![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
(Varoituksen sana: Paljasta pintaa riittää, paljon mitään ei ole päällä!)

Naku
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Aarrrgghh apuaah bimmeri!!!kallekilponen kirjoitti:No kai se pitää ketjun aiheen mukaan toimia, tässä olisi ketjuun ensimmäinen kuva nakusta.
(Varoituksen sana: Paljasta pintaa riittää, paljon mitään ei ole päällä!)![]()
Naku
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Toki tänne saa laittaa kuvia ranskalaisistakin nakuista, jos miellyttävät saksalaisia enemmän.Citruuna kirjoitti:Aarrrgghh apuaah bimmeri!!!kallekilponen kirjoitti:No kai se pitää ketjun aiheen mukaan toimia, tässä olisi ketjuun ensimmäinen kuva nakusta.
(Varoituksen sana: Paljasta pintaa riittää, paljon mitään ei ole päällä!)![]()
Naku
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kai sitten helsingissä on asiat toisin, mutta täällä ei sellaista tapahdu. Itse näen alastomuuden normaalina, mutta mie olen böndeltä ja eikös sinun maalaisena se pitäisi tietää? Espoohan kuulemma on maaseutua stadilaisten mukaaniMies kirjoitti:No, herra on hyvä ja lähtee sitten vaan heiluttelemaan sitä omaa alastonta ahteriaan Yrjönkadun uimahalliin. Ei tarvitse sitten enää vinkua täällä seuran puutteesta ja pelkän makaronin pureskelemisesta.M.P.T kirjoitti:Mitä pahaa on uimahallissa ja alasti uimisessa? Mitä gay:tä on alastomuudessa
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
M.P.T kirjoitti:Toisaalta nakuilen nytkin kun vaatteet on pyykissä ja kyllä. Minulla on vieras kylässäIhan minua hivenen nuorempi neitonen, mutta hän tuli auttamaan minua pyykkien kanssa. Eikä tässä mitään seksuaallista ole. En minä nyt tuttavien kanssa ala sellaisia touhuamaan vaikka tuokin tyttö on kotoisin Torniosta, mutta asuu täällä jyväläsäs kuten mie. Varmaan lähtee kohta kotia, koska pyykit on jo narulla ja jäätelöt syöty ja kaffeet juotu.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Voipi johtua siitä että alastomuus rinnastetaan ihmisten mielissä useinkin suoraan seksiin.M.P.T kirjoitti:Maailma on muuttunut sairaaksi, jos alastomuutta pidetään gaynä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Järkytyin kuitenkinMacFinn kirjoitti:Just tulin saunasta, siellä olimme vaimon kanssa kahdestaan, ihan alasti. Nyt on saunatakki auki tässä eli ihan nakuna en ole. Ei tarvii kenenkään järkyttyä tai pahoittaa mieltään.
Minä olen moderni mies ja en töki siveltimelläni kaikkea mikä liikkuu. En häpeä myöskään käyttää pinkkiä kuorta iPhone 4S. Minä myös puhun ja pussaan. Millaisena pelimiehenä minua pidetään? Toiseksi minussa ei ole mitään katsomista vaikka olenkin alasti, ellei sitten pidä arpia täynä olevasta kropasta. Olen sinut itseni kanssa vai meinaatko, että minun pitäisi puristaa tyttöstä pepusta? Tyttö on minua pidempi ja harteikkaampi, että en ota riskiä. Toiseksi mitä siitä seuraisi, jos niin tekisin? Siitä seuraisi mustasukkaisuuskohtauksia jostain suunnasta. Mikä olisi nolompaa maanantaina kuin kertoa jätkille, että otinpa tyttöseltä turpaan lauantai iltana. Alastomuus, Vieraana nainen ei tarkoita seksiä. Hyvää hyvyyttään tuli auttamaan minua pyykin pesussa ja hörppimään kaffetta. Todellinen syy taisi olla, että pääsee katsomaan plusTV:ltä jotainJussi68 kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Toisaalta nakuilen nytkin kun vaatteet on pyykissä ja kyllä. Minulla on vieras kylässäIhan minua hivenen nuorempi neitonen, mutta hän tuli auttamaan minua pyykkien kanssa. Eikä tässä mitään seksuaallista ole. En minä nyt tuttavien kanssa ala sellaisia touhuamaan vaikka tuokin tyttö on kotoisin Torniosta, mutta asuu täällä jyväläsäs kuten mie. Varmaan lähtee kohta kotia, koska pyykit on jo narulla ja jäätelöt syöty ja kaffeet juotu.
