iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:167 cmOottepas te lyhyitäHieno kirjoitti:169 cm
Problem?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:167 cmOottepas te lyhyitäHieno kirjoitti:169 cm
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä olenkin pieni ja suloinenMailia kirjoitti:Ohohohoh. Olen jopa sinua pitempi.M.P.T kirjoitti:Mitähän olen aiemmin valehdellut vai olenkohan kasvanut. Pituutta löytyy se 169cm eli naisen kokoinen äreä kääpiö siis kyseessä. Hivittää miten joillekkin siunaantuu sitä pituutta. Antaisivat edes 1cm minulle niin pääsisi ja seitsemällekymmenelle.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Menny se pituus jonnekkin muualle.iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:167 cmOottepas te lyhyitäHieno kirjoitti:169 cm
Viesti Kirjoittaja iDock »
No enpä ole tästä 188cm kasvanut pitemmäksi. Kai se sitten on se.Hieno kirjoitti:Menny se pituus jonnekkin muualle.iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:167 cmOottepas te lyhyitäHieno kirjoitti:169 cm
Niin kuis pitkä sinä oot?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Hui saakutti jättiläinen!iDock kirjoitti:No enpä ole tästä 188cm kasvanut pitemmäksi. Kai se sitten on se.Hieno kirjoitti:Menny se pituus jonnekkin muualle.iDock kirjoitti:tuomaril kirjoitti:167 cmOottepas te lyhyitäHieno kirjoitti:169 cm
Niin kuis pitkä sinä oot?
Wut?iPadi kirjoitti:Eikös se ole jo sellainen?hatey kirjoitti:^Kohta olet sellainen pullukka.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
McShit + limu + bägyttuomaril kirjoitti:Wut?iPadi kirjoitti:Eikös se ole jo sellainen?hatey kirjoitti:^Kohta olet sellainen pullukka.![]()
Tänään kävin koulussa terkkarilla:
Paino: 54kg
Pituus: 164 cm
Paino on 0-käyrällä terkkarin mukaan.
Etkai iPadi oikeesti luullut että oon semmonen pallero?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No mä aattelin kun noita limuja ja mäkkisafkoja vetelet niin useasti.tuomaril kirjoitti:Wut?iPadi kirjoitti:Eikös se ole jo sellainen?hatey kirjoitti:^Kohta olet sellainen pullukka.![]()
Tänään kävin koulussa terkkarilla:
Paino: 54kg
Pituus: 164 cm
Paino on 0-käyrällä terkkarin mukaan.
Etkai iPadi oikeesti luullut että oon semmonen pallero?
tuomaril (tämä ketju) kirjoitti:Pituus: 164 cm
Oot kutistunu vaituomaril (ketjusta Kuinka pitkä olet 23.2.2012) kirjoitti:167 cm
No joo, vaikka kävinkin useasti Mäkkärissä, niin en minä eroa muista ikäisistäni leveydeltäni mitenkään. Ja tuo toisessa ketjussa kirjoittamani pituus oli arvio, joka heitti vähäsen nähtävästi.iPadi kirjoitti:Oot kutistunu vai![]()
![]()
Kaikki 54 kg tulevat muskeleista. 8)Jussi68 kirjoitti: McShit + limu + bägyt![]()
JL
PS. Tosta 54 kilosta luut painavat tod.näk. puolet ja nahka toisen... missä muskelit?
En usko. 5.4kg voisi olla realistisempi lukema. Mittaskose terkkari rasvaprosentin?tuomaril kirjoitti:Kaikki 54 kg tulevat muskeleista. 8)Jussi68 kirjoitti: McShit + limu + bägyt![]()
JL
PS. Tosta 54 kilosta luut painavat tod.näk. puolet ja nahka toisen... missä muskelit?
Ei onneksi.iPadi kirjoitti:En usko. 5.4kg voisi olla realistisempi lukema. Mittaskose terkkari rasvaprosentin?tuomaril kirjoitti:Kaikki 54 kg tulevat muskeleista. 8)Jussi68 kirjoitti: McShit + limu + bägyt![]()
JL
Painoin vahingossa muokkaa nappia lainaa nappulan sijaan, ja mun vastaus muokkautui siihin. Sit kattelin et WTF ja onneks huomasin ja korjasin asiantuomaril kirjoitti:Ei onneksi.iPadi kirjoitti:En usko. 5.4kg voisi olla realistisempi lukema. Mittaskose terkkari rasvaprosentin?tuomaril kirjoitti:Kaikki 54 kg tulevat muskeleista. 8)Jussi68 kirjoitti: McShit + limu + bägyt![]()
JL
PS. Tosta 54 kilosta luut painavat tod.näk. puolet ja nahka toisen... missä muskelit?![]()
Mikä moka tuohon edelliseen viestiin muka tuli?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sellanen perinteinen moredaattorimoka jossa napit menee sekaisin.tuomaril kirjoitti:Mikä moka tuohon edelliseen viestiin muka tuli?
