Lisää väkeä Hompun nuoriso-osastolle!jomlini kirjoitti:Jomlini...
EDIT:
Taidan olla nuorin Homppulainen,joka on laittanut kuvansa tänne.

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Lisää väkeä Hompun nuoriso-osastolle!jomlini kirjoitti:Jomlini...
EDIT:
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kyllä tuomaril on pistänyt myös kuvansa tänne joten et ole välttämättä.jomlini kirjoitti:Jomlini...
EDIT:
Viesti Kirjoittaja jomlini »
Taidat olla nuorin Homppulainen. Itselläni on ikää 15v.jomlini kirjoitti:Hei! IPadi Ikää on 12V luulenpas,että jotkut ovat olettaneet minut vanhemmaksi.Koska käytän enemmän näitä "erinlaisia termejä,jotka saattavat hämätä iässä."
Aktiivisuus on suhteellinen käsite.jomlini kirjoitti:No olen ehkä nuorin aktiivisin Homppulainen? Mutta kyllä täällä käy 8-11 vuotiaitakin (Peliasioissa,Neuvoissa Esim: Minecraft Jne..) Tunnenkin muutaman.
Päh, pistä "nykyaikaisempi" kuva. Ota vaikka iPhonellasi kuva ja pistä tänne.tuomaril kirjoitti:Aktiivisuus on suhteellinen käsite.jomlini kirjoitti:No olen ehkä nuorin aktiivisin Homppulainen? Mutta kyllä täällä käy 8-11 vuotiaitakin (Peliasioissa,Neuvoissa Esim: Minecraft Jne..) Tunnenkin muutaman.
EDIT: Tuossa se kuva. http://hopeinenomena.net/download/file.php?id=7197
Tuo kuva on siis noin 4 vuotta vanha.
Kelpaako'?iPadi kirjoitti:Päh, pistä "nykyaikaisempi" kuva. Ota vaikka iPhonellasi kuva ja pistä tänne.tuomaril kirjoitti:Aktiivisuus on suhteellinen käsite.jomlini kirjoitti:No olen ehkä nuorin aktiivisin Homppulainen? Mutta kyllä täällä käy 8-11 vuotiaitakin (Peliasioissa,Neuvoissa Esim: Minecraft Jne..) Tunnenkin muutaman.
jomlini, tervetuloa nuorten kerhoon
Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.tuomaril kirjoitti:Kelpaako'?iPadi kirjoitti:Päh, pistä "nykyaikaisempi" kuva. Ota vaikka iPhonellasi kuva ja pistä tänne.tuomaril kirjoitti:Aktiivisuus on suhteellinen käsite.jomlini kirjoitti:No olen ehkä nuorin aktiivisin Homppulainen? Mutta kyllä täällä käy 8-11 vuotiaitakin (Peliasioissa,Neuvoissa Esim: Minecraft Jne..) Tunnenkin muutaman.
jomlini, tervetuloa nuorten kerhoon
Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
En koska, öö kaikki kamerat on rikki ja...tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Mun lärvihän on kokoajan näkösällä, ollut jo vuosia sitten ekankerran. Että turha vedota siihen että te ensin.tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
Onhan sulla se Android-luuri. Tuo teittely kuulostaa jotenkin hauskalta.iPadi kirjoitti:En koska, öö kaikki kamerat on rikki ja...tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
Minkä ihmeen takia teitittelet mua?
Ei onnistu koska öö. Ainii isän veljen koira söi sen.tuomaril kirjoitti:Onhan sulla se Android-luuri.iPadi kirjoitti:En koska, öö kaikki kamerat on rikki ja...tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
Minkä ihmeen takia teitittelet mua?
Jaa..iPadi kirjoitti: Ei onnistu koska öö. Ainii isän veljen koira söi sen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Joo. Vanhemmat tietävät jo että peli on menetetty.Carde kirjoitti:Skidit on vaan niin egovammasia että pelkäävät jonkun arvostelevan
Voi pitää paikkansa mutta toisia meistä ei voisi vähempi kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat ulkonäöstäErño kirjoitti:Joo. Vanhemmat tietävät jo että peli on menetetty.Carde kirjoitti:Skidit on vaan niin egovammasia että pelkäävät jonkun arvostelevan
Viesti Kirjoittaja Erño »
Aivan. Peli menetetty. :ACarde kirjoitti:Voi pitää paikkansa mutta toisia meistä ei voisi vähempi kiinnostaa mitä ihmiset ajattelevat ulkonäöstäErño kirjoitti:Joo. Vanhemmat tietävät jo että peli on menetetty.Carde kirjoitti:Skidit on vaan niin egovammasia että pelkäävät jonkun arvostelevan
Hyvä on:tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei perhana miten tutunnäkönen!iPadi kirjoitti:Hyvä on:tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.IMG_0267.jpgSe kamera oli sittenkin ehjä. Nyt on sinun vuorosi.
Oot nähny mut jossain? Vai tunnetko mut?Hieno kirjoitti:Ei perhana miten tutunnäkönen!iPadi kirjoitti:Hyvä on:tuomaril kirjoitti:Te ensin. Sitten minä uskaltaudun.iPadi kirjoitti: Ei kelpaa. Siis vuoden 2012 kuva.IMG_0267.jpgSe kamera oli sittenkin ehjä. Nyt on sinun vuorosi.![]()