Mikäs siinä, jos on terveet kädet
JL
Viesti Kirjoittaja arisel »
No, jos olet kotona, etkä kaupungilla...MacFinn kirjoitti:Just tulin saunasta, siellä olimme vaimon kanssa kahdestaan, ihan alasti. Nyt on saunatakki auki tässä eli ihan nakuna en ole. Ei tarvii kenenkään järkyttyä tai pahoittaa mieltään.
Jep jep... juodaan kahvia ja katsotaan telkkaria - no, joskus sullekin selviää, mitä olisi pitänyt tehdäM.P.T kirjoitti: Minä olen moderni mies ja en töki siveltimelläni kaikkea mikä liikkuu. En häpeä myöskään käyttää pinkkiä kuorta iPhone 4S. Minä myös puhun ja pussaan. Millaisena pelimiehenä minua pidetään? Toiseksi minussa ei ole mitään katsomista vaikka olenkin alasti. Olen sinut itseni kanssa vai meinaatko, että minun pitäisi puristaa tyttöstä pepusta? Tyttö on minua pidempi ja harteikkaampi, että en ota riskiä. Toiseksi mitä siitä seuraisi, jos niin tekisin? Siitä seuraisi mustasukkaisuuskohtauksia jostain suunnasta. Mikä olisi nolompaa maanantaina kuin kertoa jätkille, että otinpa tyttöseltä turpaan lauantai iltana. Alastomuus, Vieraana nainen ei tarkoita seksiä. Hyvää hyvyyttään tuli auttamaan minua pyykin pesussa ja hörppimään kaffetta. Todellinen syy taisi olla, että pääsee katsomaan plusTV:ltä jotain
Olen minä tuonkin tehnyt. Heitin kerran naapurin kesken sauna tuokioni tuonne keskustan baariin. Siinä pelkkä pyyhe ympärilläni täräyrin autollani keskustaan ja jätin naapurin pariskunnan sinne. Sitten palasin kotiin ja menin jatkamaan saunomista. Ai, jos auto olisi hajonnut? Silloin olisi pitänyt iskeä remontti haalarit peräkontista päälle. En viitsinyt olla töykeä ja sanoa, että odota, että saunon loppuun.arisel kirjoitti:No, jos olet kotona, etkä kaupungilla...MacFinn kirjoitti:Just tulin saunasta, siellä olimme vaimon kanssa kahdestaan, ihan alasti. Nyt on saunatakki auki tässä eli ihan nakuna en ole. Ei tarvii kenenkään järkyttyä tai pahoittaa mieltään.
Jos kyseessä olisi ollut eräs neitonen niin me olisimme jo olleet tuolla...... Tiedän mitä voisi tehdä. Olen aina ollut ihastunut erääseen neitoseen ja hän tietää sen. Välimatka vaan estää tuon tapahtuman. Jos järkkäät mulle yön täältä niin takaan että...... Hotelli Toisaalta ei tuossa vielä täällä olevassa tyttösessäkään mitään vikaa ole. Mie tässä naputtelen tyttösen vieressä kun hän katsoo telkkaria. Ihme kun ei utele mitä kirjoittelen.Jussi68 kirjoitti:Jep jep... juodaan kahvia ja katsotaan telkkaria - no, joskus sullekin selviää, mitä olisi pitänyt tehdäJL
Viesti Kirjoittaja jjari »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Erño »
No kyllähän sitä opiskeluaikoina tuli viuhahdeltua. Kuulemma laudaturin olisi saanut, jos Ida Aalbergintien saunalta matkustaa Helsingin keskustaan alastomana, ja kun konduktööri tulee kysymään lippua, niin pitää vasta: "Lippu jäi (toisten) housujen taskuun."Peitsamo kirjoitti:Ei täällä viuhahtelijoita satu olemaan? Kukaan tehnyt kuuluisaa "kolmen sepän kierrosta"? HepHep!
Viesti Kirjoittaja Macco »