Onkos kellään kokemuksia Tucanon Cobrasta, ajattelin hommata iBookille moisen? Näyttää ihan toimivalta peliltä, kun olen kyllästynyt noihin perinteisiin "salkkumallisiin".
http://www.varimport.fi/tuotteet/tiedot.cfm?id=1912
Laukku ibookkiin
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Laukku ibookkiin
Viesti Kirjoittaja dantte »
12" -malli ei mikään tilaihme ole. Second Skinin verhoamana iBook ei sovi sille varattuun
"taskuun" . Onneksi siinä on myös isompi osasto, johon ko. yhdistelmä sopii. Tosin se ei taas ole topattu. Muutenkaan laukun rakenne ei tarjoa erityisen hyvää suojaa.
Vastapainona laukku on kevyt ja mukava kantaa. Materiaalit tuntuu myös laadukkailta ja ihan tyylikäskin tuo on.
Itselläni siinä kulkee vakiona iBook, iPod mini (tai shuffle), molempien laturit, langaton hiiri ja Sennheiser PX 100 luurit + muita härpäkkeitä.
Jos A4-koon kansiota haluaa kuskata, on Second Skin unohdettava, ja iBook sujautettava alasti omaan taskuunsa.
"taskuun" . Onneksi siinä on myös isompi osasto, johon ko. yhdistelmä sopii. Tosin se ei taas ole topattu. Muutenkaan laukun rakenne ei tarjoa erityisen hyvää suojaa.
Vastapainona laukku on kevyt ja mukava kantaa. Materiaalit tuntuu myös laadukkailta ja ihan tyylikäskin tuo on.
Itselläni siinä kulkee vakiona iBook, iPod mini (tai shuffle), molempien laturit, langaton hiiri ja Sennheiser PX 100 luurit + muita härpäkkeitä.
Jos A4-koon kansiota haluaa kuskata, on Second Skin unohdettava, ja iBook sujautettava alasti omaan taskuunsa.
iMac 20" 2.4GHz
iPod touch 16GB
Nintendo Wii
iPod touch 16GB
Nintendo Wii
-
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
otetaan se hakutoiminto käyttöön...
http://hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=128907
itse en suosittele tuota cobraa... ei ole sitä vahvinta tekoa kun asialla ovat mitä ilmeisemmin pienet kädet.
http://hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=128907
itse en suosittele tuota cobraa... ei ole sitä vahvinta tekoa kun asialla ovat mitä ilmeisemmin pienet kädet.
-emmäosaasanoamitään-
-
Viesti Kirjoittaja Proi »
Itselläni kulkee 12" iBook kätevästi Tamracin Velocity 3 -olkakameralaukun ulkotaskussa
Bonarina mukaan mahtuu vielä mm. Nikon D70 ja objektiivia ja salamaa![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bonarina mukaan mahtuu vielä mm. Nikon D70 ja objektiivia ja salamaa
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Kiitos tiedosta. Taitaapi olla mun tarpeisiin juuri oikeanlainen, 14"/15" mallina. Eli itse koneen osio on topattu, se riittää mulle. Second skiniä mulla ei olekaan. Ja muutkin roinat mahtuu kulkemaan näemmä.dantte kirjoitti:12" -malli ei mikään tilaihme ole. Second Skinin verhoamana iBook ei sovi sille varattuun
Lorem ipsum
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Tucano Cobra 14" on paras tietsikkalaukku mitä mulla on ikinä ollut!
Upea design ja hiton hyvä käytössä.
Tucano Cobra 12" Sky Blöö
Suosittelen. Ja akka toivoi omaa jouluksi kun kielsin lainaamisen. En tiedä Cobran tehneitten käsien koosta mutta vahvuudessa ei ole ollut mitään sanomista..
Upea design ja hiton hyvä käytössä.
Tucano Cobra 12" Sky Blöö
Suosittelen. Ja akka toivoi omaa jouluksi kun kielsin lainaamisen. En tiedä Cobran tehneitten käsien koosta mutta vahvuudessa ei ole ollut mitään sanomista..
Black cats matter!
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka