Anniel kirjoitti:Muumio eli menetetty tapaus.KunkkuJ kirjoitti:Mikähän minä sitten olen?![]()

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Anniel kirjoitti:Muumio eli menetetty tapaus.KunkkuJ kirjoitti:Mikähän minä sitten olen?![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olisiko niin, että olet Annielin mielestä menetetty hänen suhteen. Lienee mustasukkainen keittiöhenkilökunnallesi?KunkkuJ kirjoitti:Anniel kirjoitti:Muumio eli menetetty tapaus.KunkkuJ kirjoitti:Mikähän minä sitten olen?![]()
Muumio? Minä? Tunnen itseni nuoreksi, terveeksi, pirteäksi, notkeaksi, älykkääksi, viisaaksi,... sanoinko jo, että älykkääksi? Miten niin menetetty?
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
Meinasin tehdä saman - ajettuani ensin eilen Mikkelistä (meiltä sinne 45 km) Porvooseen, tänään sieltä Hesaan ja kotiin. On kramppi oli joten ajattelin laittaa saunan päälle - ja ennen sitä hieman "Skandaalia" eli Scanlan Whiskiä - olo on aika kramppinen. Eukko sitten sanoi että ei jaksa - oli mukana ja ajoi kovemmin kuin minä - joten sauna on sitten huomenna.Macco kirjoitti:Valmistaudun riisuutumaan alasti, ja hikoilemaan. Olen sen ansainnut.
Viesti Kirjoittaja MacMan92 »
"Sitruuna" - Sitikka - Sittala -? Aasin siltoja.Citruuna kirjoitti:Lähetän suurta tiedostoa hitaalla yhteydellä. Kestää kestää kestää...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
^ Mun suosikkipaikka on Sitikkala, joka tuli bongattua Lappeenrantaan mennessä. Ja siinähän oli ihan pakko pysähtyä ja ottaa muutama kuva omasta Sitikasta Sitikkalantien tienviitta ZX:n takana. Kuva taitaa olla vieläkin jossain galleriassa.MacMan92 kirjoitti:"Sitruuna" - Sitikka - Sittala -? Aasin siltoja.Citruuna kirjoitti:Lähetän suurta tiedostoa hitaalla yhteydellä. Kestää kestää kestää...
Olimme eilen Porvoossa vaimoni veljen luona ja katsoin iPhonesta "huomisen sään" - paikka Forecan mukaan "SITTALA" - silloin TEHTIIN kolmestaan analyysiä missä Porvoossa on Sittala. Lopuksi totesin että se täytyy olla jokin uusi sääasema - joka on nimetty Sittalaksi - mutta kun me emme kaikki vanhoina Porvoolaisina,- siellä syntyneinä ja eläneinä tiedetty missä moinen paikka voi olla - niin nyt tiedän missä se on - eli mitä tein juuri oli hakea se paikka - ja se on Hämeenlinnassa 8)
"Very cool 4 navigation"
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kato salkkarit sitkun ne tulee. Eli puolen tunnin päästätuomaril kirjoitti:Eipä ole oikeen mitään tekemistä. Jotenkin turha olo. Tällä hetkellä kattelen lentokoneita FlightRadar24:stä. Jotenkin tuo lentokoneiden seuraaminen tuolta on kivaa. No jokaisella on omat hupinsa.
Minä olen jo nähny ne.iPadi kirjoitti:Kato salkkarit sitkun ne tulee. Eli puolen tunnin päästätuomaril kirjoitti:Eipä ole oikeen mitään tekemistä. Jotenkin turha olo. Tällä hetkellä kattelen lentokoneita FlightRadar24:stä. Jotenkin tuo lentokoneiden seuraaminen tuolta on kivaa. No jokaisella on omat hupinsa.
Ai nii sä katot ne ennakkoon.tuomaril kirjoitti:Minä olen jo nähny ne.iPadi kirjoitti:Kato salkkarit sitkun ne tulee. Eli puolen tunnin päästätuomaril kirjoitti:Eipä ole oikeen mitään tekemistä. Jotenkin turha olo. Tällä hetkellä kattelen lentokoneita FlightRadar24:stä. Jotenkin tuo lentokoneiden seuraaminen tuolta on kivaa. No jokaisella on omat hupinsa.Siinä 20.30 taidan katsoa maanantain jakson.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Miksi? Kuunteleeko aviomiehesi taas musiikkia?Citruuna kirjoitti:Lasken kymmeneen - eiku sataan - siis tuhanteen - kymmeneentuhanteen, miljoonaan... lyhyesti sanoen yritän olla suuttumatta(eikä se ihan täysin onnistunut). Voi että kadehdin yksin asuvia ihmisiä!
Viesti Kirjoittaja darthmother »
hiljaisuushatey kirjoitti:Miksi? Kuunteleeko aviomiehesi taas musiikkia?Citruuna kirjoitti:Lasken kymmeneen - eiku sataan - siis tuhanteen - kymmeneentuhanteen, miljoonaan... lyhyesti sanoen yritän olla suuttumatta(eikä se ihan täysin onnistunut). Voi että kadehdin yksin asuvia ihmisiä!
Ajatteles...täällä ei soi musiikki. Heitin taannoin muovikassillisen musiikki CD levyjä roskiin, ja puhelimessani on tasan 0 musiikkikappaletta. Samalla heitin surround kaijjuttimet kaatopaikalle. 8)
Kuuntelen hiljaisuutta.
¨ En minä ole hankalaKunkkuJ kirjoitti:^ Oletko sinä kotona yhtä hankala ihminen kuin täällä hompussa? Sääliksi käy sitä, joka asuu kanssasi.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
^Yksinäisen miehen katkeraa vuodatustaKunkkuJ kirjoitti:^ Oletko sinä kotona yhtä hankala ihminen kuin täällä hompussa? Sääliksi käy sitä, joka asuu kanssasi.
Voi, toisinaan saat minut kadehtimaan elämääsi tai ainakin osia siitähatey kirjoitti:Miksi? Kuunteleeko aviomiehesi taas musiikkia?Citruuna kirjoitti:Lasken kymmeneen - eiku sataan - siis tuhanteen - kymmeneentuhanteen, miljoonaan... lyhyesti sanoen yritän olla suuttumatta(eikä se ihan täysin onnistunut). Voi että kadehdin yksin asuvia ihmisiä!
Ajatteles...täällä ei soi musiikki. Heitin taannoin muovikassillisen musiikki CD levyjä roskiin, ja puhelimessani on tasan 0 musiikkikappaletta. Samalla heitin surround kaijjuttimet kaatopaikalle. 8)
Kuuntelen hiljaisuutta.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sä olet ihan pärinöissäs.iPadi kirjoitti:Juon ES kolaa.
Pitäiskö tästä tulla pärinöihin, en tunne mitään erikoista.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sen huomas kirjoitusvirheistäsi.hatey kirjoitti:Sä olet ihan pärinöissäs.iPadi kirjoitti:Juon ES kolaa.
Pitäiskö tästä tulla pärinöihin, en tunne mitään erikoista.
Viesti Kirjoittaja Erño »
En mitään. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin en lukenut edes koko kirjaa.Erño kirjoitti:Minkä leffan katsoit sitä varten?