Äh, oli täällä sittenkin joku mode hereillä. Nyt nolottaamercury kirjoitti:Sellanen perinteinen moredaattorimoka jossa napit menee sekaisin.tuomaril kirjoitti:Mikä moka tuohon edelliseen viestiin muka tuli?
Sinähän alat olla jo vaaraksi Hompulle.iPadi kirjoitti: Painoin vahingossa muokkaa nappia lainaa nappulan sijaan, ja mun vastaus muokkautui siihin. Sit kattelin et WTF ja onneks huomasin ja korjasin asian
Pääasia, ettei kukaan huomannut. Onneksi muut modet taitaa olla nukkumassa, en haluu et ne saa tietää tästä.
Ei tuossa ole sulla vielä mitään ongelmaa, kun olet kasvuiässä. Kun kasvu loppuu ja aineenvaihdunta tasaantuu, sulle tulee tasaisen tappavaa tahtia painoa jos jatkat nykyisillä elämäntavoilla. Tää sama keskustelu oli jo jossain ketjussa viime vuoden loppupuolella. En löytänyt.tuomaril kirjoitti:No joo, vaikka kävinkin useasti Mäkkärissä, niin en minä eroa muista ikäisistäni leveydeltäni mitenkään. Ja tuo toisessa ketjussa kirjoittamani pituus oli arvio, joka heitti vähäsen nähtävästi.iPadi kirjoitti:Oot kutistunu vai![]()
![]()
Lupaan yrittää ettei tämä toistutuomaril kirjoitti:Sinähän alat olla jo vaaraksi Hompulle.iPadi kirjoitti: Painoin vahingossa muokkaa nappia lainaa nappulan sijaan, ja mun vastaus muokkautui siihin. Sit kattelin et WTF ja onneks huomasin ja korjasin asian
Pääasia, ettei kukaan huomannut. Onneksi muut modet taitaa olla nukkumassa, en haluu et ne saa tietää tästä.
Minä voin mennä aikuisena McShit-lakkoon.mercury kirjoitti:Ei tuossa ole sulla vielä mitään ongelmaa, kun olet kasvuiässä. Kun kasvu loppuu ja aineenvaihdunta tasaantuu, sulle tulee tasaisen tappavaa tahtia painoa jos jatkat nykyisillä elämäntavoilla. Tää sama keskustelu oli jo jossain ketjussa viime vuoden loppupuolella. En löytänyt.tuomaril kirjoitti:No joo, vaikka kävinkin useasti Mäkkärissä, niin en minä eroa muista ikäisistäni leveydeltäni mitenkään. Ja tuo toisessa ketjussa kirjoittamani pituus oli arvio, joka heitti vähäsen nähtävästi.iPadi kirjoitti:Oot kutistunu vai![]()
![]()
McShit on sentään jollakin tapaa ravintoa. Limppari on se täysin turha asia mikä pitäis laittaa vähemmälle.tuomaril kirjoitti:Minä voin mennä aikuisena McShit-lakkoon.
Ai nyt sitä Mäkkäriä sitten puolustellaan? Silloin kun minä söin Mäkki-safkaa, kaikki saarnasivat mulle siitä.mercury kirjoitti:McShit on sentään jollakin tapaa ravintoa. Limppari on se täysin turha asia mikä pitäis laittaa vähemmälle.tuomaril kirjoitti:Minä voin mennä aikuisena McShit-lakkoon.
Ei se paino (pelkästään), vaan kehon koostumus - ikäisistäsi löytyy varmastituomaril kirjoitti:Minä voin mennä aikuisena McShit-lakkoon.mercury kirjoitti:Ei tuossa ole sulla vielä mitään ongelmaa, kun olet kasvuiässä. Kun kasvu loppuu ja aineenvaihdunta tasaantuu, sulle tulee tasaisen tappavaa tahtia painoa jos jatkat nykyisillä elämäntavoilla. Tää sama keskustelu oli jo jossain ketjussa viime vuoden loppupuolella. En löytänyt.tuomaril kirjoitti:No joo, vaikka kävinkin useasti Mäkkärissä, niin en minä eroa muista ikäisistäni leveydeltäni mitenkään. Ja tuo toisessa ketjussa kirjoittamani pituus oli arvio, joka heitti vähäsen nähtävästi.iPadi kirjoitti:Oot kutistunu vai![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Allekirjoittaneella se on unohtunut... voin(?) silti yrittää vaikuttaa nuorempiinErño kirjoitti:^Liikunnan tärkeyttää ei voi kyllin korostaa.
Tulipas ostettua kanaa tälle illalle ja palautusmönjää huomiseksi.