavat huvikseen pieneläimiä jne. Ei tämä nyt ihan terveeltä porukalta vaikuta.
Minä taas ostin jotain epämääräistä lirua, joka maksoi 50000€/litra. Ostin, kun oli halpaa. En yhtään tiedä, mitä tuo on, mutta onhan se kiva olla olemassa.
Viimeksi muokannut Lihapipo, 2.3.2012 klo 10.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hatey kirjoitti:^^ Ihmeen väkivaltaista porukkaa täällä. Yksi harjoittelee ihmisen tappamista hakkaamalla teräaseellä eläviä ihmisiä, ja useampikin täällä oleva harrastaa toisten ihmisten lyömistä ja potkimista.
Ja kukas se harjoitteli ampuma-aseilla ampumista...
Niin...siis...täh....
No, mutta...Eihän sitä lasketa. Sehän on...öööö...tarkkuuden harjoittelua.
Minä ostin puoli kiloa kahvia. Pussukka espressosekoitusta ja toinen etiopialaista Sidamoa. Jotenkin minunkin on pidettävä yllä korkeaa verenpainettani, joka viime päivinä onkin ollut miellyttävän ylhäällä. En tosin ole tänään enää yhtään niin vihainen, kuin eilen. Pieni S-ryhmävuodatus kyllä nostaa painetta kymmenen pascalin verran.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)