Mitä teit juuri äsken?
-
- Ylläpitäjä
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisihan se kivaa saada näitä vanhoja jäseniä aktiiviseksi. Moni ollut kateissa liian pitkään. Viittaan edellisiin kommentteihin tässä. Maailma muuttuu ja sitä on vaikea hyväksyä.
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ulkonahan on liukasta!Hieno kirjoitti:Mopokausi avattu!8)

Minä alan mopoilemaan vasta kun on sulaa.
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Vähän jännitystä!tuomaril kirjoitti:Ulkonahan on liukasta!Hieno kirjoitti:Mopokausi avattu!8)
![]()
Minä alan mopoilemaan vasta kun on sulaa.

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Näitkös isoja matkustajakoneita?hatey kirjoitti:Kävin ilmailumuseossa ja samalla reisulla tuli pyörittyä lentokentän ympäröivillä pikkuteillä huoltohallien lähellä, sekä roikuttua verkkoaidassa, että näkisi alueella olevia alumiinipötkylöitä.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »

JL
Siellä pikku-volvoilijan hoodeilla.
-
Missäs täällä kävitte? Ties vaikka oisin nähnyt teidät. 8)Jussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissä![]()
JL
-
Eli Espoon Lidl varmaankinJussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissäJL Siellä pikku-volvoilijan hoodeilla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse tulin äsken töistä ja vaihdoin kotosalla siviilit ylle. Ei viitsi lähteä työminänä liikkeelle, ettei ihmiset ala taas kyselemään liikoja. Soitin myös handsfreet korvillani puhelun tyttöselle, että sinnekkin tuli tuhlattua puhelinlaskua. Minulla ei ole puhepaketteja enää, koska en pahemmin soittele noita minuutteja. Homppuunkin tuli jo kirjoitettua muutama viesti ja gmail tarkistettua. Muistin peräti vielä syödäkkin ja tarkistaa ketsuppi tilanteen. 2 avaamatonta purkkia löytyi vielä kaapistani, että sillä pärjää sen kaksi viikkoa. Eli lyhyesti sanottuna aloitin viikonlopun vieton rauhallisesti miten työkaverit kehottivat. Kiltisti kuulemma pitää olla
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Siinähän se lukee heteromiehen maanpäälinen maanalainen paikka... eli IKEAtuomaril kirjoitti:Missäs täällä kävitte? Ties vaikka oisin nähnyt teidät. 8)Jussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissä![]()
JL

JL
Tarkistin ohiajaessa, ei näkynyt turvaistuimella varustettua Vålgaa McShitin parkkiksella - hyvä 8)
-
Espoossa on aika monta nazi-siwaa, kyllä mä tarkoitin Ingvar Kampradin puljuaM.P.T kirjoitti:Eli Espoon Lidl varmaankinJussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissäJL Siellä pikku-volvoilijan hoodeilla.
![]()

JL
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Olenhan minä McShit-lakossa.Jussi68 kirjoitti:Siinähän se lukee heteromiehen maanpäälinen maanalainen paikka... eli IKEAtuomaril kirjoitti:Missäs täällä kävitte? Ties vaikka oisin nähnyt teidät. 8)Jussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissä![]()
JL
Siellä pikku-volvoilijan hoodeilla.![]()
JL
Tarkistin ohiajaessa, ei näkynyt turvaistuimella varustettua Vålgaa McShitin parkkiksella - hyvä 8)

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tampereen IKEAn avauduttua jouduin käymään siellä, ihan asiaakin periaatteessa oli, kun varavuodetta tarvittiin - käsittämättömän kauhea paikka, aivan hirvittävä!Jussi68 kirjoitti:..heteromiehen maanpäälinen maanalainen paikka... eli IKEA![]()

Olin niin järkyttynyt, etten osaa edes kuvailla miksi, mutta olisiko kyse pahoista hengistä, demoneista tai jostain muusta vastaavasta.
Varavuoteen sijaan hankittiin sitten kunnollinen vuodesohva - huonekaluliikkeestä.
-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Siinä vieressä olisi ollut miehille oma liike. Se johtotähden kauppa ja lapset olisi voinut jättää siksi aikaa kultaisten kaaren ravintolaan. Tietenkin miehiä hellitään motonetilla myösJussi68 kirjoitti:Espoossa on aika monta nazi-siwaa, kyllä mä tarkoitin Ingvar Kampradin puljuaM.P.T kirjoitti:Eli Espoon Lidl varmaankinJussi68 kirjoitti:Kävimme koko perheen voimin heteromiehen maanpäälisessä helvetissäJL Siellä pikku-volvoilijan hoodeilla.
![]()
JL

-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sulla on erikoinen käsitys siitä mitä elekronisten laitteiden sammuttaminen nousun ja laskun ajaksi tarkoittaa. Mutta joo, sopii sun muuhun säännöistä ja laeista piittaamattomaan käytökseen.tuomaril kirjoitti:Latasin YouTubeen videon. Saa kommentoida.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Miksi sun sormi näkyy siinä...Onko se jotenkin erikoislaatuinen?tuomaril kirjoitti:Latasin YouTubeen videon. Saa kommentoida.
-
JuuTuuppihan on täynnä samanlaisia videoita, joten minä tai iskäni emme ole ainoita.mercury kirjoitti:Sulla on erikoinen käsitys siitä mitä elekronisten laitteiden sammuttaminen nousun ja laskun ajaksi tarkoittaa. Mutta joo, sopii sun muuhun säännöistä ja laeista piittaamattomaan käytökseen.tuomaril kirjoitti:Latasin YouTubeen videon. Saa kommentoida.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ainiin, sori. Olin unohtanut kokonaan, että jos joku muu tekee jotain tyhmää, sitä sopii tehdä itsekin.tuomaril kirjoitti:JuuTuuppihan on täynnä samanlaisia videoita, joten minä tai iskäni emme ole ainoita.
-
Mikä on todennäköisyys, että lentokonetilassa oleva iPhone pudottaa koneen alas? Eikö tuolla säännöllä tarkoiteta lähinnä laitteita, jotka lähettävät tai vastaanottavat jotain signaalia?mercury kirjoitti:Ainiin, sori. Olin unohtanut kokonaan, että jos joku muu tekee jotain tyhmää, sitä sopii tehdä itsekin.tuomaril kirjoitti:JuuTuuppihan on täynnä samanlaisia videoita, joten minä tai iskäni emme ole ainoita.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sillä säännöllä tarkoitetaan elektronisten laitteiden sammutusta. <- Piste.tuomaril kirjoitti:Mikä on todennäköisyys, että lentokonetilassa oleva iPhone pudottaa koneen alas? Eikö tuolla säännöllä tarkoiteta lähinnä laitteita, jotka lähettävät tai vastaanottavat jotain signaalia?mercury kirjoitti:Ainiin, sori. Olin unohtanut kokonaan, että jos joku muu tekee jotain tyhmää, sitä sopii tehdä itsekin.tuomaril kirjoitti:JuuTuuppihan on täynnä samanlaisia videoita, joten minä tai iskäni emme ole ainoita.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka